Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zie ze ook niet, maar ik wil er nog even aan toevoegen dat ik het echt goed van je vind dat je toch hebt doorgezet om je CH in SA te krijgen, mijn complimenten daarvoor. (sorry trouwens dat ik je zo weinig helpte en dat ik nogal kortaf was de hele tijd, heeft te maken met school...)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel mooi :Y , maar de UWV map is naar mijn gevoel wat te wazig, het ziet er een beetje waziger uit als normaal, kan ook door de textuurs komen, maar denk eerder de UVW.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou BB ik zou jouw vertellen waarom, Tim heeft een of ander probleem dat hij ALTIJD textures tot 512x512 uitrekt. :bonk: Kijk zelf maar is in de TXD file van CH. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

netjes tim maarja dat textuur prob weet ik ook niet.... :N

en je cj is zwart :duh:

wel de goede col??? (col3)(of 2 :puh: )

voor de rest netjes gedaan!!

ik ben trouwes al bezig met het eiland dat naast ch komt te liggen.

greets gybrus

Link to comment
Delen op andere websites

Dynamiet staven...

anti gravity gun (half life)

Dynamiet is mogelijk, maar die Anti Gravity Gun van Half-Life 2 is bijna onmogelijk te maken.

Teminste, niet het model, maar de functie van het wapen (objecten laten zweven en er mee gooien).

Tevens is dat ook niet echt een Mafia wapen, maar meer een Sci-Fi Gun. Toch leuke idee'tjes.

Mvg, Wazuup

Link to comment
Delen op andere websites

netjes tim maarja dat textuur prob weet ik ook niet.... :N

en je cj is zwart :duh:

wel de goede col??? (col3)(of 2 :puh: )

voor de rest netjes gedaan!!

ik ben trouwes al bezig met het eiland dat naast ch komt te liggen.

greets gybrus

Nou, ik weet niet waar het aan ligt, voor een normaal model in de IDE moet je als laatste parameter 128 invullen. Misschien komt het daardoor.

P.S. Baster heeft nu Crowning Hills ingame gezet, alleen lukt de LOD nog niet zo goed zei hij mij laatst.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Blaster heeft ervoor gezorgt dat Crowning hills ingame staat zonder spleten. Natuurlijk zijn er wel nog modelling bugs. Ook zijn er LODs gemaakt, zodat je dus verder kan kijken.

hier zijn screens:

ch45kk.jpg

ch50ce.jpg

ch65eu.jpg

ch72qe.jpg

ch83db.jpg

ch94gl.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

hee cj is weer bruin :puh:

netjes mensen moet ook maar weer es aan mijn eiland verder (was effe verslaafd aan vietcong maar dat heb ik ook al weer in 2 dagen uitgespeeld teminste de us campain nu nog de vc (wtf vc??) dat was iets van vietcongnezen ofzo)

lol beetje oftopic.....

ik kom er net op dat ik nog helemaal geen screens van mijn eiland heb gepost....

naja greets gybrus

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...