Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb er zelf alle vertrouwen in dat het nu eindelijk iets word. Het is hard om te zeggen maar tot nu toe heeft deze mod eigenlijk niet echt iets bereikt.

We hebben nu Industrial Island, zit letterlijk vol met rotzooi.

We hebben Crowning Hills, mooi eiland maar zonder inhoud hebben we er ook niets aan.

Seashore, het eiland is wel oke maar zoals het er nu uitziet is dit eiland over 2 jaar nog niet vol.

Hier ben ik het voledig met je eens.

Als we eenmaal een nieuwe start hebben gemaakt.

Ga ik de volle 100% geven.

Ik heb dit al veel gezegt, maar deze keer ga ik het ook doen.

Omdat ik nu naar beroeps ga, heb ik minder tijd nodig voor school en heb ik meer tijd voor MS.

En die tijd ga ik ten volle besteden.

Ik ga onder de vakantie zoveel mogelijk trainen.

Zodat ik als school terug begint, veel mooiere models kan maken.

Ik heb de volste vertrouwen dat de mod deze keer wel wat gaat worden.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Even een paar Vragen:

Blijft het wel Grand Theft Auto Mafia Stories heten ?

Is het een mooier/Groter eiland ?

En misschien kunnen jullie ook een andere naam voor de eiland(en) bedenken.

Wat een eiland heette eerst Seashore vertaald Zeekust, jullie kunnen beter een meer passende naam geven.

Iets met wat Mafia Stijl erin.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een paar Vragen:

Ok.

Blijft het wel Grand Theft Auto Mafia Stories heten ?

Is het een mooier/Groter eiland ?

Ja, die naam blijft.

Ja, het word zeker een eiland van kwaiteit en hij word zeker 2x zo groot als Seashore.

En misschien kunnen jullie ook een andere naam voor de eiland(en) bedenken.

Wat een eiland heette eerst Seashore vertaald Zeekust, jullie kunnen beter een meer passende naam geven.

Iets met wat Mafia Stijl erin.

Citá di Corruzione gaat het nieuwe eiland heten.

Link to comment
Delen op andere websites

sjieke naam, :D

Ik wens julie veel suc6 met de nieuwe opbouw van MS... ;)

ben benieuwd naar het eiland..

:D

Ik ben er al aan begonnen, is nu maar liefst 3% af. :)

Screens krijgen jullie niet lekker puh, ik houd het nog even geheium. :)

Sad.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vint het heel cool dat gta ms nu tog nog weer leven krijgt. ik vont en vint dit toch echt een coole mod.

maar ik heb een vraag en een opmerking

1: mag iedereen die een model ingame kan setten en die een beetje goet kan moden met 3ds nu weer mee doen ??

2: het eiland wat Matiscus heeft gemaakt siet er heel mooi uit. maar het klopt niet. want er staat een stuwdam miden in zee. ik bedoel de dam die stuwt nix.

>>> Door Matiscus: Ja... daar heb ik ook al overgedacht. De stuwdam heb ik eigenlijk al gemaakt. Maar Ik vind er nog wel iets op. En anders laten we hem staan voor "versiering". <<<

het is wel mooi hoor als er een stuw dam is sit.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is nog een hele vroege WIP van mijn deel van Citá di Corruzione dat ik modeleer. Maar toch geven ze wel een idee over het eiland.

Het wegennet is nu klaar. Nu moet ik nog de kustlijn afmaken, en de lots maken. Het plein wat je ziet is dus van de kustlijn, daaronder komt het strand (er tegenaan) via een trapje zal je naar beneden kunnen. Het ziet er nog kaal uit. Maar op dat plein komen allemaal bankjes, wat monumenten en boom perkjes.

*Plaatjes verwijdert door DaBeast*

Ik wacht op jullie reacties, Reageer aub :cya:

Edit door DaBeast: We hadden toch afgesproken om niets te showen tot het klaar was? :engel::puh: .

@DaBeast:

Mijn excuses daarvoor. Maar volgens mij heb ik dat dan niet gehoort dat we dat hadden afgesproken of niet opgelet. Maarja is niet erg... klein communicatie probleempje

Door DaBeast: Is niets hoor, aleen ook niet double posten :puh: .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Damn mensen ben je even weg worden weer de geilste dingen in elkaar gedraaid hier! Tim dat eiland is echt

briljant, beter dan het huidige eiland van jou. Die weg onderscheid zich goed van de rest door dat muurtje.

Bear jou gebouw ziet er ook goed uit, ik hoop dat je nog wat goed mafia textuurtjes hebt liggen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Damn mensen ben je even weg worden weer de geilste dingen in elkaar gedraaid hier! Tim dat eiland is echt

briljant, beter dan het huidige eiland van jou. Die weg onderscheid zich goed van de rest door dat muurtje.

Bear jou gebouw ziet er ook goed uit, ik hoop dat je nog wat goed mafia textuurtjes hebt liggen :bier:

Inderdaad ik vind hem ook vet oentah, maar tim is nu bezig met het linkereiland voor de vernieuwde MS SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een goede beslissing, aangezien het huidige MS helemaal de verkeerde kant op ging. Als we eenmaal een

nieuwe start hebben gemaakt ga ik net als dabeast de volle 100% geven. De kaart ziet er ook goed uit.

Misschien kunnen we een paar goede models van II naar het verlaten fabrieken gebied verplaatsen,

zodat dat meteen een beetje opgevuld is. Ik heb het gevoel dat het nu echt wat gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kunnen we een paar goede models van II naar het verlaten fabrieken gebied verplaatsen,

zodat dat meteen een beetje opgevuld is. Ik heb het gevoel dat het nu echt wat gaat worden.

Bij het verlaten fabrieken gebied komen een stuk of 8 lots, als je ze wilt overzetten moet de eigenaar van de lot dat zelf weten, zolang ze maar mafia zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar helaas zijn de fabrieken van II niet Mafia stijl. Trouwens ik heb een tip voor de mensen die dus lots gaan huren alvast:

hier! kun je HL2 textures downloaden. Deze zijn al Mafia stijl vind ik zelf. Dus wanneer je op een mooie manier deze textures gebruikt word je lot zeker goedgekeurt.

Want halflife 2 heeft oude vieze textures, Die idiaal zijn voor een achterbuurt in een Mafia omgeving, of voor gewone gebouwen.

Let wel op de textures zijn in een appart formaat. Om ze te conventeren naar BMP moet je 2 programaatjes hebben

-VTF to TGA convertor. Dit is een heel handig programmaatje. Wanneer je het download moet je de inhoud van de map kopieren naar de MAP waar de textures zijn, en vervolgens het vtf2tga MS-DOS-batchbestand runnen (je kunt gewoon erop dubbelklikken). Vervolgens vraagt het programma of je de orginele VTF bestanden wil verwijderen, Typ dan in 'y'

In het HL2 texture pakket zijn ook VMT bestanden. Deze kun je gewoon negeren, Ze bevatten volgens mij informatie voor lichteffecten enzo in Halflife 2

Het is heel handig om te zien wat je textures zijn zonder dan voor iedere texture een tekenprogramma te hoeven openen. Als je ze dus van TGA naar BMP conventeert kun je de textures handig in miniatuurweergaven zien.

Alles 1 voor 1 conventeren vergt te veel tijd. Een hulpmiddel daarvoor is het programma: "right click convertor" let op dit is wel shareware en je hebt een limiet van hoeveel plaatjes je tegelijkertijd wil conventeren. Je kunt hier zelfs ook groote instellen van de geconventeerde plaatjes.

Dus deze programma's even zoeken op Google

Door DaBeast: Ik heb trouwens ook nog de Mega texture pack liggen, ook de Mafia textures en models.

Als je die wilt, moet je gewoon een PBtje sturen. Aleen Mafia Stories Leden :) .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Sad,

In dit topic komt alle informatie over Citá di Corruzione, waaronder lot verhuring en besprekingen.

Tim maakt het linkereiland en ik maak het rechtereiland. Er is zelfs al een lot op mijn eiland, die heb ik geschinken aan Wazuup.

Status:

Tims eiland: 30%

Mijn eiland: 20%

Bespreking:

Groote van het eiland,

Dit is niet meer van toepassing de groote zal zo blijven. En het blijkt toch 4x zo groot ze zijn als Seashore (MS SA versie).

Stay tuned voor meer updates.

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...