Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi,

Ik zet even wat dingen op een rijtje,

De plannen voor MS SA waren CH met een eiland eromheen, dat is er niet van gekomen en dat wil ik graag rechtzetten. Daarom gaan we II en Seashore schrappen. Dat wil zeggen dat er de komende tijd alleen lots op CH verhuurd kunnen worden. Ik ga een mooi groot eiland om CH maken, verwacht begin augustus screens en midden augustus zal hij af zijnm dit is ook maar een krappe schatting. LOLland zul je alleen vinden in de betas voor de leden dus niet voor de publike releases, die word over aprox een jaar gereleased.

Wat betreft de leden: Datgene wat je gemaakt hebt voor Seashore kun je bewren voor het volgende eiland. Ik zorg ervoor dat veel lots gelijk zijn zodat je je lot makkelijk over kan plaatsen.

Als je toch graag lots wil maken moet je dat op CH doen, let wel op het thema. NA mijn gevoel is er alleen weinig intresse voor dit eiland, maar het is even niet anders.

Wat betreft mijn eiland, deze word echt veel en dan ook veel mooier dan Seashore er zullen mooiere wegen zijn, betere stuctuur, een strand en veell bergen zijn.

Reacties zijn welkom.

Meer updates binnekort !

Bewerkt: door Blaster27
Link to comment
Delen op andere websites

Reacties zijn welkom.

Dan mag ik de eerste zijn :)

Ik vind deze beslissing niet goed, want als je II en seashore wegdoet, beginnen we weer bij af.

Mensen hebben hard aan de lots op II gewerkt, en ik vind het tegenover hun ook niet eerlijk dat

het zomaar uit de mod geschrapt word. Tevens vind ik seashore een knap stukje modelwerk van jou,

het mooiste eiland uit de mod waar ook veel interesse voor is (in tegenstelling tot CH).

Dat Lol-land geschrapt word, vind ik erg goed, omdat het natuurlijk niks met ''mafia'' te maken heeft.

Conclusie: Als je iets wilt schrappen, laat dat dan a.u.b Crowining Hills zijn, die is toch veels te groot en zit

vol met spleten (niet negatief voor jou bedoeld hoor Tim :bier: ).

Mensen met mij eens/oneens?

Mvg, Wazuup

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen met mij eens/oneens?

Ik ben het zeker met je eens Wazuup, ik vind het ook niet zo dat II zomaar opeens word geschrapt.(Ik heb daar namelijk ook nog lots)(Niet ze geweldig zijn ofzo, maar toch)

Als Seashore word geschrapt, is het eigenlijk een eiland geweest dat nooit is gebruikt.

Ik vond het al jammer dat het linker eiland van Seashore werd geschrapt, al was het alleen al vanwege de brug.

Crowning Hills vind ik niet zo mooi( no offence Tim), en ik stel dan ook voor om II er in te laten, dan eventueel Seashore te schrappen en met II en Crowning Hills verder te gaan en nog dat eiland waar jij mee bezig bent Blaster.(BTW, dat eiland waar je het over hebt doe je toch samen met Gybrus?)

Greets,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

:bonk: i don't get it...

dus heb je nu alles geconverteerd voor niks...

ik snap jou niet ...

en ch vindt ik nou echt lelijk alleen beetje te veel country. :puh:

mijn mening

laat ch erin doe een nieuw eiland er bij en plaats II ergens verder weg waar je later bometjes op laat vallen ofzo.

greets

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik weet niet prcies waar dit is in iedergeval op zo'n eiland volgens mij was dit eerst een snelweg want er komen op een allemaal wagenss maar ze rijden in het water lol :bonk: hier een screen suc6

post-33001-1152810829_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

oja heb trouwens vraagje beetje oftopic maarja :puh: nou kijk omdat die link dood is was ik even de oude versie voor leden gedownload zodat ik innieder geval wat te doen had ,maar naardat ik hem geinstaleerd had en opstarte deed ie het wel tot dat ie moest laden bij new game (en ook bij loadgame trouwens) dan krijg ik namelijk zwart beeld en daarna ben ik gewoon weer bij mijn bureaublad... ik heb gta vc daarna nog paar keer gebackupt en opnieuw geinstalleert en dan ms erbij gedaan maar het bleef zo weet iemand wat ik moet doen (bij gta sa was dit niet met de versie voor sa dan) :?:?:? ??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag begonnen met lot 8 van seashore, status nog erg WIP,

ik moet ook nog wat inspiratie opdoen. Er moeten uiteraard ook meer ramen/deuren bijkomen.

lot81yf.jpg

Reacties / Tips?

Mvg, Wazuup :)

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

inderdaad, ik heb al wat geexpirimenteert door de textures te veranderen, Maar BTW spleten zijn er volgens mij niet in Crowning Hills, alleen wat moddeling bugs, ik zal ze op een rijtje zetten.

-zandweg gaat via een kuil van de weg af, de kuil is zo groot dat je er moeilijk uit kan komen

-zandpad helemaal horizontaal schuin

Deze bugs zijn gekomen doordat ik sommige dingen niet goed heb overzien, ik zal ze snel veranderen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...