Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

00t, dat ziet er vet uit. Volgens mij zal in de toekomst Mafia Stories ook gaan p0wnen (niets tegen martineza hoor :bier: )

alleen is die onderste wel echt, want poppetjes kunnen ook de orginele paths lopen, die over het eiland heen gaan/

Dat weet ik zeker want ze lopen precies op de plek waar ik ze heb aangelegd, tevens zijn dat de enige paths, de sa paths zijn gewist. Morgen of over een paar dagen kumt trouwens MSv0.6.2 daarin komt ook de definitiefe plaatsing van mijn en tim zijn eiland (de x0 y0 coordinaat komt precies tussen de 2 eilanden in't midden) Ook de paths komen er gedeeltelijk en uiteraad mijn geupdate eiland en die van timmie mischien ook.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

<< mededeling >>

Een lange tijd hebben we gewerkt met het leider, en onderleider schap systeem. Maar dit leverd natuurlijk allemaal ruzie op van wie meer doet, en wie dus hoofdleider mag worden, of onderleider. Hieronder lijd MS ook.

Daarom is nu officieel het crew systeem uitgevoert, ik zal het even samenvatten:

Er zijn dus geen leider of onderleider rangen. Er is een crew die alles samen bespreekt, die crew bestaat uit 4 mensen. Er komt ook een groep leden. Dit zijn gewoon leden, die gewoon lots maken enzo. Natuurlijk mogen deze via een poll ook meebeslissen.

Het Crew systeem word niet gewijzigt, er is eenmaal bepaald wie in het crew systeem komt, en wie als lid komt. Dus er komen geen veranderingen in de crew!

Voor meer informatie check het leden topic:

Tim

----

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Paar mededelingen,

- Het word vandaag nog mogelijk om lots te huren en te maken.

- MSv0.6.2 komt er bijna aan.

- Paths in MS worde geen probleem.

- Vanaf nu gaan we werken met een Crew (zie post hierboven).

Link to comment
Delen op andere websites

Het is weer de hoogste tijd voor wat screens. Check deze renders van mijn trap naar het strand.

cdcbs2le9.jpg

cdcbs3nt6.jpg

cdcbs4yb4.jpg

cdcbs5it2.jpg

nouja zeg maar wat je ervan vind :-( , natuurlijk komt er wel een hekje om die trap heen binnenkort

Link to comment
Delen op andere websites

Deze mod is reeds helemaal overnieuw gestart, omdat alle models en eilanden crap waren. Dus voorlopig zullen we hier niet klaar mee zijn. De reden dat jij de ledenversies niet mag downloaden is omdat anders de verrasing eraf is. Leden hebben die versies wel nodig om hun models ingame op het eiland te zetten. Maar voor niet leden is het nog geheim!

Link to comment
Delen op andere websites

Even een hele kleine nutteloze update waar ik tien minuutjes aan gewerkt hebt, MS billboards voor lang snelweg en vliegveld :-(

clayrender2yv1.jpg

Die lampen moeten 's nachts aan met 2dfx :-( Verder heb ik binnenkort wat opdrachten voor photoshoppers om de borden mee te vullen.

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig Blastov.

Het ziet er prachtig uit, dit is een stukje detail wat de mod niet kan missen.

Ga zo door iedereen! (ik kan niet wachten tot de mod uit komt :puh: )

Edit door DaBeast: Je kan het versnellen door te joinen ;) .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

MSv0.6.2 is uit voor de leden. :)

Ik raad je aan Stap 3 in de readme goed door te nemen.

Als je .1 wilt upgraden naar .2 moet je het volgende doen:

MSv0.6.2 downen.

Naar de map root gaan van MSv0.6.2 en al die dingen vervangen in je sa map (waar dus MSv0.6.1 op staat).

capblue.txd vervangen in de player.img.

Die 64 nodes bestanden in de gta3.img verwijderen. (voor meer info zie Stap 3 in die readme)

Ik heb dit niet getest maar het zal moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er gruwelijk goed uit mischien kan je met 2dfx(of hoe dat heet) ook nog water uit dat monument laten komen.

Dat is bijna onmogelijk, dat valt niet eens onder 2DFX.

Dat mot denk ik gescript worden als het ook maar mogelijk is.

klupt het trouwens dat er helemaal geen 2dfx voor sa gemaakt kan worden ?

Door DaBeast: SA heeft zeer zeker 2DFX, aleen is die wat moeilijker te maken dan in VC ;) .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Dabeestje, SA heeft ook 2DFX lieve schat. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat 2DFX in SA nog niet te modden is, volgens mij dan.

Oja, weer 3 pwnd screens,

Ik ga binnenkort een begin maken om mafia (= un spel) de map te converteren naar sa.

Het kost echter veel en dan ook echt veel tijd want het moeilijkste van allemaal is om allemaal delen te krijgen van 256x256 en die nog eens in de straal van 256 krijgen en dan ook nog is al die bmp's handmatig zoeken en toevoegen aan un txd. Maar niets is mogelijk, allus kan. Mij is uiteraad gelukt, kan ook niet anders bij zo'n pwnage modder als mij. Nouja hier zien zij dan:

Je kunt op de screens zien dat er op 1 achtelijke bug na alles klupt.

mafia1.jpg

mafia2.jpg

mafia3.jpg

Voor de mensen die dit hele lul verhaal niet hebben gelezen, dit heb ik dus niet zelf gemodelt maar is uut het spel mafia.

Ik heb trouwens wel hulp nodig want dat gaat mij nooit lukken in mijn eentje, laat staan dat ik er zin en tijd voor heb. Dus we moeten er echt zeker van zijn dat we mafia in ms willen hebben, ik hoop iig aan 't einde van de herfstvakantie Little Itally ofzo iets dergelijks in ms\sa te hebben.

Dit is btw ongeveer 1\1000 van de map. Kun je nagaan hoe grut ut is. (De map is in totaal aprox 3000 x 5000 = 3km bij 5km) (sa is dacht ik 16.000 x 16.000) (ofwel de map is ongeveer even grut als vc).

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...