Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

waarom zet je hem niet lekker in op mijn verlaten industrie gebeid, dat word zowiezo een stinkzooi, en versleten (niet kwa models hoor) :bier:

Nee, misschien is dat toch wat overdreven aangezien het industrie gebied grenst aan het rijke buurten gebied, een schiereilandje is inderdaad een goed idee!. Alleen moet het niet zo Los in de zee komen te staan. Er moet ergens op de eilanden (linker gedeelte of rechter) een doorgang zijn waaraan een schiereiland kan worden vastgemaakt. Of je doet het gewoon via een stenen schiereiland op mijn verlaten industrie gedeelte.

BTW: Er zullen niet alleen maar verlaten fabrieken komen, misschien een kleine kans op een haven. Er komen in iedergeval verlaten, en niet verlaten fabrieken. Alleen ik vind wel dat die goed gescheiden moeten zijn, anders komt het zo raar over.

greetz Tim 8)

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, daar hebben jullie inderdaad gelijk in (@bradley.H, & Blastov)

Het logiche lijkt mij toch om ervoor te zorgen dat het in Amerika afspeeld, in de stad is veel italiaanse mafia die corrupt zijn, dus dan zal de bijnaam van de stad: Citá di Corruzione kunnen zijn.

Alleen wat word dan de echte naam van de stad. En CdC heeft trouwens ook niets weg van een of andere Amerikaanse stad wat in de orginele GTA's wel zo is (zoals Vice City -> Miami, Los Santos -> Los Angeles)

De misschien een zelfverzonnen land, vergelijkbaar met Amerika in de Grand Theft Auto wereld, waar op dit moment ook mensen komen immigreren. Maar deze komen dan ook uit zelfverzonnen landen in een Grand Theft Auto wereld.

Maar ik zal het echt niet weten, weten jullie misschien nog wat tips

greetz Tim :cya:

Dan zou de italiaanse naam voor jullie stad slechts een bijnaam kunnen zijn, die wel veel gebruikt kan worden maar dat de echte naam dan city of Corruption is :schater:, dat klinkt niet goed, dus dan zou je er ene andere naam van moeten maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de naam wel oentah,

Maar dat schiereilandje is wel een leuk idee, mischien gewoon tussen de 2 eilanden in.

Bradley, je bent vergeten dat onderaan je bericht te zetten:

Met vriendenlijke groet

Bradley H. - Martineza.

:-(

Link to comment
Delen op andere websites

De naam is vet, maar ik zie het probleem niet waarom het verhaal zich niet in Italië kan afspelen. Italië is gewoon kenmerkend voor Mafia, dus naar mijn mening de beste locatie voor ons verhaal. Engels met een italiaans accent is moeilijk, maar slecht één iemand hoeft het te kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

He,

Ik heb nog eem oentah idee gekregen, een trein\trramn rails. :D Op zich best wel mafia.

Dan moeten we proberen om die tran uit mafia te halen.(dabeast? :puh: ) :) Word moeilijk maar mot mogelijk zijn. :)

Door DaBeast: DaBeast, DABEAAAST, iedereen komt als je DaBeast roept :puh: . You call my name, and ill do the job. Ontploffing (Blastov), komt voor de slager, ik bedoel bakker :bier: .

Door Blastov: DaBeast, jij bent zo pwnage.

Door DaBeast: Ow ja? :-( Heb ik vast van jou geleerd :D .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt redelijk zitten doorwerken chris :)

Heb je het ook al ingame gezet..? anders kunnen bugs je redelijk fokken :Y

Ga zo door iig.

Door DaBeast: Staat al ingame skat :-( . En heeft 1 klein bugje, maar dat ging hij fixen :-( .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Nouja dan laat ik ook maar wat screens van mij eiland zien, Het is wel jammer, want het gaat nu niet zo goed, de stoep word opnieuw getextuurt, en dat gaat heel lang duren, en is een grote rotkarwij.

cdcns1nx5.jpg

cdcns3oq5.jpg

cdcns4ub0.jpg

cdcns5sz9.jpg

cdcns7zk2.jpg

cdcns8xs6.jpg

cdcns9dz1.jpg

Die steentjes langs de stoeprand is een soort goot, dat leek me wel ene mooi detail, later komen er ook putten in. De textures moeten nog wel even een UVW verbetering krijgen. let niet op de stoep die word goed gemaakt en aangepast :-( '

ik wacht op jullie reacties!

:cya:

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

@Christian: Het pwnt nog steeds, ookal heb ik het al ingame staan :) Dankzei die kaart kan ik me nu eindelijk een beetje oriënteren waar op de kaart we nou stonden :engel:

@Tim: Je had ze me al gestuurd, maar natuurlijk moet ik ook even voor jou een reactie achterlaten. Een serie mooie renders, vooral de eerste springt eruit. Probeer alleen wat meer seamless textures te gebruiken voor een mooier resultaat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik vind de textures wel bij mekaar passen. In die steentjes vind je alle kleuren terug van de stoep. Ik had helaas niets anders. Anders was het zo van dat grijze saaie beton als ik het echt sameless wou maken

groet Tim :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Tim, je textuur gebruik is goed, vooral die kleine weggetjes hebben een echte mafia textuur. Met dat sameless bedoel ik vooral dit:

timoj6.png

Een ander textuurtje hiervoor maakt het extra geil :D

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

@gybrus:

Nee dat doe ik zelf wel. We kunnen btw ook problemen krijgen met de .maxen uitwisselen,want als jij een deel hebt gemaakt met nog CdC in oude status, en ondertussen heb ik verder gewerkt eraan. Kan ik jou kustlijn niet krijgen met het verder bewerkte .max bestand van CdC bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik jou kustlijn niet krijgen met het verder bewerkte .max bestand van CdC bij mij.

Wel hur.

Ik zoek iemand die verder wilt werken aan me eilanden aangzien ik er doordeweeks geen tijd voor hebt, intresse ? Hier posten, pm of msn. (wel een ervaren eilanden modeller)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...