Crappy-Apple Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2006 yuu blaster zoals je mss. al wist ik wil joinen ik kan in 3ds max werken moddels in-game zetten en natuurlijk heb ik san andreas dus mag ik joinen ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2006 Graag één render van je model in 3ds max en één screen van je model in sa. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 oké ik zal proberen nog vandaag het te doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M.Gordon Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Ik wil een paar bugs melden voor GTA: Mafia Stories v0.5.1 Bij het eerste eiland waar je begint zitten twee grote tonnen in het water en als je daar naar toe gaat word de grond doorzichtig. Plaatje Ook bij het eerste eiland bij een bruin gebouw waar je naar beneden kunt in het gebouw, in een paar gangen hangen lantaarnpalen door de grond. (Vlak bij het OIL bedrijf) Plaatje Sorry dat ik niet de namen weet van de gebouwen en het eiland, want ik ben net nieuw bij MS. :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 1. Ik vermoed dat de LOD van het eiland niet klopt. 2. Daar moet gybrus even naar kijken. Bedankt voor het melden van de bugs. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Gaat hoogst waarschijnlijk niet gebeuren. Als we de player veranderen, maken we een heel nieuwe. Waarmee je ook alles zal kunnen veranderen. Maar als dit zou gebeuren, is dit op het laatste. Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sven ebens Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 hey ik heb eerst gebrobeerd mee te modden maar daar wordt ik nie toegelaten dan wil ik maar beta tester worden als dat wel mag heb alle gta's die 3d zijn en vind het echt tegek wat jullie doen dus please :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Gybrus, twee buggie voor jou. Bij die garage Gybrus & co waar in de VC versie die wagens te koop stonden, kan je het raam alleen zien van binnen, en niet van buiten. Je loopt dus tegen een onzichtbare muur aan vanaf buiten gezien dan. En de tweede is niet echt een bug, maar meer iets wat ik gewoon onrealistisch vind, namelijk in de soort legerbasis, als je daar met de trap naar benenden gaat, is de vloer zo dun als een planer. Dat ziet er echt niet uit. Greetz Wazuup Bewerkt: 11 juli 2006 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Gybrus, twee buggie voor jou. Bij die garage Gybrus & co waar in de VC versie die wagens te koop stonden,kan je het raam alleen zien van binnen, en niet van buiten. Je loopt dus tegen een onzichtbare muur aan vanaf buiten gezien dan. En de tweede is niet echt een bug, maar meer iets wat ik gewoon onrealistisch vind, namelijk in de soort legerbasis, als je daar met de trap naar benenden gaat, is de vloer zo dun als een planer. Dat ziet er echt niet uit. Greetz Wazuup Die bovenste had ik ook al opgemerkd, wel raar in vc heeft wglassmash.dff aan 2 kanten glas in sa maar 1. We moeten dus simpelweg het object 2x plaatsen maar de ander 180 graden draaien. Over die 2de bug is niet neer van toepassing. Aan II word niks meer hergemodelt aan elk lot is daar wel iets loos mar daar gaan we op seashore zeker aan werken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 Ik dacht, laten we weer lekker actief worden . Ik heb nog steeds geen SA, maar heb alvast een gun gemaakt. Een derringer : http://i70.photobucket.com/albums/i81/jos1...ringerfinal.jpg http://i70.photobucket.com/albums/i81/jos1...ingerfinal2.jpg http://i70.photobucket.com/albums/i81/jos1...ingerfinal3.jpg http://i70.photobucket.com/albums/i81/jos1...ingerfinal4.jpg Het is mijn eerste ding dat ik met blueprints gemaakt heb. Niet echt denderend dus . Het is gemaakt uit 1 box (het geheel) en 2 cilinders (de loop). Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 hij is wel mooi maar zit er raar uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 Ik heb hm gebouwd vanuit dit plaatje: Linky-dink. Natuurlijk heb ik wat fantasie gebruikt . Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 die lantaren palen heb ik al gezien.... map fout of de lantaren palen in sa zijn langer vloer zag ik ook al.... dat vindt ik raar omdat die eerst 0,1 dik was ongeveer 10 cm.. als ik dat nu weer zou veranderen zal ik wel weer bugs krijgen en daar heb ik geen zin in.. ja dat gybrus en co ding dat is een fout van R* ik zal de dff wel opnieuw textureren.... voor de rest ja die bodem snap ik niet echt bij mij had ik dat niet.... greets Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sven ebens Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 ey ik heb hier ook paar vette wapens lijken me echt maffia wapens dus vind wel vet als jullie die er in kunnen zetten dus een mes en een in plaats van AK ofzow en die ander als een van de handgunzzz dus zeg maar wat je er van vind en als je ze vet vind maak ze dan voor gta ms he and these mayby Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Planlos Ultra Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 Kan je ook niet een klok als granaat gebruiken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts