DaBeast Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Amen . Nu nog hopen dat ik een van deze dagen Blastov zijn dvd in de bus krijg, dan kan ik hem kop... eh, lenen natuurlijk . Goed werk Ontploffing, nu nog hopen dat hij mooi is . Ik hoop ook tevens dat die 2 bugjes makelijk te fixen zijn . Edit:Ik moet zeggen, dat ziet er stukken beter uit . Het is gewoon prachtig, ook al is het nog niet af. Greetz . Bewerkt: 22 augustus 2006 door DaBeast
DaBeast Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) W.I.P. huisje voor het nieuwe eiland, niets bijzonder . [Overview.] [De deur.] [De ramen.] Edit: update: dakgoot en waterton. Greetz . Bewerkt: 23 augustus 2006 door DaBeast
Wazuup Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) In de tijd dat ik afwezig ben geweest heb ik eens nagedacht wat ik wil bijdragen aan de nieuwe MS. Mijn conclusie is geworden dat ik graag het hele vliegveld op mijn rekening zou willen zetten. Ik heb het er al even met DaBeast over gehad. Ik heb hiervoor al wat plannen gemaakt met behulp van de kaart. In de afbeelding hieronder ben ik ingezoomd op het vliegveld gedeelte van de kaart, en heb ik wat extra wegen erbij gephotoshopt. Het lijkt dus getekend, maar dat is het niet: (Orgineel) Ten eerste de wegen; er is een snelweg om het hele vliegveld heen. Dit vond ik een goed idee omdat je vaak een ringweg om een belangrijke plek ziet. Verder zijn er ook twee taxi standplaatsen voor de main-halls. Je ziet drie parkeerplaatsen, de twee buitenste voor personenauto's en bussen, de middelste voor vracht. Aan de overkant van de weg is het vliegveld zelf. Er zijn twee main-halls, vertrek en aankomst en omdat ik het gewoon wel stijl vond hebben. Er zit namelijk ook een luchtbrug tussen de twee gebouwen. In het midden van die luchtburg zit de verkeerstoren, die hoog boven het vliegveld uit zal steken. Aan bijde main-halls zitten gates. Hieraan staan uiteraard de vliegtuigen. Verder zijn er drie start/landingsbanen. De rode vlekken zijn radarposten. Graag hoor ik wat jullie van mijn ideeën vinden. Als men ermee akkoord gaat, zou blastov dan de wegen willen maken als op mijn ontwerp? Keep it up Bewerkt: 23 augustus 2006 door Wazuup
Tim Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Dat ziet er echt super goed uit KUTGW!!!! (w00t jah) maar hoeveel polys heeft het, ben bang dat het te high poly is
Wauzie Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ziet er goed uit maar wat te highpoly voor gta.
Tim Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Yo Wazuup echt, ik stel het zeer op prijs. Je hoeft niet bang te zijn dat de gebouwen te klein zijn Citá di Corruzione word echt bijna gemaakt op wereldstad groote. En trouwens hoe heb je zo mooi die potlood lijn na kunnnen bootsen in photoshop, het lijkt net echt getekend. Zelf ben ik het er ook niet zo mee eens met mijn gedeelte de vorm is goed. Maar het gedeelte heeft veel te grote lege vakken zonder wegen. Daarom ga ik denk ik daar ook wegen in maken. Natuurlijk worden die wegen niet 4baans, maar 2baans. Om het wat mafia mee te geven word het geen weg met strepen maar gewoon blank, (zonder strepen). Hiervoor zoek ik een geschikte steen texture en geen wegen texture. Bewerkt: 23 augustus 2006 door Tim
DaBeast Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Hoeveel poly's denk je nou zelf? Nouja, ik zal het wel zeggen. De model heeft er nu rond de 524 poly's. Ik moet aleen nog maar 2 ramen maken en dan is hij klaar. Dus hij kan met gemak in GTA. Ik ge trouwens de col low-poly maken (duh ). Ook leuk dat jullie hem mooi vinden . Vriendelijke groeten, DaBeast
DaBeast Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Wazuup, Jou plan lijkt me wel wat. Het vliegveld heeft wel wat weg van Vice City. Als het zo goed word als op het plan, dan zijn we binnen de kortste keren een degelijke total conversion voor San Andreas. Tevens zou ik ook even willen melden dat de mod mogelijk online en offline kan gespeelt worden. Ik ben namelijk een coder tegengekomen die bezig is met de multiplayer mod voor Mafia: Mafia MP. Als hij het werkend op Mafia krijgt, dan gaat hij het porten naar San Andreas voor onze mod. Tevens kan hij ook SCM, dus dat is ook al meegenomen. Vriendelijke groeten, DaBeast .
Blastov Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Wat een pwnde reacties worden hier gepost, whoei. Wazuup, zwaar oentah idee van jouw, als ik ergens nog rekeing mee moet houden met betrekking tot de ondergrond en de omgeving van dat vliegveld moet je het maar ff zeggen. Tim, Jouw eiland is inderdaad wat simpeler als de meine, daarom is het wel verstandig ja om er wat wegen bij te maken, doe ik ook. Dabeast, MS: MP, pwnd. Door DaBeast: Klopt . Bewerkt: 24 augustus 2006 door DaBeast
Blastov Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ziet er goed uit maar wat te highpoly voor gta. Uhm, Heb jij nooit low-poly cols in gti gemaakt ? Beesje, zwaar pwnd huisje, lekker veel detail..
Tim Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Hee, Ik had deze avond ff snel een mes gemodelleert voor in MS uit m'n kop, ik moet eerlijk zeggen datie er mooi uitziet. Ik heb hem al ingame staan, alleen moeten er nog wat kleine dingetjes aangepast worden: zie screens: ==>Ik wacht op jullie reacties!<==
Crappy-Apple Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 vet mess kan je er ook mensen hun keel mee open snijden zoals bijde knife ?
Tim Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 natuurlijk kan je dat. Dit mes is vervangen door de gewone knife uit GTA San andreas. BTW ik ben van plan het zo groot te houden. Mijn doel was een groter en bruter mes
DaBeast Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 (bewerkt) Mooi mes, aleen zou ik die nog skinnen, zodat je beter de vorm ziet.Ondertussen is mijn huisje af (het modelwerkt enigsinds). Nu aleen nog texturen en ingame zetten . ^Met dank aan Twenty Eyes die me geleert heeft hoe ik een mesh-error moest fixen.^ Vriendelijke groeten, DaBeast . Bewerkt: 24 augustus 2006 door DaBeast
Twenty Eyes Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Graag gedaan hoor Dabeast. Ik vind dat het model erg veel detail heeft, zoals de dakgoten en waterpijpen. Goed gedaan! Het dak vind ik één van de mooiste dingen, de vorm is goed uitgewerkt en er is geen fout te zien. Ik ben benieuwd wat voor textures je gaat gebruiken voor je huisje. Bewerkt: 25 augustus 2006 door Twenty Eyes
Recommended Posts