Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Ik heb vandaag weer ff aan m'n eilandje gewerkt,

Hier ff een paar renders getrokken.

cdc09.jpg

cdc10.jpg

cdc11.jpg

cdc12.jpg

Zoals sommogen al weten slits ik mijn eiland in 2 delen met een klein riviertje\kanaal ertussen.

Overall: 35%

Eiland deel 1: 68%

Mijn .max telt trouwens nog maar 228 objecten.

Waaronder 153 die met Box beginnen.

En dat allemaal met maar 4688 poly's.

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Netjes Christian, ik snap nu eindelijk waar die tunnel naartoe leidt :) Ik dacht namelijk eerst dat hij naar het andere eiland toe moest, maar het is gewoon een uuh..''interne'' tunnel zeg maar. In ieder geval ziet het er goed uit, Keep it up. Tim nu wachten we weer op jou ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga er vanaf nu elke dag aan werken dus ik hoop dat eiland deel 1 binnen no-time af is. :)

Er zijn trouwens al lot-blokken bescikbaar, dus als iemand intresse heeft, pb me (ook niet-leden mogen een pb sturen om een lot aan te vragen, je word dan wel automatisch als modeller aangemeld)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen, ik heb nu inderdaad wat ideeen voor de kustlijn :-( . Op de kustlijn voor de trap komt dus een Plaza. Een plaza is een soort park, alleen dan zijn er veel stoeptegels enzo gebruikt in plaats van natuur. Dat leek me wel Maffia stijl. screens binnenkort.

Maar dat zegt wel dat ik in de toekomst misschien geen inspiratie meer heb voor de kustlijn, dus zal ik graag zo veel mogelijk van jullie ideeen willen weten in het grote ideeen topic.

Edit door DaBeast: Een Plaza is een binnenplaats, je hebt bijvoorbeeld een appartement, en je hebt binnen een pleintje, en je kan tot boven kijken. Dat is een Plaza :) .

Tim :-(

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee Tim,

Ankomend weekend ga ik weer werken aan het eiland. Ik probeer dit weekens eiland deel 1 af te krijge (bovendeel van rechtereiland) Die zet ik ingame, inclusief generics, pre-lighting etc..

Op eiland deel 1 is dus een onderfgrondse garage, tunnel, lotblokken voor winkels en bedrijven.

Op eiland deel 2 komt de luhthaven (word gemaakt door onze Wazuup) en het oude verlaten verwoeste kasteel.

De lots zullen trouwens ook op thema gericht zijn. Op mijn eiland komen met name winkels, bedrijven, flats\achterstandswijk huizen en een lang strand. Op tim zijn eiland komen de wat luxere huizen (villa's, gewone gezinshuizen) en (verlaten) fabrieken en een haven.

Voor diegene die het nog niet wisten, het rechtereiland word in 2 delen gesplitst met een kanaal of rivier ertussen in. Verbonden met 2 bruggen. Oja, en als het ooit nog mogelijk word om water in sa te verwijderen komt er een riool.

En ff over de paths. (voor voetgangers en voeetuigen) zien we nog wel mischien dat er ooit een tutorial komt of een tool. anders jatte we ze later wel van martineza. :D

Edit door DaBeast:Vraag aan JGS, die had een gare editor :-(

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

In de tussentijd ben ik wel gewoon actief geweest, en heb ik een beginnetje gemaakt aan het vliegveld:

screenapt2rg8.jpg

De nederlandse vakantieganger zal het vast wel bekend voorkomen ;) Locatie is uiteraard tijdelijk.

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

@Wazuup:Ow ja? Ik dacht dat hij daar zou blijven staan :puh: . Zeer mooie toren, niets op aan te merken, doe zo door.

@Ontploffing: Zozo, jij schiet ook op zeg. Ik zou het wel eens ingame willen zien, zou wel Pwnen zo te zien.

Ik vind dat dit een beetje dood is... En nu ik eindelijk heb gevonden hoe ik mijn texture probleempje kan fixen, kan ik verdergaan met het converteren van een Mafia auto. Nu ik ook weet hoe het moet, kan ik ook binnenkort beginnen aan de tram. Hier zijn wat screens:

tbrenderny4.jpg

Met raam.

tbrender2ks0.jpg

Zonder raam.

Ik ga extra dingen maken en veranderen. Hier een klein lijstje:

  • 3D grill.
  • 3D stuur en interieur.
  • 3D Motor en kofferbak.
  • Schademodel en nieuwe COL.
  • Nieuwe reflecties.
  • Nieuwe wielen.
  • ...

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, :cya:

In de tussentijd ben ik ook bezig geweest aan de kustlijn van mijn eiland. Ik ben nu o.a. bezig met een soort park.

Het is nog erg in W.I.P. status, gelukkig kan ik jullie alwel wat screens geven. Het paadje zal aangepast worden en veel meer detail krijgen, in het midden komen twee grote planten bakken, in een speciale vorm. En natuurlijk komen in alle bakken zand, en natuurlijk, heel belangrijk, bomen en planten!

--screens--

cdcpl1qp0.jpg

cdcpl2ax6.jpg

cdcpl3er8.jpg

cdcpl4ma6.jpg

cdcpl5uy5.jpg

cdcpl8me8.jpg

(dat stukje andere steen op de bovenkant is een texture bug, daar is perongeluk die texture ook op gekomen)

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er netjes uit Timmie.

Alleen zitten bakstenen alleen aan de zijkanten van een muur en niet erop. Dus daar moet je even iets anders voor verzinnen. gezien het plantenbakken zijn een plant\gras texture.

Link to comment
Delen op andere websites

icon_mrgreen.gif,

cdc16.jpg

cdc17.jpg

cdc18.jpg

Statistieken:

Totaal aantal polijs: 4990-,

Aantal objecten: 248-,

Gemiddeld aantal polijs per object: 20-,

Aantal gebruikte textures: 13-,

Eiland deel 1 in procent: 75%-,

Totaal rechtereiland: 45%-,

Meer statistieken binnenkort-,

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Update van mijn Chevy *hoe hij ook heet*.

tbrender3bo4.jpg

tbrender4fh2.jpg

Wat is er al veranderd:

  • Nieuwe grill.
  • Nieuwe motor.
  • Motorkap gecut.
  • Motor interieur (het gedeelte waar de motor zit) bijgebouwt.
  • Luchthapper open gemaakt.

Nu ga ik beginnen aan het interieur. Ik zou ook willen weten welke auto dat dit is, zodat ik een topic kan openen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

uber geil mensies.

daarbij bedoel ik dus.

Tim

Blastov

DaBeast

Wazuup

en dat was het dan weer.

@blastov ik wil wel een huiske maken heb nog wel even inspiratie nodig... :-(

effe in de woongids bladeren. :bonk:

GRTZ. Gybrus ©reations

{EDIT]

voor mensen die mijn textuur mooi vinden en hem willen gebruiken.

voorbeeld

dikkedikkeownagecopyvh4.png

Zeg da dan via msn.

grts look down

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...