Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

asesoires (uhhh)

dingen in de omgeving.

en nog een gen...

voor runescape fans vast wel bekend.

treewithman4ok.jpg

greets

EDIT heb hem nu ingame maar me vc crashd als ik er tegen aan loop...

naja

ander colletje maken dan maar

greets

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef even mijn mening over de storyline.

Ik vind dat er niet echt een storyline in hoeft te zitten, gewoon een stuk of 20 missies achter elkaar. Ik denk tevens ook dat het ons toch niet gaat lukken om een compleet logische storyline te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt het toch altijd effe proberen de intro scene moet niet zo moeilijk zijn met die en die hebben die en die gemold bla bla en dan wraak missie zoiets lijkt me wel goed :)

greets

Link to comment
Delen op andere websites

@mickey Ik zou dat stuk voor je gebouw wel ergens mee opvullen want in het echt staat een gebouw ook niet een

paar meter van de weg dan pas een oprit.

Link to comment
Delen op andere websites

ey ik kan ook wel helpen werk met maya 7.0 ,3dsmax7.0 ,en sketchup in sketchup ben ik nu best goed maar in 3dsmax en maya bn ik nog niet zo goed omdat het een stuk moeilijker is ik weet trouwens ookwel hoe runescape eruit ziet want heb et bijna 2jaar gespeeld eigenlijk wel saai maarja bijna 2 jaar met soms half jaar pauze dus op zich ben ik denk best handig dus zeg maar wat ik kan doen (ben trouwens nog nie zo goed in poppetjes en kleding maken meer omgeving en gebouwen.). dus wil ik me graag aanmelden voor het runescape sa project.

Link to comment
Delen op andere websites

hier heb je een van mijn model maar ik heb wel eff bewerkt met paint shop pro 9 :puh: voor zon het spijt me maar dit is wel met sketchup gemaakt maar ik vind op internet wel ergens een prog waarmee je hem kan omzette in 3dsmax ofzo maar desnoods moet ik hem opnieuw maken in 3dsmax maarja hier is dus een screenshotie van me het is een begin van de falador furniture house :D:schater:

post-33001-1148603603_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

oja ik denk trouwens dat sketchup opzich best wel geschikt ervoor is want de huizen gta sa vind ik er op zich best veel lijke op een huis die gemaakt is in sketchep dan he want 3dsmax is eigenlijk te mooi ervoor :puh:

geef please wel eff mening over gebouw dak gemaakt heb hier is nog een screen van andere zijkant. heb nog nooit iets uit RS nagemaakt lol :$

PS:ik heb voor het dak natuurlijk niet een egt RS dak gedaan da moek nog change maar k had geen tijd meer

post-33001-1148604521_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

SA\VC is volledig met 3ds max gemaakt.

Helaas accepteren wij geen sketchup models omdat deze voor col problemen zorgt.

Ook kan je niet op je lot bouwen, dat kan alleen in 3ds.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...