DaBeast Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 Heb er nog eentje gevonden . Ik heb dit al een tijdje (aleen met onze releases, niet met de originele). De reflectie van het water is aleen in een vierkantje. En dus niet overal. Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 He, ik heb een breekijzer verplaatst door de nightstick. Deze had ik express voor MS gemaakt. dus blaster, kun je dat invullen achter nightstick? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Hey allemaal, Ik was nieuwsgierig, dus heb ik maar eens gekeken wat jullie ervan gebakken hebben Het ziet er allemaal leuk uit. Ik meld ff wat bugs: Vliegtuig op zee: Onzichtbare muur bij die legerbasis: Waar is de S van Stories? Knots door hoofd tijdens het rennen: De 2e en 3e zijn makkelijk te fixen, misschien die andere twee iets moeilijker. Nog iets anders, ik snap niks van die eerste missie dat je moet schieten met die desert eagle. Wat is hiervan de bedoeling? Ga zo door gasten! Edit: Nog twee bugs, de boot achter het startpunt van de game ligt op het land, en als je doodgaat gaat de missie nog gewoon door Bewerkt: 22 mei 2006 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 Bug 1, ik denk dat daar het vliegveld zit normaal in VC. Op seashore word er ooit een airport gemaakt pas dan worden de fly paths aangepast, Bug 2, GYBRUS!!! Bug 3, Dankje, zo gedaan zo gefixt. Bug 4, Zal ik wat aan doen. Over die missie, het kan zijn dat de text het niet doet. Dit moet je doen: Als de missie start moet je je vizier richten op dat mannetje die staat op die andere container, je hebt 3sec de tijd om te richten. Na die 3sec komt er een timer die telt tot 10sec. Precies na die 10sec. moet je snel op die gast schieten. Op zich vrij makkelijk maar let wel op die gast schiet binnen 1sec als die 10sec zijn afgelopen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster007 Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 heeft niks in zijn handen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Nog iets: als je missie failed, ga je ook gewoon door Wie heeft trouwens die installer gemaakt? Nog wat pluspunten: + Vette Wapens + Enex naar het dak met heli + Veel Generic + Veel verlichting + Pauzescherm Bewerkt: 22 mei 2006 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster007 Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) als je bij missie 1 een gast moet schieten als je dat heb gedaan staat er mission pasted en dan ben je ergens anders blaster27 heeft de installer gamaakt Bewerkt: 22 mei 2006 door gangster007 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 uuuh.. ja... ik heb lot 23 nu al een week klaar maar ik krijg het ******* niet in-game maar kan ik mijn model niet gewoon insturen? als een .3ds en als ik dan dat eiland heb waar mijn model op staat dan de .ipl stuuren van de generiks ?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 Met een paar ramen ziet het er toch beter uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 Gangster007, dank. Wazuup, die wist ik al maar toch bedankt. Volgens mij moet er een speicale hread voor wasted\busted worden aangemaakt. De installer komt van myriad, script ervoor heb ik zelf geschreven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) wel nice Door dabeats: Gelieve niet meer van dat soort spam gedrag te tonen! Bewerkt: 23 mei 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2006 ja ik vint hem heel mooi maar ik vint het onder de ramen nog wel heel erg kaal hoor dmischien moet daar nog een duur of zo ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2006 Ik heb laatste tijd niet meer zo veel zin om dit eiland te onderhouden. Daarom neemt Tim het vanaf nu voor mij over. Dat wil zeggen dat hij de lot verhuring doet en ze ook controleert. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2006 Ja maar ik ben pas begonnen met ramen deuren etc. Als ik dat af heb mischien nog wat posters in de kelder en dan is het waarschijnlijk af. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2006 Hey, Na een tijd van inspiratie loosheid ben ik toch maar weer even aan de slag gegaan. Hier alvast een voorproefje van mijn vervangende gebouw voor lot 24 op II: @Gangster: Heel mooi gebouw en kelder. Je idee van een EE op je lot was trouwens ook goed, dat ga ik ook eens doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts