Blastov Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Kan ook aan mij liggen maar ik zie geen bugs. Maar iig het is mooi dat het nu in sa staat. Send me de files maar.
Blastov Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik zie ze ook niet, maar ik wil er nog even aan toevoegen dat ik het echt goed van je vind dat je toch hebt doorgezet om je CH in SA te krijgen, mijn complimenten daarvoor. (sorry trouwens dat ik je zo weinig helpte en dat ik nogal kortaf was de hele tijd, heeft te maken met school...)
Big-Bear Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik vind hem wel mooi , maar de UWV map is naar mijn gevoel wat te wazig, het ziet er een beetje waziger uit als normaal, kan ook door de textuurs komen, maar denk eerder de UVW.
Blastov Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Nou BB ik zou jouw vertellen waarom, Tim heeft een of ander probleem dat hij ALTIJD textures tot 512x512 uitrekt. Kijk zelf maar is in de TXD file van CH.
gybrus Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 netjes tim maarja dat textuur prob weet ik ook niet.... en je cj is zwart wel de goede col??? (col3)(of 2 ) voor de rest netjes gedaan!! ik ben trouwes al bezig met het eiland dat naast ch komt te liggen. greets gybrus
[Baz] Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik snap niet hoe je het weer flikt maar dit is gewoon da bomb!!!! Baz
Ice Banana Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Dynamiet staven... anti gravity gun (half life)
Wazuup Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Dynamiet staven...anti gravity gun (half life) Dynamiet is mogelijk, maar die Anti Gravity Gun van Half-Life 2 is bijna onmogelijk te maken. Teminste, niet het model, maar de functie van het wapen (objecten laten zweven en er mee gooien). Tevens is dat ook niet echt een Mafia wapen, maar meer een Sci-Fi Gun. Toch leuke idee'tjes. Mvg, Wazuup
Tim Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) netjes tim maarja dat textuur prob weet ik ook niet.... en je cj is zwart wel de goede col??? (col3)(of 2 ) voor de rest netjes gedaan!! ik ben trouwes al bezig met het eiland dat naast ch komt te liggen. greets gybrus Nou, ik weet niet waar het aan ligt, voor een normaal model in de IDE moet je als laatste parameter 128 invullen. Misschien komt het daardoor. P.S. Baster heeft nu Crowning Hills ingame gezet, alleen lukt de LOD nog niet zo goed zei hij mij laatst. Bewerkt: 8 juni 2006 door Tim
Blastov Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik vraag het nu aan bradley voor €1 legt hij mij het uit, heb ik maar gedaan.
Tim Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Blaster heeft ervoor gezorgt dat Crowning hills ingame staat zonder spleten. Natuurlijk zijn er wel nog modelling bugs. Ook zijn er LODs gemaakt, zodat je dus verder kan kijken. hier zijn screens:
gangster28 Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Ik zou alleen een overgang van dirt naar gras maken.
gybrus Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 hee cj is weer bruin netjes mensen moet ook maar weer es aan mijn eiland verder (was effe verslaafd aan vietcong maar dat heb ik ook al weer in 2 dagen uitgespeeld teminste de us campain nu nog de vc (wtf vc??) dat was iets van vietcongnezen ofzo) lol beetje oftopic..... ik kom er net op dat ik nog helemaal geen screens van mijn eiland heb gepost.... naja greets gybrus
Recommended Posts