Wazuup Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Blaster het ziet er weer goed uit, maar kan je aub eerst even dat onderste deel van je eiland moddelen zodat ik met het vliegveld kan verdergaan? Nu weer even naar wat simpele opvulling van het eiland: Simpel, niet moeilijk, maar wel effectief
DaBeast Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Zozo, ziet er goed uit Chris. Ik wil je eventueel wel helpen met dat converten . En er is al een mogelijkheid om 2DFX te doen in SA (Map IO). Aleen moet ik nog weten hoe. @Frank: Zozo, mooie model, goede textures, gewoon perfect. Nu nog de 2DFX. Vriendelijke groeten, DaBeast
Tim Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 (bewerkt) beste mensen , Vandaag heb ik mijn kustlijn park afgemaakt (ik noem hem plaza), zelf vind ik hem er goed uitziet. Alleen ik denk wel dat ik een andere muur texture doe, Op dat verhoogt pleintje komt een terrasje/rustplaats met bankjes en prullenbakken, misschien wat kraampjes (uiteraard generics): Nouja, enjoy the screens!: Bewerkt: 13 oktober 2006 door Tim
Blastov Geplaatst: 13 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Tim, ziet er netjes en goed uit, en hut klupt ook nog is. Ga zo voort. Uffu nog een render van mij, niet heel veel bijzonders
gybrus Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 holy macaroni is gewoon prachtig tim. chris ook heel mooi wazuuup mooooooooi moddel jonge alleen ik vindt het een beetje raar geplaatst... klopt voor mijn idee niet op zo'n heuvel naja ga zo door jonge. too nice !!! grts
mickey Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) @Allemaal (Wazuup, Chris, Tim): Het ziet echt geweldig uit. Ik heb het ook ingame gezien en daar ziet het er ook goed uit. WIP Rendertjes (Dabeast, heel erg bedankt ): Greets, Mickey @Tim: Hij is geconverteerd uit Mafia. Bewerkt: 14 oktober 2006 door mickey
Tim Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Ziet er gewoon prachtig uit. Heb je die zelf gemaakt?. Of heb je die geconventeert uit een ander spel? Bewerkt: 14 oktober 2006 door Tim
gybrus Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) wahoeee denet ook in het moddeling showroom topic gezien... nice car heb ook ergens gelezen dat je hem uit mafia convert.... :$ naja grts. en ik ga even andere dingen doen (zoals eindelijkeen nieuwe sign maken en ava) Bewerkt: 14 oktober 2006 door gybrus
Blastov Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 mickey, WWWHHOOOEEE dat noemen ze nog is een mafia stijl jaren 30 bak. Ik herken hem uit mafia, op die renders ziet hij er echt 2x zo mooi uit.
mickey Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Ik ben bezig met de grill: Bewerkt: 15 oktober 2006 door mickey
Blastov Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Vanaf nu kunnen leden een FTP gebruiken om hun files op te hosten. FTP: ftp.bradleyh.com Login: mafia#bradleyh.com Pass: mafia<het centrale ms wachtwoord> Maak wel even je eigen map aan met als naam je (nick)name. Mijn files zullen hier staan: SA-Modding.com/MS Protected files: SA-Modding.com/MS/protected Login: user Pass: mafia<het centrale ms wachtwoord> Dit alles is mede mogelijk gemaakt door: BradleyH Bewerkt: 15 oktober 2006 door Blastov
mickey Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik heb een bugje gevonden op Blastov's eiland. Als je de ondergrondse parkeer garage uit komt, en je gaat naar links, heb je rechts een weg naar beneden (door een tunnel), en links en weg die omhoog gaat. Daar zitten enkele onzichtbare muren in. (bij MS v0.6.2) Greets, Mickey
DaBeast Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Heb snel wat getekend . ipb posted image Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 8 juni 2007 door DaBeast
Blastov Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Dabeast, dat is echt mooi gewoon. Ik wist helemaal niet dat jij zo goed was in tekenen ? Daar pwn jij mij ook al mee. Iig, ziet er erg creatief uit, weer iets voor het museum.
Blastov Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Die bug had ik zelf ook al opgemerkt. Ik weet ook de oorkzaak, dat is dat ding boven die ''tunnel'' dat soort van ''dak'' met dat gras erop. Simelweg moet ik er een nieuwe col voor maken.
Recommended Posts