Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zeer mooi Blastov, ik moet zeggen dat je erg opschiet . Ik heb ondertussen ook wat gemaakt, een Louis Vuitton petje. Ik weet, de textures zijn vanboven uitgerekt, maar dat is door SA en ik wil niet heel het petje overnieuw UVWen :puh: .

gallery2ei2.jpg

louisvuittoncapjx9.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Link to comment
Delen op andere websites

@Blastov: Het lijkt nu ineens een stuk sneller te gaan dan eerst. Dat muurtje heeft een lekkere texture, echt zo'n mafia muurtje (voor zover dat kan dan :puh: ). Dabeast auto updates in SJM topic pwnen, dat petje is ook wel lol, alleen niet echt mafia toch?

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

@Wazuup: Wel, het merk heet Louis Vuitton en is een Gangster-PIMP achtig merk ;) .

Updates van auto: het interieur is klaar, nu nog de kofferbak, wielen en nog wat kleine details op de auto. Dan is hij klaar:

tbrender7bf1.jpg

tbrender8xq5.jpg

tbrender9nq3.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Link to comment
Delen op andere websites

Wazuup, klupt ik werk er nu meer aan. :D

Dabeast, hoe flik jij dat man ? :puh: Die dingen zien er echt zo goed uit in die auto. :D

Edit door DaBeast: Hoe ik dat flik? Gewoon, een beetje kijken op de onduidelijke texture en dan proberen na te bouwen. Bij die zetel heb ik gewoon op de lijntjes gecut, dan de gecutte lijntjes gechamfered. En dan gewoon heel die poly zooi selecteren en negatief extruden. Heb btw ook je foutjes verbeterd :) .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

He, ik heb weer wat updates van het parkpleintje op de kustlijn... later zullen er ook patronen komen in de stoeptegels, als dit mogelijk word.

pld1hc7.jpg

pld2kv5.jpg

pld3av8.jpg

pld4il5.jpg

pld5kt0.jpg

pld6nk5.jpg

pld7rl7.jpg

nog iemand ideeen voor de kustlijn, wat erop komt, Please post in het grote ideeen topic, zodat er nog wat leven komt in het MS subforum :-(

Toch heb ik er wat onzekerheden over, en dat is: Is de vorm wel mooi geschikt, of moet deze drastisch veranderen, mag ik julile raad?

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Echt super screens Tim, dit is echt zo'n verlaten pleintje, erg mooi textuur gebruik. Nog wat kapotte bankjes en vuilnisbakken erbij zou het helemaal compleet maken. Ook dat ding in het midden van de fontijn ziet er goed uit, straalt iets duisters uit. Alleen moet er wel water in komen in de final, anders ziet het er natuurlijk geragd uit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe rims voor de Ford Thunderbird (zo is de echte naam van de auto):

rimrenderpp5.jpg

rimrender2dx7.jpg

Ik vraag me af waarom ze in de vieuwport 2X zo mooi lijken :bonk: .

@Tim: Mooie kustlijn, maybe kunnen we voor dat standbeeld iemand inhuren zoals Crussader? Anders gaat hij crap lijken. Naja, doe zo verder en we hebben MS in no-time af.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen, ik heb al een aantal keren gevraagt of jullie mij inspiratie konden geven voor de kustlijn op mijn eiland. Er is nu wel een parkje, maar wat zal ik hierna erop maken.

Let er wel op dat ook gebouwen op komen. Misschien toch ergens een vieze achterplaats met kratten enzo,l helemaal afgescheiden van het parkje.

Aub, geef mij inspiratie.

greet Tim

Link to comment
Delen op andere websites

@DaBeast

Nou het is juist de bedoeling dat het stanbeeld zo blijft, iets apstracs, vind ik mooi. Maar idd misschien kan hij latere details heel mooi toebrengen.

@wazuup

Idd, het kan op een verlaten pleintje lijken, maar eigenlijk was het de bedoeling dat er chiq ging uitzien. omdat het een deel is van de Villa wijken. Misschien moet ik dan wel wat textures veranderen. Idd ik weet waaraan je dat ziet. De steen texture komt uit HL2, en dat is oud en versleten. misschien moet ik er gewoon wat luxere bakstenen op doen.

Link to comment
Delen op andere websites

het gaat erg sloom maar wel goed sloom ikzelf heb al 5 weken geen internet omdat ik aan het verhuizen ben zal; over 3 weken weer actief zijn grtz

Klupt, dat komt omdat we maar 4 actieve leden hebben.

En raad eens wie er SA paths kan maken, juist ja, ik. :-(

paths1.jpg

paths2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

00t, dat ziet er vet uit. Volgens mij zal in de toekomst Mafia Stories ook gaan p0wnen (niets tegen martineza hoor :bier: )

alleen is die onderste wel echt, want poppetjes kunnen ook de orginele paths lopen, die over het eiland heen gaan/

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...