Blastov Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 (bewerkt) Ik heb vandaag weer ff aan m'n eilandje gewerkt, Hier ff een paar renders getrokken. Zoals sommogen al weten slits ik mijn eiland in 2 delen met een klein riviertje\kanaal ertussen. Overall: 35% Eiland deel 1: 68% Mijn .max telt trouwens nog maar 228 objecten. Waaronder 153 die met Box beginnen. En dat allemaal met maar 4688 poly's. Bewerkt: 26 september 2006 door Blastov
Wazuup Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Netjes Christian, ik snap nu eindelijk waar die tunnel naartoe leidt Ik dacht namelijk eerst dat hij naar het andere eiland toe moest, maar het is gewoon een uuh..''interne'' tunnel zeg maar. In ieder geval ziet het er goed uit, Keep it up. Tim nu wachten we weer op jou
DaBeast Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Chris, zeer netjes. Je bent al zeer ver opgeschoten . Als dat zo doorgaat, is MS binnen een wip klaar.Het zien er zeer mooi uit. Doe zo verder zou ik zeggen . Vriendelijke groeten, DaBeast
Blastov Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Ik ga er vanaf nu elke dag aan werken dus ik hoop dat eiland deel 1 binnen no-time af is. Er zijn trouwens al lot-blokken bescikbaar, dus als iemand intresse heeft, pb me (ook niet-leden mogen een pb sturen om een lot aan te vragen, je word dan wel automatisch als modeller aangemeld)
Tim Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Beste mensen, ik heb nu inderdaad wat ideeen voor de kustlijn . Op de kustlijn voor de trap komt dus een Plaza. Een plaza is een soort park, alleen dan zijn er veel stoeptegels enzo gebruikt in plaats van natuur. Dat leek me wel Maffia stijl. screens binnenkort. Maar dat zegt wel dat ik in de toekomst misschien geen inspiratie meer heb voor de kustlijn, dus zal ik graag zo veel mogelijk van jullie ideeen willen weten in het grote ideeen topic. Edit door DaBeast: Een Plaza is een binnenplaats, je hebt bijvoorbeeld een appartement, en je hebt binnen een pleintje, en je kan tot boven kijken. Dat is een Plaza . Tim Bewerkt: 27 september 2006 door DaBeast
Blastov Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Goed idee Tim, Ankomend weekend ga ik weer werken aan het eiland. Ik probeer dit weekens eiland deel 1 af te krijge (bovendeel van rechtereiland) Die zet ik ingame, inclusief generics, pre-lighting etc.. Op eiland deel 1 is dus een onderfgrondse garage, tunnel, lotblokken voor winkels en bedrijven. Op eiland deel 2 komt de luhthaven (word gemaakt door onze Wazuup) en het oude verlaten verwoeste kasteel. De lots zullen trouwens ook op thema gericht zijn. Op mijn eiland komen met name winkels, bedrijven, flats\achterstandswijk huizen en een lang strand. Op tim zijn eiland komen de wat luxere huizen (villa's, gewone gezinshuizen) en (verlaten) fabrieken en een haven. Voor diegene die het nog niet wisten, het rechtereiland word in 2 delen gesplitst met een kanaal of rivier ertussen in. Verbonden met 2 bruggen. Oja, en als het ooit nog mogelijk word om water in sa te verwijderen komt er een riool. En ff over de paths. (voor voetgangers en voeetuigen) zien we nog wel mischien dat er ooit een tutorial komt of een tool. anders jatte we ze later wel van martineza. Edit door DaBeast:Vraag aan JGS, die had een gare editor Bewerkt: 28 september 2006 door DaBeast
Wazuup Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) In de tussentijd ben ik wel gewoon actief geweest, en heb ik een beginnetje gemaakt aan het vliegveld: De nederlandse vakantieganger zal het vast wel bekend voorkomen Locatie is uiteraard tijdelijk. Bewerkt: 1 oktober 2006 door Wazuup
DaBeast Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 @Wazuup:Ow ja? Ik dacht dat hij daar zou blijven staan . Zeer mooie toren, niets op aan te merken, doe zo door. @Ontploffing: Zozo, jij schiet ook op zeg. Ik zou het wel eens ingame willen zien, zou wel Pwnen zo te zien. Ik vind dat dit een beetje dood is... En nu ik eindelijk heb gevonden hoe ik mijn texture probleempje kan fixen, kan ik verdergaan met het converteren van een Mafia auto. Nu ik ook weet hoe het moet, kan ik ook binnenkort beginnen aan de tram. Hier zijn wat screens: Met raam. Zonder raam. Ik ga extra dingen maken en veranderen. Hier een klein lijstje: 3D grill. 3D stuur en interieur. 3D Motor en kofferbak. Schademodel en nieuwe COL. Nieuwe reflecties. Nieuwe wielen. ... Vriendelijke groeten, DaBeast
Tim Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Hoi, In de tussentijd ben ik ook bezig geweest aan de kustlijn van mijn eiland. Ik ben nu o.a. bezig met een soort park. Het is nog erg in W.I.P. status, gelukkig kan ik jullie alwel wat screens geven. Het paadje zal aangepast worden en veel meer detail krijgen, in het midden komen twee grote planten bakken, in een speciale vorm. En natuurlijk komen in alle bakken zand, en natuurlijk, heel belangrijk, bomen en planten! --screens-- (dat stukje andere steen op de bovenkant is een texture bug, daar is perongeluk die texture ook op gekomen) Bewerkt: 1 oktober 2006 door Tim
Blastov Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ziet er netjes uit Timmie. Alleen zitten bakstenen alleen aan de zijkanten van een muur en niet erop. Dus daar moet je even iets anders voor verzinnen. gezien het plantenbakken zijn een plant\gras texture.
Tim Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 kleine update @ Dit zal blijkbaar een vijver worden met een fontijn, nu moeten we nog uitzoeken hoe we in GTA SA er echt water in kunnen krijgen
Blastov Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) , Statistieken: Totaal aantal polijs: 4990-, Aantal objecten: 248-, Gemiddeld aantal polijs per object: 20-, Aantal gebruikte textures: 13-, Eiland deel 1 in procent: 75%-, Totaal rechtereiland: 45%-, Meer statistieken binnenkort-, Bewerkt: 4 oktober 2006 door Blastov
DaBeast Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Update van mijn Chevy *hoe hij ook heet*. Wat is er al veranderd: Nieuwe grill. Nieuwe motor. Motorkap gecut. Motor interieur (het gedeelte waar de motor zit) bijgebouwt. Luchthapper open gemaakt. Nu ga ik beginnen aan het interieur. Ik zou ook willen weten welke auto dat dit is, zodat ik een topic kan openen. Vriendelijke groeten, DaBeast
gybrus Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) uber geil mensies. daarbij bedoel ik dus. Tim Blastov DaBeast Wazuup en dat was het dan weer. @blastov ik wil wel een huiske maken heb nog wel even inspiratie nodig... effe in de woongids bladeren. GRTZ. Gybrus ©reations {EDIT] voor mensen die mijn textuur mooi vinden en hem willen gebruiken. voorbeeld Zeg da dan via msn. grts look down Bewerkt: 4 oktober 2006 door gybrus
Recommended Posts