Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

:schater:

lol waarom wil je mijn ugly geheim dingetje geheim houden naja.

ik wou effe zeggen alle gebouwtjes uit draynor worden gedeleted.

ook me 3dsm saves.

why?¿?

nou mijn gebouwtjes zitten vol met bugs en nou ja ze zijn een beetje te klein....

dus wat gan we doen(uhmm ik)

ik delete de huisies maak het eiland af waar huisies moeten komen maak ik een gat (gat?¿? opening tergrote van het huis.)

nou dat wou ik effe zeggen..

trouwes hebben we hier somwhere een vechile modder???

greets gybrus

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ja lijkt inderdaad op een moskee. Als je nou via de scm insteld dat er om 6 uur 's ochtends iemand

door die minaret gaat staan blerúh, is het helemaal compleet.

Alleen wat heeft dit met Mafia stijl te maken? Of is het voor RA?

Mvg, Wazuup :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

En ik doe er lekker aan mee lekker puh:P Ja i kben de idee bedenker en texturder..Ik heb die koepels bedacht:P:P Het heeft inderdaad iets weg van een moskee..want het is van een gebouw uit india..dont ask me hoe het heet want het zon naam van gablashagebesh ja je weet wel:P In iedergeval LOLland word gewon LOL :puh: Cya LOLking

Link to comment
Delen op andere websites

hahaaa

ziet er erg lol uit :Y

trouwes hoe los jij dat col probie op????

en in sommige gebouwtjes moet je kruipen om er in te komen...

bij de trap dan ...

enne release es een paar eilandjes voor sa

en uhhh naja niks eigenlijk

greets

Link to comment
Delen op andere websites

BS, LOLland word een extra eiland naast de 2 andere eilanden die wel een mafia stijl bevatten. LOLland word ook nog als een aparte mod uitgebracht.

Gybrus, Je col openen met Coll Editor II, zet hem om naar col 3, voeg er lighting aan toe, doe een material conversion van vc naar sa en optimize hem. Als het goed is zijn dan alle onzichtbare muren eruit.

Link to comment
Delen op andere websites

IKk vind nu wel dat we erg van het idee "Mafia" afwijken en dat we meer random dingetjes aan het maken zijn O_o . Buitendat ziet het er wel geinig uit.

Ik ga mee met BS. Kan je het niet beter gewoon alleen als aparte mod uitbrengen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel meehelpen, maar ik wil graag een nederlandse TUT hebben over 3dsmax. Weet iemand waar ik die kan vinden? (Ik had ooit iets gevonden over w.vdongen ofzow)

SSX-Breaker..............

>>> Door Matiscus: Aanmelden moet je hier doen.;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel meehelpen, maar ik wil graag een nederlandse TUT hebben over 3dsmax. Weet iemand waar ik die kan vinden? (Ik had ooit iets gevonden over w.vdongen ofzow)

SSX-Breaker..............

>>> Door Matiscus: Aanmelden moet je hier doen.;) <<<

Even offtopic tussendoor: Wat dacht je van de Master Tutorial List, SSX-Breaker?

Edit door dabeast:Of 3Dmodding.com :engel: .

Bewerkt: door dabeast
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook handig als we op een of andere manier textures uit The Godfather kunnen halen, die zijn in de Mafia stijl die we willen. .

Gybrus heeft The Godfather volgens mij... dus misschien weet hij een texture pakket samen te stellen?

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...