Crappy-Apple Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 hey ik zou me wilen aanmelden -ik heb vice city -ik kan in 3ds max 7 huizen maken -MAAR IK KAN GEEN OBJECTEN INGAME ZETTEN -ik hoop dat ik mag mee doen en dat ik dan de spullen aan iemand geef van het team die ze dan ingame zet -ik kan pas mee doen vaf 1 juli
Blastov Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 - Mooi - Ook mooi Zie mijn film-tutorial - Kijk eerst mijn film-tutorial - Ok Laat even een screen van kje model in max zien + getextuurd.
Crappy-Apple Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 1 ding over de player Cj is veranderbaar.En sa is beter vanwege de mogelijkheden. toch niet want de gta sol engine komt erin en dan zijn er meer mogelijkheden ! of loôpt men verstand achter ?
Blastov Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Volgens de huidige plannen heb je wel gelijk. Wat het SOL team wil bereiken is dat veel sa functies ook in vc mogelijk zijn. Persoonlijk zie ik dit niet echt gebeuren, maar okee...
Crappy-Apple Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 - Mooi- Ook mooi Zie mijn film-tutorial - Kijk eerst mijn film-tutorial - Ok Laat even een screen van kje model in max zien + getextuurd. hier is een pc scherm een van men eerste models screen PS : ik had toen noch geen goede textures dus daar niet opletten ! mocht ik mee mogen doen kan je me dan alemaal textures geven voor gebouwen want als ik mocht mee doen wil ik gebouwen maken !
Crappy-Apple Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) komt er dan wel een realese dat de 2 bijeen zijn dat zou wel vet zijn Door dabeast: Die gaat aleen komen voor de leden JAA !! COOL "IK MOET EEN LID WORDEN" haha Bewerkt: 20 mei 2006 door hydra-hunter-cheata
DaBeast Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Kan je eens een render geven van een gebouw? Als je word aangenomen zal ik voor de textures zorgen. Greetz
Crappy-Apple Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Kan je eens een render geven van een gebouw?Als je word aangenomen zal ik voor de textures zorgen. Greetz ik ga vanavond 3ds max 7 op deze pc terug instaleren dan zal ik terug een nieuw object maken en gerendert enz...maar nu kan ik het nog niet want men pc waar nu DS op staat is stuk maar ik zal iets nieuws maken als je me textures geeft voor een gebouw of huis dan is het goed
kees1991 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 jhup ik denk dat ik daar een garage maak of zo iets verder komen er nog bankjes en bomen in dan lijkt het ook al niet so leeg meer
Wazuup Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Zou je geen hoek kunnen maken in het gebouw? dus zo: !-----------------! !-----------------! !-----------------! !------! !------! !------! Die streepjes moet het gebouw voorstellen, dus met een bocht erin, en de knikkende smilie is dan de fontijn. Wat zit ik toch weer moeilijk te doen
kees1991 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) ja dit souw ik kunen doen ik vint het ijgelijk wel een goet idee ik ga er morgen wel ff naar kijken of mij dat lukt edit mag ik vragen hoe ik het volgende doe: mijn model blijft staan maar hier moet dan dat stuk naar ondere aan wat wazuup zij maar hoe maak ik dat er aan sonder een niewe box te maaken? Bewerkt: 20 mei 2006 door kees1991
Blastov Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 + 800 Textures @ SA-Modding.com.
Blastov Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 hunter, Nee, maar het zit zo: Je installeert eerst MS en daarna kun je probleemloos RA erover installeren.
Damos Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Hey ik weet er nog een een velgdop van de auto.
Crappy-Apple Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) ah oké Door dabeast: gelieve niet meer van die onnuttige reply's aan te maken. Bewerkt: 20 mei 2006 door dabeast
Recommended Posts