gybrus Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) nice jub blaster. ik moet ook maar weer met iets komen........ hmm i dont have any ideas greets gybrus PS: blast ga je de genericks ook converteren???? zoja wil ik wel helpen. greeats gybrus Bewerkt: 18 juni 2006 door gybrus
Blastov Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 nice jub blaster.ik moet ook maar weer met iets komen........ hmm i dont have any ideas greets gybrus PS: blast ga je de genericks ook converteren???? zoja wil ik wel helpen. greeats gybrus Converteren niet, we vervangen ze gewoon door de sa generics. Daar heb ik tevens ook hulp voor nodig (simpelweg de id en dff naam vervangen in de ipl)
gybrus Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 ok op die manier nou hier is dan het huisie waar jullie allemaal op hebben gewacht. ik zeg niet waar het komt wel wat het is >< het is een opslag ruimte met rechts boven een kantoor onder dat kantoor is een elektriciteits ding kan je niet bij binnnen moeten nog een paar dingetjes worden neer gezet en een hek eromheen naast dit gebouw komt mischien een normaal huis ik weet het nog niet in ieder geval al een screen greets gybrus
Tim Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Dat ziet er goed uit gybrus!, dit vind nou echt mafia stijl, een beetje zoals the godfather! KUTGW
gybrus Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) ja het idee nou eerder de vorm beetje van de godfather gejat de textuurs uit half life 2 en de boxen van (nou nu komt het de reclame der reclames.) .:Gybrus Creations:. ik ga der denk ik een plat dakje op doen. greets gybrus EDIT: nou nou hij is af. greets gybrus Bewerkt: 19 juni 2006 door gybrus
Tim Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Gybus ik ben vereert! Dit vind ik nou het allermooiste gebouw wat je ooit heb gemaakt. De renders zien er ook toppie uit!!!! alleen zal ik nog wel even kijken naar die rand van het dakje (met die rode stenen), die is een beetje wazig Bewerkt: 19 juni 2006 door Tim
gybrus Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) bedoel je dat kleine witte gebouwtje?? ene was denet effe aan het kijken hoeveel polys het is en wat zie ik . 9600 polys nou 8000 polys gaat naar de boxen en de rest is van het huisje .... best veel dus die box wordt een groep van 10 boxen ofzo en die plaats ik een paar keer in het gebouw.. greets gybrus EDIT uhm ik probeer nu al de helemiddag men huisie ingame te krijgen maar het lukt gewoon niet eerst heb ik een grote onzichtbare muur. dan doe ik wat blaster zij col III dit dat en nogwat. dan is de onzichtbare muur buiten weg maar hij is er nog wel binnen kan iemand effe helpen ? alvast bedankt greets Bewerkt: 19 juni 2006 door gybrus
Flame^ Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 bedoel je dat kleine witte gebouwtje??ene was denet effe aan het kijken hoeveel polys het is en wat zie ik . 9600 polys nou 8000 polys gaat naar de boxen en de rest is van het huisje .... best veel dus die box wordt een groep van 10 boxen ofzo en die plaats ik een paar keer in het gebouw.. greets gybrus EDIT uhm ik probeer nu al de helemiddag men huisie ingame te krijgen maar het lukt gewoon niet eerst heb ik een grote onzichtbare muur. dan doe ik wat blaster zij col III dit dat en nogwat. dan is de onzichtbare muur buiten weg maar hij is er nog wel binnen kan iemand effe helpen ? alvast bedankt greets Gewoon 1 box gebruiken en die dan via Max Scripts meerdere keren plaatsen.
gybrus Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 ik snap niet wat je bedoelt ??? greets
Blastov Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Gybrus, het ziet er fantastisch uit maar wat jij doet ois niet de bedoeling. Je moet een object niet 100x plaatsen en ook 100x ingame zetten. Gewoon 1x maken en 100x mappen met de Map IO.
Flame^ Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Gybrus, het ziet er fantastisch uit maar wat jij doet ois niet de bedoeling. Je moet een object niet 100x plaatsen en ook 100x ingame zetten. Gewoon 1x maken en 100x mappen met de Map IO. Dat was dus wat ik bedoelde .
gybrus Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 ooh ja ja dat heb ik al gedaan maar het is een soort gen voor mijn eiland er komen daar meerdere warenhuizen of storages wel anders maar grotendeel staan die dozen daar ik ga me col prob es bekijken... greets
Giorgo Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Ik wil me weer terug aanmelden voor Photoshopper.. Want ik stond niet bij de lijst .
Blastov Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Is goed jongen. Ik zet je er zo snel mogelijk bij.
Blastov Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Ik heb er in totaal ongeveer 4 uur aan gewerkt om het rechtereiland van Seashore bugloos in MS SA te krijgen, hier het resuktaat: Het linkereiland komt er tevens niet in. Bewerkt: 26 juni 2006 door Blaster27
Recommended Posts