Blastov Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Die ziet er mooi uit. Het is geil om te zien dat je als het ware bestaande dingen mooier maakt door ze echt na te modellen ipv een simpele texture te gebruiken.
mickey Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Bedankt Blastov. Nog meer WIP: Dat witte is gaas, dat word met alpha wegewerkt. Wat nog moet gebeuren: Wielen, en de gemaakte dingen texturen. Wat ik daarna ga doen (waarschijnlijk): De mafia sentinel uit GTA III voorzien van een nieuw zo'n beetje alles. En dan natuurlijk in SA zetten. Greets, Mickey Bewerkt: 15 oktober 2006 door mickey
gybrus Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 woot nu hebben we 2 car modders uber geil mensen ga zo voort. of door what ever kutgw greets
mickey Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Heb even beginnetje gemaakt met de mafia sentinel: Nieuw Grilletje: De body (is een beetje vaag, komt door de belabberde body texture): Beetje erg doods hier Updatetjuh: Bewerkt: 18 oktober 2006 door mickey
gybrus Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 dat ziet er nou heel netjes uit ga zo door. Heel nice greets PS:its nice its from mickey
mickey Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb nog een texture pakket voor de liefhebbers: Klik Het is een Max Payne texture pakket, dezelfde die Tim al een tijdje geleden te downloaden stelde, alleen waren dat .tex bestanden, en daar kan je niks mee (correct me if I'm wrong). Ik heb ze geconverteerd naar .bmp. Deze zijn vrij te downloaden, ook voor niet-leden. Greets, Mickey Bewerkt: 22 oktober 2006 door mickey
Tim Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Hier zijn nog wat mooie updates van het kustlijn park. Er komt een muur omheen, want je moet entree betalen omdat het een beachpark is. Ik heb wat patroon aangebracht op de vloer, en ik vind het er verbazinwekkend uitzien, check de screens: Bewerkt: 22 oktober 2006 door Tim
gybrus Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 wooooow uber uber uber " " " " " " uber nice kutgw!!! dat is gewoon zo mooi. ik sta hier echt met een mond vol tanden. grats
Blastov Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Whoei Tim, zeer netjes. Alleen dit stuk van je eiland pwnd al, al je oude eilanden bij elkaar.
Wazuup Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Tim je eiland begint steeds meer vorm te krijgen, vooral op de laatste screen komt dat er mooi uit. De trap blijft nog steeds mijn favoriet, al komt die fontijn er ook aardig bij in de buurt Ik heb btw nog steeds een lot liggen dat nog stamt uit de seashore tijd. Als iemand hem wilt gebruiken op zijn lot, hoor ik het wel:
Blastov Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Wazuup ziet er geil uit op mjin eiland. Oja, ik kan 2dfx'en dus die lantaarnpaal van jouw kumt helemaal goed, Tada, Oja nog iets, binnenkurt film-tutorial 2dfx, uiteraad exlusief voor de ms leden. Oja, nog iets voor alle leden, als je je lot te groot vind op mijn eiland en je weet echt niks meer op er op te maken stop je ermee en kan iemand anders die weer huren en verder modellen.
mickey Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb iemand nodig (van de MS-leden) die een garage kan maken voor de tuningshop (!). Ik zal de marker daarin plaatsen. Wat moet je precies doen: 1- Je moet een gebouw maken (een garage dus), natuurlijk in mafia stijl. 2- Je moet een losse garage deur maken (deze is nodig zodat hij open kan) Geïntresseerd? PM me, vraag het op MSN (zie m'n profiel voor het adres) of post het hier. Greets, Mickey PS: Laat ook even weten wat je van het tuning shop idee vind. (ook als je de garage niet wilt doen) Bewerkt: 23 oktober 2006 door mickey
gybrus Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 die deur wordt moeilijk wel leuk idee grats
gybrus Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 whoei blastov zo gaat het goed grats
Blastov Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 die deur wordt moeilijk wel leuk idee grats Mickey zei dat hij de code had ontcijert. En dat die deur open\dicht kan is maar een klein stukje van die code. Maar uiteraad gaan we reacties horen van dat tuning parts niet mafia is. Nou hier jullie reactie dan maar vast, deze transfender zal niet op CdC komen, meer zeg ik er niet over.
Recommended Posts