Wazuup Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2006 Knap gedaan blaster, alleen zie ik op foto 1 toch nog wat water op het land. Ik hoop dat er snel weer lots gehuurd kunnen worden, dan meld ik me aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2006 Knap gedaan blaster, alleen zie ik op foto 1 toch nog wat water op het land. Ik hoop dat er snel weerlots gehuurd kunnen worden, dan meld ik me aan Dat is een klein meertje. Ik hoop vandaag nog lots te kunnen gaan verhuren anders in een van de komende dagen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2006 Binnenkort komt MSv0.5.1 eraan, dat betekend dat er vanaf dan weer lots op Seashore kunnen worden verhuurd, uiteraad wel voor SA. Voor tim: Verander even de lot lijst, alle leden die niet in MS SA zitten maar toch een lot hebben moet je even weer vrij maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2006 Hij kan bijna gemapt worden en generics worden ook nog geplaatst. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) prachtig!! ik heb al beina een idee voor een paar gebouwen is nu nog beetje geheim maar mischien zien jullie vandaag of morgen al screens... trouwes volgende week ben ik er vanaf zaterdag tot vrijdag niet thuis.. (of maandag tot zondag) dan ben ik op scouting kamp. greets gybrus jo dit is het dus nou beina dan. greets Bewerkt: 28 juni 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Lot verhuur Vanaf nu kunnen er ook lots gemaakt worden op dit eiland, echter zijn er wel een paar regels: Je mag alleen de dff van je lot aanpassen, dus geen extra dffs maken. Niet de buitendste rij vertexen van een lot aanpassen, anders kloppen de overgangen van de lots niet meer. Veel generic objecten plaatsen, denk vooral aan bomen en lantaarnpalen. Maximaal 3 lots tegelijkertijd. Lot #1 - *VRIJ* Lot #2 - *VRIJ* Lot #3 - *VRIJ* Lot #4 - *VRIJ* Lot #5 - *VRIJ* Lot #6 - *VRIJ* Lot #7 - *VRIJ* Lot #8 - *VRIJ* Lot #9 - *VRIJ* Lot #10 - *VRIJ* Lot #11 - *VRIJ* Lot #12 - *VRIJ* Lot #13 - *VRIJ* Lot #14 - *VRIJ* Lot #15 - *VRIJ* Lot #16 - *VRIJ* Lot #17 - *VRIJ* Lot #18 - *VRIJ* Lot #19 - *VRIJ* Lot #20 - *VRIJ* Lot #21 - *VRIJ* Lot #22 - *VRIJ* Lot #23 - *VRIJ* Lot #24 - *VRIJ* Lot #25 - *VRIJ* Lot #26 - *VRIJ* Lot #27 - *VRIJ* Lot #28 - *VRIJ* Lot #29 - *VRIJ* Lot #30 - *VRIJ* Lot #31 - *VRIJ* Lot #32 - *VRIJ* Lot #33 - *VRIJ* Lot #34 - *VRIJ* Lot #35 - *VRIJ* Lot #36 - *VRIJ* Lot #37 - *VRIJ* Lot #38 - *VRIJ* Lot #39 - *VRIJ* Lot #40 - *VRIJ* Bewerkt: 19 juli 2006 door Blaster27 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 Blaster, als leden de lot dffs gaan aanpassen dan kunnen de vormen niet meer kloppen. Als ze bijvoorbeeld een heuveltje maken dan zal die niet aansluiten op de andere dff. En omdat de vorm nogal appart is van zo'n lot omdat ik een end raak heb gesleept om een selectie te maken en daar vervolgens een dff van maken kun je dan nooit precies weten waar de dff dan grenst aan de andere dff (lot). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 Bij deze de nieuwe regel: Niet de buitendste vertexen aanpassen van je lot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Zet hem ingame als ik een versie met seashore heb. Edit: bedankt mickey. Bewerkt: 28 juni 2006 door gangster28 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) [Mooi Plaatje]Zet hem ingame als ik een versie met seashore heb. Kijk eens bij de leden downloads. Bewerkt: 28 juni 2006 door mickey Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2006 Hoi 1 - Wat is je nickname? Gok eens? 2- Heb je GTA SA? Ja 3- Welke functie(s) wil je doen? 3d modeler 4- Kun je models in GTA SA zetten? Ja Doei Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Hoi 1 - Wat is je nickname? Gok eens? 2- Heb je GTA SA? Ja 3- Welke functie(s) wil je doen? 3d modeler 4- Kun je models in GTA SA zetten? Ja Doei Hoi 1. Uhhhhh, Wazuup mischien 2. Mooi. 3. OK. 4. Mooi. Aangenomen Doei Bewerkt: 1 juli 2006 door Blaster27 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2006 gangster die huizen zien er echt masterlijk uit kan niet wachten tot die in-game staat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
masterkey Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Allemaal mooi man ik kon het niet laten ik heb ook wat atworks gemaakt 2 1 2 UPDATE NOG EENTJE 3 >>> Door Matiscus: Gelieve op de grote van je plaatjes te letten. De toegestane breedte is 640 pixels! <<< Bewerkt: 4 juli 2006 door Matiscus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 Mooie huizen Gangster Blaster ik zou als ik jou was dat meertje weglaten, of verbeteren, ik vind het er nu net als een Bug uitzien, voorderest dat eiland is Beautifull Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts