deagle Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Als je zo een gebouw bedoeld : 11111111111 111 ;) 1 111 ;) 1 111 ;) 1 111 ;) 1 111 ;) 1 Dus met een pilaar, doeje gewoon extrude . Bewerkt: 21 mei 2006 door Nicsan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 !-----------------! !-----------------! !-----------------! !------! !------! !------! nee ik bedoel dit maar dit is dan van boffen af snap je dus als ik de extrude gebruik dan kan ik alen dit maar langer maken !-----------------! !-----------------! !-----------------! en dan wil ik dit er bij aan zonder een nieuwe box te maakt !------! !------! !------! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Ik maak nu een model van me eigen gitaar, de Les Paul Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 ok let op. !------------! !------------! !------------! dit heb je je wilt dit !------------! !------------! !------------! !------! !------! !------! hoe nou gewoon selecteer de bovenste en de onderste lijn. dus ------------- ####------------ zo geselecteerd dan klik je op conect. nu krijg je in het midden een nieuw lijntje. nu selecteer die nieuwe lijn. verplaats hem naar links of naar rechts. nu krijg je een rechthoekje en een vierkantje verschuif die lijn zo dat je het precies de goede breete heeft als jij wilt. selecteer die face. extrude. du krijg je een bocht :) nog vragen of problemen ik sta altijd paraat... totdat men video kaart werkt (ga ik lekker the godfather spelen..) greets gybrus. ooh nog een plaatje. ------------ ###|### ----------- lijntje in het midden het lijntje wat je krijgt met conect. ------------ ##<|>## ----------- verplaats hem naar links of naar rechts. -------------- #|####### -------------- dan heb je zoiets Dis allemaal van de zeikant. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) mijn gebouw is klaar tenzij jullie nog wat weeten voor mij. hier een platje van mijn eerste een klijn betje gelukte render en hier een paar platjes van mijn gebouw Bewerkt: 21 mei 2006 door kees1991 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Mooi hoor Kees, je wordt steeds beter, ik heb nog geen lot maar wel een building + Intrieur gemaakt Het moet een soort apartemente verhuur voorstellen Voorkant binnen 1 binnen 2 en binnen numero 3 Zeg ff wat jullie ervan vinden, tnx Baz Bewerkt: 21 mei 2006 door Baztiaan.gta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) ik fint het heel mooi aleen die bank van u daar moet u het sit vlak wat omlaag doen anders sit je zo hoog maar siet er heel mooi uit Bewerkt: 21 mei 2006 door kees1991 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 dat valt tog wel mee (die bank) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Ziet er goed uit. Ik zou alleen een MeshSmooth op die bank gooien. Mits het resultaat lelijk is, vink 'Smoothing Groups' aan, die vind je ergens bij MeshSmooth. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 29 plz : Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 mooi man! (ik mocht hier toch wel posten?) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Tuurlijk. Iedereen mag hier posten behalve als er in een topic staat 'Hier niet posten !' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 ik ben lit van dit projekt maar nu vraag ik mij af waar kan ik MSv0.3k haalen ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Je kan net zo goed wachten tot 0.4 public is dan heb je ook geen gedoe met wachtwoorden. (nog ander half uur.) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 u bedoelt dat ms 0.4 ofer een 1 en half uur uit komt ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts