[Baz] Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 haha die gybrus... erg mooi, het lijkt er echt gewoon heel erg op! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 1 ding over de player Cj is veranderbaar. En sa is beter vanwege de mogelijkheden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 Zo mooi... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 Mooi gybrus . Dit is en wordt het. Anders blijf ik te lang bij een ding hangen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 Gangster28, je lot word echt heel mooi. KUTGW. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 RR007, ik wist niet dat jij wapens kon modellen maar het ziet er in iedere geval zeer goed uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 hij ziet er wel chily uit maar kun je je gun een beetje draaien en dat achtergrond kleur veranderen want dan kan je het beter bekijken. maar zo als ik dat nu sie siet die er wel cool uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 netjes!! tip als je ramen ofzo hebt pleur der een plankenbak naast ofzo :) tip 2 is er niet...:P:P dat plein kan ik goed gebruiken voor een missie met autos en dergeleike keep up the good work greets me Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Wat heeft mafia stijl en runescape stijl met elkaar te maken? Oftewel, waarom komt runeandreas bij MS? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Runeandreas & MS beielkaar is er alleen voor de leden MS beta ra eruit RA beta ms eruit. meer info in het ra topic. greets gybrus maak je dus geen zorgen om de mafia style. greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) RuneAndreas downloads alleen voor de leden. De RuneAndreas downloads kun je gewoon over je MS verzie heen installeren. Percentage af ::: 5% NOTE: Pak een clean geinstalde VC. Installeer Mafia Stories. Instal dan de laatste download van RuneAndreas RuneAndreasBETA v0,1 .: Link :. .::Draynor village haast volledig ingame sommige huizen kun je niet naar binnen door onzichtbare muren::. .::Eiland rond Draynor ook ingame::. .::Paar bomen geplaatst::. Bewerkt: 19 mei 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 mijn lots 12 + 13 zijn klaar met generic objecten, dus zal ik hierbij lot 19 & 20 mogen huren? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Blaster27 : Ik heb een screen van een loods (nogmaals sorry kees1991 ) die staat op : http://img454.imageshack.us/img454/6426/loods5fi.jpg Ik heb nogmaals geprobeerd om een model erin te zetten,zonder succes : VC crasht. Inmiddels verse install en nu werkt alles normaal maar blijf ik net zoals kees1991 sukkelen met het ingamezetten van modelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 En een computer geluidsboks dan is dat iets? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Tim, ik heb even naar je lots gekenen, 2 foutjes, Deze kant van de het gebouw is de texture niet mooi toegepast tegenover de andere 3 kanten: Ton gaat door een krat heen: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts