Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

<<Mededeling>>

Binnenkort kunnen de leden een beta release verwachten die ook een WIP BETA bevat van het linkereiland van Citá di Corruzione. Mijn eiland is wel voor 20% klaar, maar hetl lijkt veel meer. Dit komt omdat er nog veel details komen zoals bijvoorbeeld een verhoging bij de kustlijn waar zegmaar een soort terasje op komt. Alleen moet ik er nog wel achter komen om dit in Mafia sfeer te doen.

Mijn eiland is een stuk ouder en versleten als blastov's deel. Mijn deel zal daarom ook minder detail bevatten als die van Blastov, en er wat minder onderhouden uitzien (niet in model kwaliteit, hoop ik :-( )

Ik moet er nog over nadenken hoe ik een strand terrasje kan maken in Mafia sfeer op een oud, en wel degelijk meer versleten deel dan blastov maakt.

zouden jullie mij misschien wat kunnen ondersteunen met ideeen voor het mafia stijl terrasje in het grote ideeen topic?, alvast bedankt ;)

<<stay tuned!>>

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb lot 8 op seashore vandaag afgemaakt, zonder generics aangezien ik die pas plaats als ik een lot heb gehuurt op Citá di Corruzione. Ik heb voor de leden een filmpje gemaakt van ruim een minuut die jullie een impressie geeft hoe het eruit ziet. Het is beveiligd met het nieuwe MS wachtwoord (PB als je het niet weet). De kwaliteit is niet perfect omdat jullie anders 375 mb moeten downen inplaats van 9 mb. Laat even een berichtje achter!

>Download link verlopen<

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

HALLO.

Ff status van mijn eiland.

Schiet voor geen ene centimeter op. 2 weken geleden was hij 17% nu 18%. Oorzaak: tijd en zin. Omdat school is begonnen en ik pokke veel huiswerk heb en iki ook nog eens altijd moet werken houd ik geen tijd meer over. Doordeweeks zit ik maar 2 uur per dag achter de computer. In die 2 uur heb ik geen zin om te modellen. Ofwel ik heb alleen tijd in het weekend. Vandaag was ik de hele dag weg dus kn ik er ook niks aan doen. Maar ik geef niet op, ik probeer er toch zo veel mogelijk aan te werken. Ik heb in de tussentijd ook weer wat inspiratie op gedaan.

Zo ga ik het rechtereiland (dus mijn eiland) in 2 delen splitsen. Ik ga in het midden een doorsnede maken waar een rivier tussen komt. Waar vervolgens 2 bruggen komen als de verbinding, mischien ook een tunnel. Ook ga ik naast het park een bos maken met een zandpad er door heen. Lijkt me trouwens ook wel een leuk idee om langs die andpaden wat monumenten en kunst dingen neer te zetten voor de culturele mensen. Verder ga ik een begin maken aan het vliegveld maar daar heeft Wazuup al lang en uitgebreid over gesproken. Ondergrondse garage is trouwens bijna af. Oja nog iets belangrijks: Omdat het zo focking tergend lang gaat duren voordat het hele eiland + ingame en al af is komen er 2 releases.

Volledige status: (Deze word weekelijks geupdate dus stay tuned)

Eiland: 18%

Ingame: 0%

Ondergrondse garage: 85%

(Word geupdate)

Link to comment
Delen op andere websites

<< mededeling >>

Ik heb goed nieuws!

In de volgende releases zal MS zijn voorzien van een eigen installer gebaseert op de GTI installer. De installer die we nu gebruiken is inderdaad de GTI installer, maar deze installeer heeft nog te veel van GTI weg. Zo staat er in het process dat de GTI files worden geinstalleert, zelfs de screen in de installer is van GTI.

De installer die er dus gaat komen in de volgende leden versies van MS is dus inderdaad gebaseert op de GTI installer. De files worden dus op dezeflde manier als de GTI installer geinstalleert, ook blijft de manier van files toevoegen voor de installer hetzelfde als de GTI installer. De MS installer zal de GTI installer zijn in een andere look, compleet anders zou je niet verwachten, maar zo word wel alles wat met GTI te maken heeft aangepast naar MS, zoals het beeldmateriaal e.d.

De Installer word gemaakt door Ywa ( de maker van de GTI installer) dus namens alle crew (en leden) van MS zijn we je erg dankbaar voor je inzet!

<< mededeling II >>

Zo snel mogelijk zorgen we ervoor dat MS0.6.1 voor de MS leden uitkomt. Dit eiland bevat een BETA van mijn linker deel van Citá di Corruzione. Mijn eiland is nu nog steeds in de 20% klaar, maar daar lijkt het niet op. Maar dat komt omdat er nog veel details aan worden toegevoegt zoals trapjes, bloembakken e.d. Het eiland staat al ingame, nu moet het nog alleen hier op het forum worden gezet.

stay tuned :-(

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Tim, ik heb je eiland gespeeld en ik zou hem ff beoordelen,

+

+ Wegen, mooie hoogteverschil

+ Wegdek texture

-

- Stoep texture. Dit is eigenlijk een dubbel minpunt, de stoep texture is niet mooi en hij is ook niet mooi toegepast, kijk maar is naar ze zijkant.

- Doe andere texture voor je eiland. Je ziet heel goed dat die texture 1000 maal naast elkaar is geplakt.

- Die muur langs je eiland, het is leuk maar doe dan de helft van je eiland een muur en het andere stuk bijv. zand.

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek iemand die mede-leider wilt zijn van mijn eiland, (rechtereiland van Citá di Corruzione ofzo). Dan heb ik het met namen over het controleren van lots.

Eisen:

- Inzicht hebben van de kwaliteit van models.

Nou, dat is het dan, ^^.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Whoei allemaal,

Dit topic is vooral beodeld voor de leden van de mod, en dan met name de modellers.

Ik wil het onder andere over de kwaliteit van de mod hebben.

Kwaliteit

Kwliteit speelt een belangrijke rol bij een goede SA TC mod, MS VC was daar een slecht voorbeeld van.

Daar gaan we verandering in bruggen. Laten we beginnen met een voorbeeldje:

Niet geschikte MS kwaliteit:

huis.JPG

MS kwaliteit:

huis2.jpg

Uber MS kwaliteit:

huis3.jpg

(Aplausje voor DaBeast voor dit geweldig stukje meesterwerk)

Nog een voorbeeldje voor de liefhebbers,

Als je bijv. een krat maakt maak hem dan zo:

crate2.jpg

En niet zo,

crate.jpg

Lots op mijn eiland zullen gecontroleerd worden door mij.

Alle lots op het linkereiland zullen gecontroleerd worden door Tim,

alles op het rechtereiland door mij (en door nog iemand, zie help en vragen topic).

Next-gen

Next-gen staat voor Next generation. Bij games betekend deze term nieuwe, realistische graphics & gameplay.

Ik zat zo te denken, het lijkt me wel stoer om een beetje (met de nadruk op beetje) next-gen te creeeren.

Uiiteraad is het missie onmogelijk om sa volledig next-gen te maken.

Door bijvoorbeeld nieuwe realisctiche vuur\vlam effecten te maken door simpelweg de bestaanden te vervangen.

Wat mij persoonlijk ook wel vet lijkt is om dingen zo te maken dat er een deel van kapot kan, zoals in Black.

Ik weet niet precies hoe dit moet maar het kan wel dmv object.dat en de col.

De lots moeten ook van hoge kwaliteit worden, veel detail, veel generics etc.

Daarom zullen er vanaf nu ook alleen maar ervaren 3d modellers aangenomen worden.

Eiland

Natuurlijk is een SA TC niks zonder een mooi eiland,

Mijn eiland word echt meesterlijk dat kan ik jullie wel vertellen, maar dit heb ik al in een ander topic verteld.

Binnenkort screens en een 3d filmpje (die word gemaakt in 3ds max).

Gaat nog wel lang duren maar als hij halvewege is kunnen er lots verhuurd worden.

Missies

Natuuurlijk moeten er ook missies komen, dat is denk ik nog wel het moeilijkste van alles.

En dan heb ik het niet over die missies van MSv0.4 die onduidelijk en onlogisch zijn.

Maar missies waar daadwerkelijk een verhaal achter zit.

Genoeg gezeik en gelueter van mij, nu julie comments, requests, commentaar en mening.

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het mee eens. Zelf was ik ook al op het idee gekomen om het een beetje nexgen te maken. Dus vanaf zullen de gebouwen erg gedaileert uigerust worden met trapjes e.d.

Ook zal mijn deel van een blok model veranderen naar een kwaliteit model... dus Iederen in MS. KUTGW!!!

:engel:

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel bereid, aangezien ik al een groot deel van je eiland bezet.

Mooi, :)

Oja ik heb iemannd nodig die intresse heeft 3 dingen van een speeltuin te maken, een kapotte schommel, een kapotte klimrek en een kapotte glijbaan. :) Intresse ? Post of PM. (wel ervaren modeller)

Door DaBeast: Doe ik wel even, kan wel een tijdje duren (heb het druk I.V.M. school).

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

MSv0.6.1 Speciaal voor de leden. :)

Lekker, ik zat er al op te wachten :) Het ziet er al goed uit. Ik ben even heel hoog gaan vliegen om de vormen te kunnen herkennen. Even alles op een rijtje:

Pwnt:

- Hoogteverschil (rechter eiland)

- Garage met 3 etages (rechter eiland)

- Tunnel met apart voetgangsersgedeelte

- Supergeile Trap (linker eiland)

Iets minder:

- Ingang van de garage is nogal krap (rechter eiland)

- Grondtexture (linker eiland)

Goed werk beide, ik kijk al uit naar de volgende leden versie :sigaar:

Btw die nieuwe installer is ook vet, alleen staat op het laatste scherm nog GTI.

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

ok hier ben ik weer met me 2de model af het is een vuurtoren gemaakt in 3dstudios max7 en ziet er ruig uit je kan naarbinnen en vanbinnen loopt er een grote draaiende trap nabove post your replies :D

Wazuup, de tunnel kan helaas niet onder water juist omdat er water zit. Maar over de tunnel komt een bos\park dus je zult er bij het eindresultaat weinig van merken. Die ingang is inderdaad wat aan de krappe kant, maar het is niet echt hinderlijk en het is moielijk aanpasbaar dus die laat ik zo. Persoonlijk vind ik de textures in garage wat te eentonig, daar ga ik wat aan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...