Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik neem vanaf nu lot 5 + 6,

P.S. Kom op mensen!, breng wat leven in je lots, lots staan al maanden op WIP, en nog steeds te weinig berichten terug gekregen met WIP screens. Stuur deze in de PTT

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Zo, ben even bezig geweest, bijna af, op het scalen, en wat ondersteun palen na, en de ingang. Daarna kan ik hem texturen, en ingame zetten, en de omgeving natuurlijk :puh: Momenteel heeft hij 324 Polygons, dus niet echt iets wat bugs kan veroorzaken :D

Screen:

msbuidling01se4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft ook wel wat met wapens te maken:

Een soort mafia vecht bewegingen zoals mafia leden altijd vechten een beetje van The Godfather af kijken dan lukt het denk ik wel, het is vast wel mogelijk ik had namelijk ook een keertje een mod voor GTA:VC dat je vecht beweginen anders waren :)

En gaan maffia dude's niet altijd met van die Wo2 guns te keer, ik weet niet hoe ie heet maar hij heeft zo'n rond magazijn 't is een ongeloofelijk spray wapen in CoD2 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom in de Mafia Stories Prullenbak, met dit topic worden oude nutteloze topics gemerged zodat het wat overzichtelijker blijft. Zo blijft de informatie ook voor iedereen beschikbaar, mocht je het nog willen lezen (bij verwijderen gaat het namelijk naar de prullenbak die alleen zichtbaar is voor Mod+). De posts staan helaas wel wat door elkaar, iig heb ik bij elke eerste post van een topic de titel bovenaan in het rood gezet. Laten we beginnen met het MTA topic:

Naam: [MafiaStories-private.sever]

IP: 62.166.24.113

Poort: 5656

Password: CBM58

Status: Online

MS Online versie: (nog geen)

MTA Versie: MTA 1.1.1

Admins:

- Gybrus

- Mickey

- ALO (hostholder)

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

mededeling 1

Ik heb pas een vergadering gehad. Het ging erover hoe het nou verder moet met MS SA omdat het niet bepaald goed gaat. Het gaat niet goed met seashore omdat het zich niet vlot genoeg ontwikkeld, het forum is ook bijna dood.

We zijn eruit gekomen om opnieuw te beginnen met een eiland die ontworpen is door Matiscus. We hebben het volgende afgesproken:

Er komen 2 parts van MS. Eerst komt part I in part I is alleen Matiscus' eiland beschikbaar. Dit zal er misschien voor zorgen dat het sneller gaat, en dat MS weer levend zal worden, zodat het net zo goed ging als toen met Industrial Island.

Wanneer het dus heel goed gaat, en MS weer helemaal terug is, komt er een Part II. Deze part bevat alle eilanden dus:

-Crowning Hills

-Seashore

-hulpeiland (codenaam: Hillshore)

-Matiscus eiland

-Eventueel hulp eiland tussen Crowning Hills en Matiscus' eiland

mededeling 2

Er is veel gedoe gekomen over wie nou onderleider is wie leider of wat dan ook. Dit zorge o.a. voor problemen. Toen was ik op het idee gekomen om het op te lossen:

Vanaf nu zullen er geen alleenstaande Leiders en onderleiders zijn. Er komt een soort crew van een aantal leden. Alles dat rond om MS gaat gebeuren word met die crew netjes overlegt. De volgende leden zitten in de crew:

Blastov

Dabeast

Gybrus

Tim

Matiscus

mededeling 3

Dit subforum word wat opgeschoont. Oude topics die niet meer in gebruik zijn, of die overbodig zijn. Worden weg gehaald. Met minder topics is het immers overzichtelijker. Mededelingen zul je voortaan in dit topic tegenkomen.

mededeling 4

Vanaf nu hebben we een naam voor het eiland van Matiscus. Het is in mijn ogen nog niet helemaal officieel bekend of de naam ook echt uitgevoert word aangezien de naam uitspraak wat wennen is, Maar volgens Matiscus wen je wel daar aan. De naam is door mij verzonnen en is:

Citá di Corruzione

(spreek uit: Sjitaadie Corruutsjoné)

De naam is italiaans voor: Stad van corruptie

>>> Door Matiscus: Amen _O_ <<<

Door DaBeast: Amen² :puh: .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er allemaal mooi uit. Jullie allemaal zijn een Flink stuk vooruitgegaan.

Maar als jullie moesten schatten hoever zijn jullie dan klaar in Procenten.

Van wat ik gezien heb, schat ik 46%

Correct me if im Wrong :puh:

Whoopdidoo Voormalig Tales

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, Sad,

Info

Zoals jullie mischien al gemerkt hebben is deze mod de laatste tijd wat onactief. Ook zul je mogelijk opgemerkt hebben dat er topics zijn verwijderd. De reden,,,

Wij, Dabeast, Matiscus en ik hebben besloten een nieuw leven in MS te blazen.

Wat betekend dat er een totaal nieuw groot eiland komt met lot verhuring.

Tim en ik maken dit eiland, Matiscus heeft hiervoor een kaart gemaakt, klik hier op de kaart te zien.

Leden

Wat betreft de leden van de mod,

Alle lots die je voor seashore aan het maken bent gaan over naar het nieuwe eiland. Zorg dus dat je het .max bestand bewaard zodat je die kan aanpassen voor een lot op het nieuwe eiland.

Wat betreft de niet-leden,

Het zal nog zeker een half jaar duren voordat julliue een release voor MS SA kunnen verwachten. Verwacht binnenkort screens van het nieuwe eiland.

Rangen:

Naast dat veranderen ook de rangen van de mod. Matiscus zal namelijk weer samen met Dabeast de leding over de mod geven. Verder ben ik weer onderleider samen met Tim. Daarnaast hebben we de geone leden: Gybrus, mickey, Baz, Gangster28, Big Smoke, Wazuup en Big Bear.

Releases:

Er zullen 2 publieke releases komen voor MS SA. Namelijk de part 1 en de part 2.

Part 1 bevat alleen het nieuw grote eiland die nu nog in de maak is.

Part 2 bevat part 1 + Crowning Hills, Hillshore en Seashore.

Plannen:

We gaan vanaf nu ons echt aan de plannen van de mod houden, dus niet de plannen weer helemaal overhoop gooien door bijv. een eiland te maken. Ook moet elk lid van de mod zijn eigen models ZELF ingame zetten. Kun je dit niet, dan is het helaas einde oefening.

Mijn meing:

Ik heb er zelf alle vertrouwen in dat het nu eindelijk iets word. Het is hard om te zeggen maar tot nu toe heeft deze mod eigenlijk niet echt iets bereikt.

We hebben nu Industrial Island, zit letterlijk vol met rotzooi.

We hebben Crowning Hills, mooi eiland maar zonder inhoud hebben we er ook niets aan.

Seashore, het eiland is wel oke maar zoals het er nu uitziet is dit eiland over 2 jaar nog niet vol.

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...