Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

kees1991, het kan zijn dat de desbetreffende leider van het eiland (in dit geval Tim). Niet zo snel reagert en\of de lijst update. Vanaf nu, als je een lot wilt huren en gepost hebt, mag je er gewoon meteen op bouwen als de lot vrij is dan is de kans toch 100% dat je die mag hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

veel gebouwen uit gta zijn in sketchup gemaakt hoor

maar veranderd in 3dsmax en ik moet dus alleen nog eff leren hoe je dingen uit sketchup in 3dsmax zet

Link to comment
Delen op andere websites

1. Heb je de originele versie van Sketchup?

Zoja , ga naar vraag 2.

Zonee (google sketchup , ga nergens door of zoek op google ;).

2. Effe uitgelegd

Je gaat naar : File > Save

en sla het op als .skp bestand.

Je download legaal de 500min. trial van sketchup.com en opent dat .skp bestand.

Dan ga je naar : File > Export > 3dModel

En sla het op als .3ds bestand.

Je opent 3dsmax en importeer je .3ds bestand.

Link to comment
Delen op andere websites

hier is nog een pic van watk gemaakt heb :puh: geef ook please eff je oordeel

ps thx Nicsan gaak nu doen :puh:

oh trouwens Nicsan welke 500min trailer ????????????? :?

post-33001-1148670504_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

beste mensen,

de brug van industrial island naar Crowning hills is klaar :D. Het mooie aan deze brug is dat hij zo hoog is.

Alleen is het nog wel beta. Er zijn wat texture bugs. Ook zijn de coordinaten niet goed in moomapper, want ze staan een beetje in de lucht.

P.S. Op een screen is te zien dat Crowning hills een beetje in de lucht staat. Dit fix ik zo

Hier wat screens :)

post-3-1148672207.jpg

post-3-1148672215.jpg

post-3-1148672268_thumb.jpg

post-3-1148672295_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, hij heeft een soort hek, maar dat is gewoon een rand, omdat dit mijn eerste gelukte brug is ben ik niet zo goed in hekjes maken.

Er komen natuurlijk wel borden op die aangeven waar de brug naar toe gaat. Daarvoor moet ik nog een leuk plaatsje vinden, Op de brug, of voor de brug.

De brug zal niet 2 baans worden. Dit omdat de weg op crowning hills waar het op uit komt 1 baans is. Er is ook geen snelweg, dus dat is ook een reden waarom het niet 2baans is.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb mijn brug van seashore naar crowning hills ook af maar de coords van CH en SEA zijn helemaal anders dan in de 3dsm file die je me hebt gestuurd....

in game staat seashore veel meer naar het noorden en andere dingetje als je dat het zelfde kon maken als in de 3ds file dan hoef ik niet op nieuw te beginnen....

trouwes nu staat crowning hills bove op RA.... :duh::duh:

ik zal hem wel weer verplaatsen.

greets

Link to comment
Delen op andere websites

Het is hier een aanmeld/Afmeld topic. Geen Show jouw models topic. Hier moet je een screen van 3ds laten zien. En daarbij moet je vragen of je je aanmeld. Verder word er nu alleen nog aangemeld en niet jouw models geshowt. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meld me af als 3d modeller, omdat ik bijna geen inspiratie meer heb, en al m'n gebouwen op elkaar gaan lijken.

Ook ben ik ergens anders mee bezig.

In ieder geval, allemaal nog veel succes met de mod, ik weet zeker dat jullie er wat moois van gaan maken. :sigaar::bier:

Greets,

Mickey :-(:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...