Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Blastov

Recommended Posts

wat is het verschil tussen die kaart en de kaart op de eerste pagina ??

EDIT

en mag ik nu mijn lot terug of niet ??

Bewerkt: door kees1991
Delen op andere websites

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat is het verschil tussen die kaart en de kaart op de eerste pagina ??

EDIT: en mag ik nu mijn lot terug of niet ??

Kees het verschil tussen die kaart is de URL, blaster host de kaart nu op zijn site inplaats

van dat hij is geupload bij imageshack.

kees1991, het kan zijn dat de desbetreffende leider van het eiland (in dit geval Tim). Niet zo snel reagert en\of de lijst update. Vanaf nu, als je een lot wilt huren en gepost hebt, mag je er gewoon meteen op bouwen als de lot vrij is dan is de kans toch 100% dat je die mag hebben.

Je mag hem dus hebben, als Tim dit leest zal hij de lijst wel updaten. Overigens zou ik je lot iets uitgebreider

maken. Maak bijvoorbeeld zonneschermen of afdakjes, want een gebouw dat alleen 90 graden draait is

natuurlijk niet echt interresant. Mvg, Wazuup :bier:

Delen op andere websites

Mijn eerste ingame test van lot 8 op Seashore:

frontsideviewkg4.th.jpg insidech7.th.jpg

overvieweg3.th.jpg roofviewpr5.th.jpg

Dit is nog zwaar WIP, generic moet nog worden geplaatst, er moet meer getextuurd worden en trappen

moet ik er nog bij maken, zodat je van het ene naar het andere gebouw kan lopen over de daken.

Ik was het nog vergeten hier te posten,

Greetz Wazuup :bier:

Bewerkt: door Wazuup
Delen op andere websites

Misschien is een strijkijzer een goed idee.

Cool idee...

Gewoon dat je het wapen in een huis kan oppikken ofz...

Vraagje ?

Wat voor knife zit erin in MS.. ?

Jaaaah!

een strijkijzer, dat je die thuis kan oppakken van de strijkplank ofzo!

Zo eentje uit de oude tijd!! de mafia tijd!

Goed idee Damos!!

voorbeeld: oudstrijkijzerdp2.png

Delen op andere websites

Mijn eerste ingame test van lot 8 op Seashore:

frontsideviewkg4.th.jpg insidech7.th.jpg

overvieweg3.th.jpg roofviewpr5.th.jpg

Dit is nog zwaar WIP, generic moet nog worden geplaatst, er moet meer getextuurd worden en trappen

moet ik er nog bij maken, zodat je van het ene naar het andere gebouw kan lopen over de daken.

Ik was het nog vergeten hier te posten,

Greetz Wazuup :bier:

Dit is zo f*cking P0wnage KUTGW!!!!, alleen zal het leuk zijn als je de stoeptexture verandert naar een wat oudere, dat zal tof zijn!!,

(goede textures BTW!!!)

Delen op andere websites

Laatst was ik erachter gekomen dat Seashore niet mooi staat bij Crowning Hills, omdat de vormen zo verschillend waren. Zo vinden ik en Blaster27 Crowning Hills niet echt een countryside, omdat het gewoon regelrecht verbonden moet zijn met een eiland, dus niet met een brug.

Hier heb ik wat tegen gedaan, Ik was op het idee gekomen om een soort hulp eiland te maken die tegen CH aan zit en mooi past in de vorm van Seashore. Het is wel niet regelrecht verbonden met seashore, maar omdat die afstand zo klein is het water eigenlijk gewoon een riviertje, waardoor het niet opvalt dat Hulp eiland een heel appart eiland is.

Ik heb wat geexpirimenteert, en ben op het idee gekomen van een speciale weg, Hier alvast een W.I.P. screen, hij is nu ongeveer 20% klaar:

chei1sn6.jpg

Je ziet inderdaad dat de weg een soort viaduct is die door de bergen loopt. De vorm zie je van dit eiland niet, maar dat komt omdat die nog niet af is.

More screens, SSAP!, (so soon as possible)

P.S. de gras texture word verandert ingame

Tim

Bewerkt: door Tim
Delen op andere websites

Tim, wow dat ziet er netjes uit.

Ik vind die beren erg mooi ge-smoothed.

Ook de weg met die muur erlangs is erg mooi.

Dan later nog even volgoien met generics en het ziet er dan fantasisch uit. :)

Delen op andere websites

Laatst was ik erachter gekomen dat Seashore niet mooi staat bij Crowning Hills, omdat de vormen zo verschillend waren. Zo vinden ik en Blaster27 Crowning Hills niet echt een countryside, omdat het gewoon regelrecht verbonden moet zijn met een eiland, dus niet met een brug.

Hier heb ik wat tegen gedaan, Ik was op het idee gekomen om een soort hulp eiland te maken die tegen CH aan zit en mooi past in de vorm van Seashore. Het is wel niet regelrecht verbonden met seashore, maar omdat die afstand zo klein is het water eigenlijk gewoon een riviertje, waardoor het niet opvalt dat Hulp eiland een heel appart eiland is.

Ik heb wat geexpirimenteert, en ben op het idee gekomen van een speciale weg, Hier alvast een W.I.P. screen, hij is nu ongeveer 20% klaar:

*Plaatje*

Je ziet inderdaad dat de weg een soort viaduct is die door de bergen loopt. De vorm zie je van dit eiland niet, maar dat komt omdat die nog niet af is.

More screens, SSAP!, (so soon as possible)

P.S. de gras texture word verandert ingame

Tim

Mooi Tim, vet.

Heeft een beetje weg van de chinese muur :puh: .

Naja, ik ben blij dat de boel (iets) actiever word.

Ik wil even een oproep doen aan alles MS leden.

Gelieve overmorgen (dinsdag 1 augustus) om 7 uur PM (19 uur) online (op MSN) te zijn.

Dan zal er een vergadering gehouden worden.

Deze begint pas als Matiscus er is, zoniet, zal deze verschoven worden naar de dag daarna.

Greetz :sigaar:

Delen op andere websites

Deze screens zijn nog heel erg WIP. Dat kun je op deze screens goed zien. Maar zo krijg al wel een idee wat het gaat worden.

hiwip1qk6.jpg

hiwip2vv2.jpg

hiwip3xv5.jpg

hiwip4kb7.jpg

hiwip5xc7.jpg

hiwip6hn2.jpg

Update: total progress 40%, Ik heb de heuvels wat verandert en laten wat minder stijl en wild gemaakt, een deel is nu af.

hiwip7xp5.jpg

hiwip8es4.jpg

hiwip9as6.jpg

hiwip10qo4.jpg

hiwip11wa6.jpg

hiwip12jp2.jpg

P.S. dat witte is seashore. Omdat ik de .max niet helemaal goed kon plaatsen heb ik maar de IPL geimporteert met Map IO.

Bewerkt: door Tim
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...