Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

eindelijk een goede mod hoop hier ook in door te kunnen gaan met een daily update teamikzelf ben dan wel niet zo snel want die vuurtore is pas me 2de model ook al zou je dat niet zeggen maargoed hier zijn 2 van mijn models die miss wel interessant zijn..

post-52615-1157734875.jpg

post-52615-1157734899.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

eindelijk een goede mod hoop hier ook in door te kunnen gaan met een daily update teamikzelf ben dan wel niet zo snel want die vuurtore is pas me 2de model ook al zou je dat niet zeggen maargoed hier zijn 2 van mijn models die miss wel interessant zijn..

Als dit je tweede model is, heb je er talent voor. Alleen de vraag is: kan je het ook ingame zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

nee geen idee hoe dat moet het vaagste zal voor jullie zijn dat ik zelfs nog geen gta heb.. behalve liberty cite stories op me psp heb er gewoon lol in om zulke dingen te maken en aan andere te laten zien dat jij het kan ofzo effe tip voor nieuwe .. zoek alles op watje niet weet want daar heb je veel meer aan als dat je alles gaat opzoeken verder uit video tutorials zijn ook goed begin maar effe ontopic ik wil er best aan meewerken maar ik ben niet al te actief omdat ik altijd alles perfect wil.. en dit duurd lang ;) post mij je msn anders eve.. dan voeg ik je wel toe.. heeft er iemand een speciale aanvraag om te maken ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

deze topic is niet meer up to date, en geld nu alleen maar voor MS VC, we moeten het aanpassen naar MS SA. gelieve de lijst up te daten

in iedergeval wat wapens die zeker al vervangt worden

-knife -> groter en bruter brood mes

-AK47 -> thompson die sneller achter elkaar schiet als de AK

Link to comment
Delen op andere websites

Status linker eiland Citá di Corruzione

Mijn eiland gaat redelijk lekker. Ik vind zelf dat het er al goed uitziet. De rijke buurt heeft al lots. Ook heb ik een hoop wegen aangelecht in het arme gedeelte van mijn eiland. Ik ben nu momenteel bezig met een grote muur.

De grote muur komt om het rijke gedeelte heen, waardoor het zich afsluit van het arme gedeelte, dit leek mij wel een vet Mafia stijl achtig idee :sigaar:.

Het rijke gedeelte zal er heel erg chiq uitzien, en ik probeer er veel detail aan toe tevoegen. Het arme deel daarentegen gaat er erg arm en versleten uitzien. Er zal veel vuilnis zijn op de wegen, en de gebouwen zien er ook echt oud en versleten uit.

Binnenkort zullen de eerste renders van mijn deel komen dus stay tuned :-(

-Wegennet: 48%

-Lots: 10%

-Extra details: 20%

totaal: rond de 30%

(deze gegevens kunnen misschien niet echt kloppen, ik heb maar een grove gok gedaan, weet anders begot niet hoe ik het goed kan berekenen, als ik het eindresultaat nog niet 100% heb vastgeteld, er komt meer dan er op de kaart staat)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie weten ben ik bezig met het linker deel van Citá di Corruzione, mijn eiland is nu rond d 30% af. Op mijn eiland komt een grote muur die om de rijke buurten heen gaat, zodat deze zijn afgescheiden van de arme buurten, natuurlijk word de hoofdweg wel afgescheiden, die tussen de twee rijke buurten loopt.

Ook wil ik het zo creeeren dat er een wereld van verschil is tussen de rijke buurten op mijn eiland en de arme buurten. De rijke buurten zullen er zeer chiq uitzien, de arme buurten natuurlijk straatarm, onder het vuil, en oude gebouwen.

Mijn deel van het eiland bevat ook een kustlijn. Ik zal deze aanpassen zodat deze deels rots+gras is, en deels van steen. Op de kustlijn bij de zee komen o.a. wat rustbankjes. Bij de rijke buurten zullen deze mooi, en chiq worden, bij de arme buurten wat verot en vies, maar ok niet te overdreven. Ook komen er misschien wat verhoogde stukken op de kustlijn die bereikbaar zijn met een trap, op die stukken zijn natuurlijk bankjes e.d.

@blastov: misschien lijkt het me beter als we voortaan de informatie van jou eiland in dit topic vertonen, en niet in het besprekingen opmerkingen topic.

met vriendelijke groet: Tim GTA Mafia Stories

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

@blastov: misschien lijkt het me beter als we voortaan de informatie van jou eiland in dit topic vertonen, en niet in het besprekingen opmerkingen topic.[/i]

Op zich een goede idee.

FF wat over mijn eiland,

1. Het schiet niet op.

2. Er komt een oud verlaten kasteel.

3. Een oude verlaten speeltuin (ik zoek mensen die intresse hebben om kapotte speeltuindingen te maken (schommel, klimrek, wipwap etc.))

4. Ik ga mijn eiland (rechtereiland) in 2 delen splitsen, waar een kanaal tussen komt met 2 bruggen.

5. Er komt een woestijn.

6. Een riool (mischien).

Ondergrondse garage is nu 95%. :-(

Eiland: 20%

Wegen: 20%

Details: 15%

Link to comment
Delen op andere websites

dat klinkt goed, alleen hoe ben je nou precies op het idee van een woestijn gekomen. Want ik moet zeggen dat het niet echt Mafia is. Aangezien de naam Citá di Corruzione italiaans is, wil ik de billboards en streeknamen ook in het italiaans doen.

het speelt zich niet in italie af, dus het eiland komt niet in italiaanse stijl over. Maar wel in een of ander land waar ze Italiaans praten, de teksten in MS (dus voor de missies die komen) worden wel in het engels.

Maar ik zit heel erg te twijfelen, ik vind het op een of andere manier niet bij de stadsomgeving passen, dat het in een land is waar ze italiaans praten. Nouja, en Italiaanse gebouwen ik totaal geen Mafia sfeer hebben.

Misschien kan Citá di Corruzione beschouwt worden als bijnaam door de Mafia ofzo. ik weet het niet :-(

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

wil ik de billboards en streeknamen ook in het italiaans doen.

Best wel lastig op zich maar moet te doen zijn.

het speelt zich niet in italie af, dus het eiland komt niet in italiaanse stijl over. Maar wel in een of ander land waar ze Italiaans praten, de teksten in MS (dus voor de missies die komen) worden wel in het engels.

Mij lijkt me het juist een leuk idee at het in Italie zou zijn, bijv. dat dit gewoon een eiland van italie is.

Maar eigenlijk heb je wel gelijk van die woestijn, het past er niet bij nee, was trouwens dabeast zijn idee. :)

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Als je wilt dat het in italie afspeeld moet je toch op zen minst een duidenlijke overeenkomst maken, dan is alleen de taal niet genoeg 8) .

Met vriendenlijke groet

Bradley H. - Martineza.

(waarom zeg ik dat toch, iedereen kent me al :schater: )

Door DaBeast: Ik niet :-( . WIE BEN JE!!! :-(:puh: .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Als je wilt dat het in italie afspeeld moet je toch op zen minst een duidenlijke overeenkomst maken, dan is alleen de taal niet genoeg 8) .

Ja, daar zit wat in, we kunnen moeilijk italiaanse stemmen maken... Michien dat we het dan toch beter een italiaans eiland waar engels gesproken word eiland kunnen maken (ja, wat logisch is dat weer)

Met vriendenlijke groet

Bradley H. - Martineza.

Groeten terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, daar hebben jullie inderdaad gelijk in (@bradley.H, & Blastov)

Het logiche lijkt mij toch om ervoor te zorgen dat het in Amerika afspeeld, in de stad is veel italiaanse mafia die corrupt zijn, dus dan zal de bijnaam van de stad: Citá di Corruzione kunnen zijn.

Alleen wat word dan de echte naam van de stad. En CdC heeft trouwens ook niets weg van een of andere Amerikaanse stad wat in de orginele GTA's wel zo is (zoals Vice City -> Miami, Los Santos -> Los Angeles)

De misschien een zelfverzonnen land, vergelijkbaar met Amerika in de Grand Theft Auto wereld, waar op dit moment ook mensen komen immigreren. Maar deze komen dan ook uit zelfverzonnen landen in een Grand Theft Auto wereld.

Maar ik zal het echt niet weten, weten jullie misschien nog wat tips

greetz Tim :cya:

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...