Blastov Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Doe maar ook niet gybrus, ik wil het nog fffff geheim houden, Maar geef maar een sein als ik fffffff aan het eiland moet werken.
gybrus Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 lol waarom wil je mijn ugly geheim dingetje geheim houden naja. ik wou effe zeggen alle gebouwtjes uit draynor worden gedeleted. ook me 3dsm saves. why?¿? nou mijn gebouwtjes zitten vol met bugs en nou ja ze zijn een beetje te klein.... dus wat gan we doen(uhmm ik) ik delete de huisies maak het eiland af waar huisies moeten komen maak ik een gat (gat?¿? opening tergrote van het huis.) nou dat wou ik effe zeggen.. trouwes hebben we hier somwhere een vechile modder??? greets gybrus
Blastov Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Niet verwijderen !!! Ze zijn net zo mooi ! En die col bugs maken niet uit, daar heb ik al een zeer simpel trucje voor.
DaBeast Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Woa, Blaster, zieter fantastisch uit . Heeft wel iets weg van een moskee . Gaat die poort automatisch open en dicht? Keep up the good work . Ik ben sprakenloos... Greetz
Wazuup Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Haha ja lijkt inderdaad op een moskee. Als je nou via de scm insteld dat er om 6 uur 's ochtends iemand door die minaret gaat staan blerúh, is het helemaal compleet. Alleen wat heeft dit met Mafia stijl te maken? Of is het voor RA? Mvg, Wazuup
Blastov Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Het is voor LOLland, een eiland die naast CH komt, dit eiland word ook als een aparte mod uitgebracht.
LOLking Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 En ik doe er lekker aan mee lekker puh:P Ja i kben de idee bedenker en texturder..Ik heb die koepels bedacht:P:P Het heeft inderdaad iets weg van een moskee..want het is van een gebouw uit india..dont ask me hoe het heet want het zon naam van gablashagebesh ja je weet wel:P In iedergeval LOLland word gewon LOL Cya LOLking
Flame^ Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 IKk vind nu wel dat we erg van het idee "Mafia" afwijken en dat we meer random dingetjes aan het maken zijn O_o . Buitendat ziet het er wel geinig uit.
gybrus Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 hahaaa ziet er erg lol uit trouwes hoe los jij dat col probie op???? en in sommige gebouwtjes moet je kruipen om er in te komen... bij de trap dan ... enne release es een paar eilandjes voor sa en uhhh naja niks eigenlijk greets
Blastov Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 BS, LOLland word een extra eiland naast de 2 andere eilanden die wel een mafia stijl bevatten. LOLland word ook nog als een aparte mod uitgebracht. Gybrus, Je col openen met Coll Editor II, zet hem om naar col 3, voeg er lighting aan toe, doe een material conversion van vc naar sa en optimize hem. Als het goed is zijn dan alle onzichtbare muren eruit.
Wazuup Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 IKk vind nu wel dat we erg van het idee "Mafia" afwijken en dat we meer random dingetjes aan het maken zijn O_o . Buitendat ziet het er wel geinig uit. Ik ga mee met BS. Kan je het niet beter gewoon alleen als aparte mod uitbrengen?
Apple-Mac Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ik wil wel meehelpen, maar ik wil graag een nederlandse TUT hebben over 3dsmax. Weet iemand waar ik die kan vinden? (Ik had ooit iets gevonden over w.vdongen ofzow) SSX-Breaker.............. >>> Door Matiscus: Aanmelden moet je hier doen. <<<
Wazuup Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Ik wil wel meehelpen, maar ik wil graag een nederlandse TUT hebben over 3dsmax. Weet iemand waar ik die kan vinden? (Ik had ooit iets gevonden over w.vdongen ofzow)SSX-Breaker.............. >>> Door Matiscus: Aanmelden moet je hier doen. <<< Even offtopic tussendoor: Wat dacht je van de Master Tutorial List, SSX-Breaker? Edit door dabeast:Of 3Dmodding.com . Bewerkt: 11 juni 2006 door dabeast
Tim Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) Het is ook handig als we op een of andere manier textures uit The Godfather kunnen halen, die zijn in de Mafia stijl die we willen. . Gybrus heeft The Godfather volgens mij... dus misschien weet hij een texture pakket samen te stellen? Bewerkt: 13 juni 2006 door Tim
Recommended Posts