Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dabeast en ik hebben besloten om nu echt over te gaan stappen naar San Andreas. We laten MS VC rusten en niemand hoeft er meer aan te werken.

Info

We stappen dus over naar SA. Dit is dus een nieuwe start voor MS. Aangezien we weinig leden hebben die SA kunnen modden zijn we dringend op zoek naar nieuwe modellers voor MS. Ook moet je zelf alles in SA zetten dat je maakt in tegenstelling tot MS VC.

Leden

We gaan het echt anders aanpakken met de leden die wij toelaten tot de mod. Iedereen die bij de mod wil komen moet ervaren zijn met modellen ook moet je je eigen models in SA kunnen zetten. Wij, de (onder)leiders hebben al overlegt welke leden genoeg modelling ervaring hebben om mee te mogen gaan naar MS SA. Iedereen die al in de mod zit dient een PB te sturen naar mij als je mee wilt. Als je dat niet doet word je na 1 Juli automatisch uit de mod verwijderd.

Eilanden

We hebben al een country side, Crowning Hills deze staat nu bijna bugloos in SA. Gybrus en ik maken een groot, mooi en nieuw eiland die gedeeltelijk om Crowning Hills gaat. Verder komt er nog een eiland die voorlopig nog gehim blijft. Ook zorgen we ervoor dat het aanpassen van je grond mogelijk is.

Status

SA Cleanen: 50% Blaster

Crowning Hills: 80% Tim & Blaster

Windy Island, gybrus: 5%

Windy Island, blaster: 0%

MS SA Leden

De volgende leden gaan mee naar MS SA,

Dabeast

Blaster

Tim

Gybrus

Gangster28

Crusader

De volgende leden hebben zich aangemeld voor MS SA,

Nóg geen

Releases

Een release voor het publeik zal nog wel meer dan een paar maanden duren. Releases voor de leden komen natuurlijk maandelijks. Trailers kun je natuurlijk altijd verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

hej, allemaal,

Ik had even goed gekeken naar de thompson die we nu hebben in VC. Deze heb ik nu geconventeert naar SA. En hij ziet er relax uit!

het geweer:

post-3-1149174217_thumb.jpg

post-3-1149327452_thumb.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het de laatste tijd druk gehad met examens en ben nog druk bezig met een toelatings opdracht tot 14 juni, maar heb tussendoor ff een sawed off shotgun gemaakt.

textures kloppen nog niet helemaal, maar dat komt helemaal goed ;)

sawedshotgun9pn.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

hej, allemaal,

Ik had even goed gekeken naar de thompson die we nu hebben in VC. Deze heb ik nu geconventeert naar SA. En hij ziet er relax uit!

het geweer:

dat wapen is super heeft het ook cool geluid of is het standaart geluid ?

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

Ik heb crowning hills in SA gezet, het bestaat uit 40 dffs. Helaas kun je het beter Bug hills noemen, omdat het stikt van de bugs (dus vergeet niet je insectenspray mee te nemen :D:bonk: )

Ook heb ik nog geen LODs gemaakt. Ook zijn er wat modelling bugs. (te zien op een screen)

post-3-1149621822_thumb.jpg

post-3-1149621827_thumb.jpg

post-3-1149621831_thumb.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...