gybrus Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 wow heel mooie render !! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Ziet er toppie uit Wazuup KUTGW Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Jullie hebben gelijk, II is zonde om weg te doen. Dus die blijft... Tim, er zijn nog wel een paar spleten, iig geen mapping bugs dus modelling bugs. Daarnaast hebben we nog een probleem met CH, er is zoals hier ook al word gezecht weinig intresse voor dit eiland. Ik vind het een mooie country side maar zonder generics of iets heb je er niks aan. Ik vind seashore niet mooi genoeg dat is het probleem. En CH is op deze manier geen country side... Mijn conclusie: II blijft, seashore gaat weg en een nieuwe eiland om CH. EDIT: Ik zie dat er wel veel intresse is voor Seashorem mischien dat dit eiland dan toch blijft. Dan is mijn nieuwe conclusie: II en Seashore met een brug verbinden, CH gaat TIJDELIJK weg. Als seashore vol is (gaat zeker wel een half jaartje duren denk ik...) zien we wel weer verder. Bewerkt: 13 juli 2006 door Blaster27 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sven ebens Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 ey ook wat gemaakt comentaar welkom ey smeets is egt vet plaatje maar misschien kan je beter maffia stories in hetzelfde lettertype schrijven als san andreas is gescheven op de hoes van het spel (zoals ik hem bij mijn plaatje heb gemaakt ) ey smeets is egt vet plaatje maar misschien kan je beter maffia stories in hetzelfde lettertype schrijven als san andreas is gescheven op de hoes van het spel (zoals ik hem bij mijn plaatje heb gemaakt ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Die is er niet, die komen nog. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Je text is dubbel. Het ziet er wel oke uit... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Best iri is dat ja, ik moet nog ff uitivnden hoe je die probleemloos weghaalt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Niet dubbelposten. Dat die crasht lijkt me sterk, kijk is na of je niet toevallig de update hebt gedownload. Ronnie, geen idee ik vermoed eind dit jaar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Oke, dat word dus nog even wachten Dan moet ik toch maar even GTA VC weer opzoeken.. Dan kan ik hem nu al spelen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sven ebens Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 ja eerst had ik die update maar daarna had ik de andere gedaan en had toen gewoon gta vc opnieuw geinstalt en em daar in gedaan maar werkte nog nie (hij laat trouwens wel maat bij 1/3 stopt ie ermee ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Hier een wipje van een vlindermes, heeft wel nog wat werk nodig . Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 Die bugs wil ik gaan oplossen, alleen het probleem is: Als ik mijn IPL, en IDE wil importeren in map io, dan zijn de models wit. Doordat het wit is kun je de bugs niet goed overzien, omdat je geen onderscheid kunt maken tussen weg en gras. Weet iemand hoe ik dit wel krijg... zo kunnen de bugs opgelost worden (ging ff offtopic) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) De bugs heb ik er nog niet uit kunnen halen, omdat ik geen textures zie in de map io, maar ik heb wel alvast de textures verandert de bedoeling was om het een beetje te lijken op een Siciliaans landschap, zoals je ziet in een scene in The Godfather part 1 Bewerkt: 14 juli 2006 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) EDIT:Ik zie dat er wel veel intresse is voor Seashorem mischien dat dit eiland dan toch blijft. Dan is mijn nieuwe conclusie: II en Seashore met een brug verbinden, CH gaat TIJDELIJK weg. Als seashore vol is (gaat zeker wel een half jaartje duren denk ik...) zien we wel weer verder. Blaster, een veel beter plan @Tim: Inderdaad dat is kut, ik heb het zelf ook. Ik had ooit eens gelezen dat als je alle textures (dus de plaatjes) extract en in de map van het dff path zet, dat je dan getextuurde modellen krijgt, maar bij mij heeft dit geen effect Mvg, Wazuup PS: Blaster, wil je mij nog even bij het modding team zetten? Tnx. Door DaBeast: Doe ik wel even . Door Wazuup: Dan geldt dat bedankje voor jou Door DaBeast: Geen probleem, stuur BTW een PBtje met je email adres . Door Wazuup: Verstuurd, nog iets anders dat je me wilt vertellen? Door DaBeast: Niet echt hoor , nouja, nu wel, kom online . Bewerkt: 14 juli 2006 door DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 In dat geval word dit het nieuwe plan: Seashore blijft, deze word via een brug verbonden met II. CH gaat tijdelijk weg. Als Seashore vol is maak ik een nieuw eiland om CH en komt die er ook meteen bij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts