Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Ja en om te laten blijken By the way dat het zo groot zal ik jullie een vergelijking laten zien met Crowning Hills. Ik kon het niet vergelijken met dffs omdat deze zo klein zijn in verhouding met Citá di corruzione dat je ze niet kan zien, of enkel maar een puntje :{

Het zal wel mogelijk zijn om het sneller vol te laten krijgen. We vragen dan gewoon de leden die lots huren (als het zover is) of ze hun gebouwen groot willen maken. Mijn lijkt me dat echte een relaxte sfeer, een grote stad (zoals new york) in Mafia stijl! :sigaar:

Vergelijking Crowning hills en Citá di Corruzione

vergchsu3.jpg

(we gebruiken de kaart, Het word dus zo groot als de kaart is in pixels)

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mensen ik moet u iets bekennen. Ik heb gewoon veel te ver geschat in de grote van Cita di corruzione, omdat Cita di corruzione er zo groot uitziet.

Dus mijn correctie. Seashore past ongeveer vier keer volledig in Citá di corruzione. Ik heb het vergeleken. Ik dacht eerst dat we het niet goed in verhouding hadden gemaakt. Maar het is dus echt zo.

:bonk:

kijk maar naar deze screen:

post-3-1155730339.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

OPMERKING:

Het zal vanaf heden niet meer mogelijk zijn lots te huren vanaf seashore. Dit omdat we gaan overstappen naar Citá di corruzione. In de volgende releases zal seashore ook worden weggehaalt

Maar geen nood. Mensen die een lot huren hebben toestemming om hun lot naar Citá di corruzione te verhuizen (afk. CdC).

Link to comment
Delen op andere websites

DOWNLOAD TEXTURES

beste mensen, ik kan me goed voorstellen dat mensen heel graag willen modden in MS of in een andere mod. Maar dat ze niet genoeg textures hebben, of niet de juiste. Textures kan je natuurlijk handmatig uit SA halen, maar dat is een heel gedoe. Daarom deze links naar gratis texture packages:

Maxpayne textures: DOWNLOAD

HalfLife 2 textures: DOWNLOAD

- right click image convertor: Dit superhandige programma geeft je mogelijk om veel afbeelding types te converteren via een handige optie in het menuutje dat je krijgt als met rechtermuisknop op een afbeelding klikt, let op het is shareware, en je hebt een limiet van hoeveel textures je tegelijkertijd wil converteren.

DOWNLOAD

Deze textures zijn voor iedereen toegankelijk...

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

[official] Info

GTA: Mafia Stories is een total conversation mod voor GTA SA. We hebben een eiland waar alle gebouwen opkomen en waar leden hun lots kunnen huren.

De naam van het eiland is: Citá di Corruzione. Citá di Corruzione is Italiaans voor 'stad van corruptie'. Omdat de stad een Italiaanse naam heeft speelt het zich niet standaart af in de V.S. Natuurlijk bestaat er geen stad in Italié of Sisilie die Citá di Corruzione heet. Daarom zal het zich mogelijk afspelen in een zelfverzonnen land. Citá di Corruzione word inderdaad wel een echt grote stad, en niet zomaar een zielig eilandje met gras en een strandje.

De Missies enzo blijven Engels. Het enige wat Italiaans zal zijn zullen de namen zijn van gebieden in de stad, die natuurlijk iets van Mafia stijl in zich verbergen. :sigaar:

De mod zal worden gemaakt in Mafia stijl. Maar omdat GTA Mafia stories zich afspeeld in de moderne tijd, word het dus een Moderne Mafia stijl, dat je een beetje kan vergelijken met Portland in GTA III, alleen dan met meer Mafia stijl. Binnenkort zal CJ worden gekleed in een Mafia outfit omdat de mod immers word gemaakt in GTA SA. Ook hebben wij de voorkeur op dure zwarte, grijze Sedans van de Mafia.

Er komen geen supermoderne gebouwen. álle gebouwen zullen er wel redelijk oud, en zelfs misschien wat versleten eruit komen te zien. Dit om er een echte Mafioso stad van te creeeren.

stay tuned voor meer updates

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Al een tijdje ben ik beetje aan het expirimenteren met theme songs voor GTA MS. Er is inderdaad een grote kans dat we het LCStheme gaan gebruiken in de trailers, maar toch wil ik jullie deze laten horen.

Dit liedje heb ik zelf gespeeld op mijn keyboard, en dus met een microfoon opgenomen. Het geluid zal denk ik niet zo goed, maar het is volgens mij wel beter als het LCStheme (qua opname kwaliteit, Niets tegen jou hoor Dabeast ;) ) Ik moest het wel zo doen, want ik heb geen kabeltje om mijn keyboard aan te sluiten op de PC.

Het liedje duurt heel lang, ik heb maar 3 minuten opgenomen dus het heeft niet een eind. Het houd wel naderhand in een keer op. Maar ja, het is leuk om te luisteren.

Download MS theme song jazz version

Link to comment
Delen op andere websites

Tim, ik ga hem zo luisteren die rapidshare duurt weer eens tergens lang.

Eigenlijk moeten we ook nieuwe radioznders hebben want die van sa zijn niet echt mafia stijl, laten we beginnen met 1 nieuwe radiozender en daar kunnen we bijv. dit liedje in verwerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Radio Curruzione, op 113 FM :sigaar: . Ik heb gehoort dat dat heel makelijk kan met een GXT editor en de User track player

Alleen zal het ook mogelijk zijn om meerdere te doen, dus een heel radiozender programma anders maken. Ik weet het niet hoor... :engel:

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is een strijkijzer een goed idee.

Cool idee...

Gewoon dat je het wapen in een huis kan oppikken ofz...

Vraagje ?

Wat voor knife zit erin in MS.. ?

Jaaaah!

een strijkijzer, dat je die thuis kan oppakken van de strijkplank ofzo!

Zo eentje uit de oude tijd!! de mafia tijd!

Goed idee Damos!!

voorbeeld: oudstrijkijzerdp2.png

dit zou wel cool wezen als het strijkijzer (plaatje) in MafiaStories kwam maarja,

wat Planlos Ultra zei: Tommy Gun, ik geloof dat T@rget dat bedoelde.

plaatje Tommy Gun in game's: (klik hier ff op, want plaatje is groot)

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, nou, ik zal ff wat informatie over mijn eiland vrijgeven.

Zoals jullie maybe al gemerkt hebben duurt 't erg lang. Dat klupt, ik ben er nu 3 weken aan bezig en heb er iets van (nog maar) 15 uur aan gewerkt, hij is nu 15%. Ik ga me nu echt volop in zitten en mijn beetje vrije tijd dat ik heb als school weer begint ga ik besteden aan het eiland. De reden dat het zo lang duurt, ik maak niet zomaar een eiland zoals Seashore, of welk eiland in de ms historie dan ook. Het is niet een wegnnet, gras+zand+steen = klaar eiland. Naja wat word 't dan wel, ten eerste word het een gigantisch eiland maar dat wisten jullie mischien al. daarnaast maak ik nu al allerlei attributes die moeilijk zijn achteraf te maken op bijv. de lots, zo heb ik al een tunnel gemaakt en ben ik nu bezig met de ondergrondese garage onder\naast het binnen-winkelcentrum, ook met het binnen-winkelcentrum ben ik bezig, echter alleen de basis dus nieg de winkels zelf en etc.

Nu vragen jullie je natuurlijk af wanneer 't klaar is, ik denk over 1 maand ongeveer + ingame.

Voor de leden ga ik binnenkort een pakket maken met een BETA van mijn eiland zodat ik vast de minpunten en bugs (maar die zijn er lekker toch niet. :D ) kan verbeteren.

Ook heb ik nog geen renders vrijgegeven van mijn eiland, dit zal echter de komende weken ook niet gebueren, als 't eiland 50% (ongeveer) is dan laat ik mischien publieke renders, en mischien zelfs wel ingame screens.

Wat Tim met zijn eiland gaat doen weet ik niet, vraag het de man zelf.

Door DaBeast: Amen :) .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

In dit topic komen alle downloads en informatie te staan over MSv0.6.

De eerste versie is zojuist gereleased, het heeft alleen een klein deel van mijn eiland, 17%

Ook is zoals in MSv0.5 de noobmode geintergreerd.

Ook kun je hier je gevonden bugs vermelden, zelf heb ik 2 onzichtbare muren ontdekt, na mijn gevoel zijn die makkelijk te fixen, wat ik ook hoop. Het wachtwoord is via msn te verkrijgen. Erg mogen geen screens gemaakt worden voor het publiek. Dus als je bugs post stuur de screen via msn of anders geen screen.

Installatie,

Zorg zoals gewoonlijk voor een ongeneukte SA, run de map cleaner en voeg bistro.txd toe aan de gta3.img en rebuild die. Run als laatste de wizard en backup de img niet, als je het toch doet crasht je spel lekker puh.

MSv0.6

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...