Wazuup Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 Kan lot 8 voor mij naar status WIP gezet worden? Mvg, Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 Ik zal wel een oude brug die half in het water lig en kapot is willen zien Een striptent? En zou het mogelijk zijn dat je winkels kan beroven? Want n vice city, kan je je cursor op de shop owner richten en dan geeft ie al het geld en gaat het alarm af Ja! Komen er trouwens ook missies in deze mod? Of is het alleen het landje? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Ik z8 al deeze dingen dus ik d8 maak ook es wat nou hier is ie dan: Nou hopenlijk vinden jullie em mooi... Com + tips Welkom!! Uw en alle plaatjes heb ik van het "[official]PPT" Maar ik kan ze nog veranderen!! Dat ga ik oowk nog doen als de mod verder is, en dan maak ik zoals bij de echte GTA-hoesjes tekeningen ervoor Do'nt worry! Ik kan goed tekenen!! Allereerst ziet het er echt goed uit however, heb ik wat opmerkingen... Mischien de rand rond de GTA tekst de zwarte rand wat dikker te maken net als op de echte covers? En die gekke witte dingetjes op de zwarte achtergrond weg te halen? Misschien ook de rating logo, Rockstar logo, en eventueel het logo van het team dat deze mod mogelijk maakt? erop te zetten Ben erg benieuwd naar de cartoon cover Deze kleur je ook helemaal in etc?, najah can't wait.. Bewerkt: 5 juli 2006 door Yohan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2006 Mooie huizen Gangster Blaster ik zou als ik jou was dat meertje weglaten, of verbeteren, ik vind het er nu net als een Bug uitzien, voorderest dat eiland is Beautifull ik ben het met je eens dat vijvertje of zo is precies een bug Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2006 is gedaan!, veel plezier met je lot! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2006 Wat dacht je van een M16 (enter the matrix) ((oud?)aanvalwapen van amerikaans leger)... En dan de onderste versie, met granaatwerper!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2006 misschien is een basketbal wat heel hard is wel iets Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M.Gordon Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Download link is dood Bewerkt: 7 juli 2006 door M.Gordon Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 Klopt, als ik thuis ben zal ik hem uploaden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 Mooie huizen Gangster Blaster ik zou als ik jou was dat meertje weglaten, of verbeteren, ik vind het er nu net als een Bug uitzien, voorderest dat eiland is Beautifull Ik dacht dat je dat eiland zo lelijk vond. Ik zou dat meertje wel weghalen, of mischien verbeteren door er een MeshSmooth over heen te gooien en hem iets ronder te maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 Ik zal wel een oude brug die half in het water lig en kapot is willen zien Een striptent? En zou het mogelijk zijn dat je winkels kan beroven? Want n vice city, kan je je cursor op de shop owner richten en dan geeft ie al het geld en gaat het alarm af Ja! Komen er trouwens ook missies in deze mod? Of is het alleen het landje? Ja, die komen. Ik probeer een poging te wagen om de MS VC missies om te zetten. En ik hoop dat die flotje nou eens overschakelt naar sa want dat word nou wel eens tijd... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Hallo, Ik heb een aantal screens bekeken in het andere topic en het viel me op dat het er nog niet zo "Mafia" uitziet, echter vond ik dat Warehouse die ik heb gezien echt super, als alle gebouwen nou in deze stijl worden gedaan word het echt "Mafia". Niet vergeten het moet een beetje jaren 40 stijl zijn toch? Ook vond ik het idee om textures uit HL2 te halen zeer inventief, en miss kan je nog wel andere vette textures uit andere games rippen? Wat voor auto's komen er eigelijk in? Anywayz, KUTGW! Ik kan overigens de screens van LoLland niet bekijken... Bewerkt: 7 juli 2006 door Yohan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 Daar gaan we op Seashore duidelijk verandering in maken. Even over lolland, alleen in de leden beta´s staat dit eiland, dit eiland word als een aparte mod uitgebracht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M.Gordon Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Ik wil Beta tester worden. En ik heb GTA Vice City en GTA San Andreas. Aangenomen Door Blaster27 Bewerkt: 10 juli 2006 door M.Gordon Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M.Gordon Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2006 Ik heb ook een idee. Als jullie nou Tommy van Vice City in San Andreas zetten. Die Tommy lijkt meer op een Mafia gast dan die CJ. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts