Blastov Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2006 Allleen tekst is lelijk, voor de rest erg mooi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) Is het niet een beetje klein voor een sportschool? Ik vind het meer een VVV Baz je maakt leuke huizies de laatste tijd Bewerkt: 30 mei 2006 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2006 dankje wazuup, maar ik weet niet of ie te klein is maar het gaat gewoon om een soort personal sportschool Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2006 zeer netjes en goed afgewerkt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 Dabeast en ik hebben besloten om nu echt over te gaan stappen naar San Andreas. We laten MS VC rusten en niemand hoeft er meer aan te werken. Info We stappen dus over naar SA. Dit is dus een nieuwe start voor MS. Aangezien we weinig leden hebben die SA kunnen modden zijn we dringend op zoek naar nieuwe modellers voor MS. Ook moet je zelf alles in SA zetten dat je maakt in tegenstelling tot MS VC. Leden We gaan het echt anders aanpakken met de leden die wij toelaten tot de mod. Iedereen die bij de mod wil komen moet ervaren zijn met modellen ook moet je je eigen models in SA kunnen zetten. Wij, de (onder)leiders hebben al overlegt welke leden genoeg modelling ervaring hebben om mee te mogen gaan naar MS SA. Iedereen die al in de mod zit dient een PB te sturen naar mij als je mee wilt. Als je dat niet doet word je na 1 Juli automatisch uit de mod verwijderd. Eilanden We hebben al een country side, Crowning Hills deze staat nu bijna bugloos in SA. Gybrus en ik maken een groot, mooi en nieuw eiland die gedeeltelijk om Crowning Hills gaat. Verder komt er nog een eiland die voorlopig nog gehim blijft. Ook zorgen we ervoor dat het aanpassen van je grond mogelijk is. Status SA Cleanen: 50% Blaster Crowning Hills: 80% Tim & Blaster Windy Island, gybrus: 5% Windy Island, blaster: 0% MS SA Leden De volgende leden gaan mee naar MS SA, Dabeast Blaster Tim Gybrus Gangster28 Crusader De volgende leden hebben zich aangemeld voor MS SA, Nóg geen Releases Een release voor het publeik zal nog wel meer dan een paar maanden duren. Releases voor de leden komen natuurlijk maandelijks. Trailers kun je natuurlijk altijd verwachten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 mag ik lot 4 ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 @blaster: sorry voor mijn late reactie. Maar we gaan toch overstappen naar SA @bastiaan.gta: oke die is van jou Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) hej, allemaal, Ik had even goed gekeken naar de thompson die we nu hebben in VC. Deze heb ik nu geconventeert naar SA. En hij ziet er relax uit! het geweer: Bewerkt: 3 juni 2006 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 nice tim hij ligt alleen niet lekker in de hand verder KUTGW Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusader Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 ik heb het de laatste tijd druk gehad met examens en ben nog druk bezig met een toelatings opdracht tot 14 juni, maar heb tussendoor ff een sawed off shotgun gemaakt. textures kloppen nog niet helemaal, maar dat komt helemaal goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 Ziet er echt masterlijk uit crusader. Die ga ik replacen door de huidige sa sawed off shotgun. KUTGW. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 hej, allemaal, Ik had even goed gekeken naar de thompson die we nu hebben in VC. Deze heb ik nu geconventeert naar SA. En hij ziet er relax uit! het geweer: dat wapen is super heeft het ook cool geluid of is het standaart geluid ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 Standaard. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Beste mensen, Ik heb crowning hills in SA gezet, het bestaat uit 40 dffs. Helaas kun je het beter Bug hills noemen, omdat het stikt van de bugs (dus vergeet niet je insectenspray mee te nemen ) Ook heb ik nog geen LODs gemaakt. Ook zijn er wat modelling bugs. (te zien op een screen) Bewerkt: 6 juni 2006 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 Ziet er lekker strak uit Tim. Wel jammer van de bugs. Zal wel na verloop van tijd gefixt worden. Mooie screens ook . Keep up the good work. Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts