Blastov Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2006 Ziet er echt leuk uit, ga zo door. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2006 dit is een belangrijke mededeling. Ik heb CH nu bijna bugloos, er zullen misschien wel wat kleine dingetjes zijn die nog niet zijn opgelost. Maar de spleten enzo zijn al wel opgelost. Helaas wist ik niet meer de exacte coordinaten van crowning hills, ik zal ze opnieuw moeten mappen. Dit is gekomen doordat ik problemen had met de release 0,3l Helaas krijg ik crowning hills niet goed gepast zonder Seashore een stukje op te schuiven (ik ben nu de leider daarvan, dus ik kan dat doen). Dus jullie zullen binnenkort jullie lots op seashore even moeten verplaatsen. groeten Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2006 LET OP! iedereen die lots huurt: Er is iets belangrijks aan de hand. gelieve deze post te lezen voordat je verder gaat! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...5&gopid=424244& Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Mijn lot staat nu (als test) ingame: EDIT: Er moeten nog generics bij. Bewerkt: 24 mei 2006 door mickey Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 mickey ik vind em echt mooi je begin echt steeds beter te worden KUTGW Baz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 Ik heb de generics geplaatst: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 Wat het gebouw betreft is hij goed Maar als ik het over Textures heb, is hij veruit slecht, je hebt in pricipe 2 textures gebruikt, nu ziet je bij het Plateau niet dat het enige vorm heeft, je ziet niet echt of de Garage echt 3D is. Neem wat meerdere Textures, zodat je goed de vorm van het Model gaat zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) jha dit vind ik nu ook wel maar wat ik er verder nog heb aan te voegen is dat ik de textures wel erg donker vind weet iemand nog een leuk model voor seahose ik heb hier een klein lot en die moet nog vol dus tips zijn welkom want ik weet niks meer Bewerkt: 25 mei 2006 door kees1991 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 Misschien een zoo ofzo? *dierentuin. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 ja dat is wel leuk maar er zijn geen dieren in gta vc en ze zelf maken is voor mij veel te moeilijk maar je heb mij wel op een idee gebracht (denk ik) ik maak een parkje maar als iemand een beter idee heef zeg het alstublieft want ik weet echt niks meer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) tsjeetje paar dagen niet aan wezig en iedereen gaat het zelfde maken.... 1 geen park op II 2 een park op SEA maak ik al naast men kerk die binnenkort af is... 3me video kaart deed et niet dus gebruik ik me oude weer.... Ok dat was het even. We kunnen natuurlijk ook samen een park maken moet je wel de lots boven de mijne huren... de bomen maak standaart ik.. de nieuwe bosjes ook.. en de rest in een park ook (van bomen dan...) Ik zal wel effe kijken naar die lots.. greets gybrus ok de lots boven de mijne zijn 10 en 17.. 10 is al verhuurd 17 niet. greets again Bewerkt: 25 mei 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Ik heb even de textures van m'n gebouw aangepast: EDIT: De texture van de garage is wat uitgerekt, dat moet ik nog fixen. Bewerkt: 25 mei 2006 door mickey Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) jhaaa so siet het er goet uit mooi gedaan nu aleen nog de genericks gybrus: ik wist niet dat u ook een park gin maaken maar ik wil best wel samen met u werken dat lijkt mij wel leuk aleen ik heb lot 1 al gehuurt kan ik dan nog omwiselen ? Bewerkt: 25 mei 2006 door kees1991 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Ik heb de generics geplaatst: Er moeten er nog meer bij. Bewerkt: 25 mei 2006 door mickey Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 Ziet er goed uit, Trouwens regels van dat iets te simpel, te leeg etc. is geld alleen voor Seashore. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts