Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

yuu blaster zoals je mss. al wist ik wil joinen :sigaar:

ik kan in 3ds max werken moddels in-game zetten en natuurlijk heb ik san andreas

dus mag ik joinen ? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil een paar bugs melden voor GTA: Mafia Stories v0.5.1 :sigaar:

  1. Bij het eerste eiland waar je begint zitten twee grote tonnen in het water en als je daar naar toe gaat word de grond doorzichtig. Plaatje
  2. Ook bij het eerste eiland bij een bruin gebouw waar je naar beneden kunt in het gebouw, in een paar gangen hangen lantaarnpalen door de grond. (Vlak bij het OIL bedrijf) Plaatje

Sorry dat ik niet de namen weet van de gebouwen en het eiland, want ik ben net nieuw bij MS. :$

:cya::cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat hoogst waarschijnlijk niet gebeuren.

Als we de player veranderen, maken we een heel nieuwe.

Waarmee je ook alles zal kunnen veranderen.

Maar als dit zou gebeuren, is dit op het laatste.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb eerst gebrobeerd mee te modden maar daar wordt ik nie toegelaten dan wil ik maar beta tester worden als dat wel mag heb alle gta's die 3d zijn ;) en vind het echt tegek wat jullie doen _O_:*D dus please :$

Link to comment
Delen op andere websites

Gybrus, twee buggie voor jou. Bij die garage Gybrus & co waar in de VC versie die wagens te koop stonden,

kan je het raam alleen zien van binnen, en niet van buiten. Je loopt dus tegen een onzichtbare muur aan

vanaf buiten gezien dan.

En de tweede is niet echt een bug, maar meer iets wat ik gewoon onrealistisch vind, namelijk in de soort legerbasis,

als je daar met de trap naar benenden gaat, is de vloer zo dun als een planer. Dat ziet er echt niet uit.

Greetz Wazuup

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Gybrus, twee buggie voor jou. Bij die garage Gybrus & co waar in de VC versie die wagens te koop stonden,

kan je het raam alleen zien van binnen, en niet van buiten. Je loopt dus tegen een onzichtbare muur aan

vanaf buiten gezien dan.

En de tweede is niet echt een bug, maar meer iets wat ik gewoon onrealistisch vind, namelijk in de soort legerbasis,

als je daar met de trap naar benenden gaat, is de vloer zo dun als een planer. Dat ziet er echt niet uit.

Greetz Wazuup

Die bovenste had ik ook al opgemerkd, wel raar in vc heeft wglassmash.dff aan 2 kanten glas in sa maar 1. We moeten dus simpelweg het object 2x plaatsen maar de ander 180 graden draaien.

Over die 2de bug is niet neer van toepassing. Aan II word niks meer hergemodelt aan elk lot is daar wel iets loos mar daar gaan we op seashore zeker aan werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht, laten we weer lekker actief worden :puh: .

Ik heb nog steeds geen SA, maar heb alvast een gun gemaakt.

Een derringer :) :

http://i70.photobucket.com/albums/i81/jos1...ringerfinal.jpg

http://i70.photobucket.com/albums/i81/jos1...ingerfinal2.jpg

http://i70.photobucket.com/albums/i81/jos1...ingerfinal3.jpg

http://i70.photobucket.com/albums/i81/jos1...ingerfinal4.jpg

Het is mijn eerste ding dat ik met blueprints gemaakt heb.

Niet echt denderend dus :engel: .

Het is gemaakt uit 1 box (het geheel) en 2 cilinders (de loop).

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

die lantaren palen heb ik al gezien....

map fout of de lantaren palen in sa zijn langer :puh:

vloer zag ik ook al....

dat vindt ik raar omdat die eerst 0,1 dik was ongeveer 10 cm..

als ik dat nu weer zou veranderen zal ik wel weer bugs krijgen en daar heb ik geen zin in..

ja dat gybrus en co ding dat is een fout van R* ik zal de dff wel opnieuw textureren....

voor de rest ja die bodem snap ik niet echt bij mij had ik dat niet....

greets

Link to comment
Delen op andere websites

ey :*D ik heb hier ook paar vette wapens lijken me echt maffia wapens ;) dus vind wel vet als jullie die er in kunnen zetten dus een mes en een in plaats van AK ofzow en die ander als een van de handgunzzz :bonk: dus zeg maar wat je er van vind en als je ze vet vind maak ze dan voor gta ms he :bonk::puh:

and these mayby

post-33001-1152725482_thumb.jpg

post-33001-1152725937_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...