Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Tim: Die textures zien er echt véél beter uit man. Ga zo door!

@Kees1991: Goed dat je eindelijk een model ingame hebt zonder bugs. Ook je model is wel leuk,

maar probeer er gewoon iets meer vorm in te doen. Laat je inspiratie gaan!

Dan nu een update van mijn lot op seashore, je ziet hier 1/4 van mijn lot, het geheel word een soort

appartementen complex:

lot8sq3.jpg

Iemand Tips/Rates of ander commentaar?

Greetz Wazuup :bier:

PS: Mensen laat Gta Mafia Stories niet doodgaan! Ga door met posten en moddelen, of laat in ieder geval

van je horen dat je nog door gaat. Er is hier lang aan gewerkt, en het is zonde om het ergens in het midden

te laten stoppen. Zorg ervoor dat we niet ''alweer een doodgelopen mod'' worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik wel dat we er leven in moeten blazen. Dus even voor de leden die op seashore een lot hebben:

Laat binnen een week weten hoe ver je bent met je lot, m.b.v. een screen, post de screen in het Preview picture topic (PPT), of via pm naar mij (de screen moet dan ergens upgeload zijn)

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik wel dat we er leven in moeten blazen. Dus even voor de leden die op seashore een lot hebben:

Laat binnen een week weten hoe ver je bent met je lot, m.b.v. een screen, post de screen in het Preview picture topic (PPT), of via pm naar mij (de screen moet dan ergens upgeload zijn)

Precies Tim zo mag ik het horen :) Kijk in het PPT topic voor een update van mijn lot op seashore.

Keep it up mensen! Mvg, Wazuup :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

:klap: ik vindt het heel mooi wazuup.

maar ik denk dat mafia stories al dood is jij bent nog de enige die echt moddeld...

Door DaBeast:Ik en Matiscus gaan binnenkort een bijeenkomst regelen (op MSN) om MS nieuw leven in te blazen, ik laat deze mod niet zomaar in de trashcan stikken.

tuurlijk is het sonde maar als er geen belangstelling voor is dan heeft het weinig zin om nog veel te doen daarom zijn een hele boel mensen gestopt.

greetsjes

[EDIT] nog 1 post en ik heb 500 keer gespamd :puh:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Je download eerst het rar bestand, die je vervolgens uitpakt met winrar. Zorg dat je een ongemodde VC hebt.

Je hebt dan een bestand genaamd MSv0.4.exe. Open die en je krijgt de BW installer. Klik op Next en

selecteer je Vice City map (Dus zoiets als C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City).

Klik dan linkonderin op ok. Nu zie je een lijstje met wat de installer allemaal aan het doen is. Pas als er staat

dat hij klaar is mag je op close klikken. Nu kan je gewoon op de normale manier Vice City opstarten.

Je moet wel new game kiezen als je begint, want je oude savegames doen het niet meer.

Mvg, Wazuup :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een fout gevonden. ik weet niet of die al bekent is, maar als je wasted bent verander je weer in tommy! en aan het begin duurt de uitleg hooguit 2 seconden! ik kan het niet lezen want het gaat veeeeeeel te snel! en er zijn geen paths dus je kan niet veel autos jatten, geen onschuldige mensen doodschieten en geen wanted level krijgen!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een fout gevonden. ik weet niet of die al bekent is, maar als je wasted bent verander je weer in tommy! en aan het begin duurt de uitleg hooguit 2 seconden! ik kan het niet lezen want het gaat veeeeeeel te snel! en er zijn geen paths dus je kan niet veel autos jatten, geen onschuldige mensen doodschieten en geen wanted level krijgen!

Alles wat je zegt klopt, alleen doen wij niks meer aan MS VC. Dat je dezelfde bent na wasted is niet gecode. Dat van die 2sec. komt door mij dat had ik express gedaan voor de leden zodat je niet steeds 2min. moet wachten tot die afgelopen is maar dat ben ik vergeten terug te zetten in deze versie. En auto paths zijn er inderdaad niet en worden ook niet gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

dus jullie doen niks meer aan de vc versie? (in dat geval installeer ik wel een andere mod zoals myriad)

Nee MS Vice City bestaat niet meer op die beta na dan. We gaan verder met San Andreas. Als je overigens

een andere Total Conversion wilt installeren, dan zou ik voor GTA Vice City Long Night gaan. Dit is een

mod die een soort Resident Evil stad van Vice City maakt, inclusief zombies en veel bloed. Je kan hem

hier downloaden.

Mvg, Wazuup :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Wazuup: een tjha... mijn inspiratie laaten gaan... als het zo makelijk was dan was ik nu al een top modeller. het probleem is ik heb inspiratie genoeg maar het maken in 3ds vint ik zo moeilijk. in sketchup niet daar heb ik het zo voor elkaar. maar 3ds is erg lastig.

maar ik ga nog wel generiks plaatsen enzo :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...