Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

@ Tim.

De Bradley H. weisheid raad je aan om je models nu ingame te gaan plaatsen. In 3dsmax kan het allemaal wel leuk en mooi zijn. Maar San andreas heeft zijn eigen effecten waardoor een object totaal anders kan zijn. Ervaren modders delen mijn mening, dus ik denk dat het tijd word voor ingame screens.

Edit door DaBeast: Klupt, aleen zien ze meestal ingame er mooier uit.

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey,

Ik heb deze auto net klaar (uit NFS MW) en heb met Blastov und Gybrus afgesproken deze exclusief voor MS te maken:

2kw9.jpg

5wm6.jpg

Nu vraag ik aan alle MS leden (en de niet-leden natuurlijk ook :puh: ) , vinden jullie dit mooi en willen jullie dat ik meer van deze cars converteer?

Greets,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

Mickey,

De auto is zeer zeker vet geworden. Maar probeer er voor te zorgen dat de woelen goed zijn. Want nu zitten ze nog een beetje in de grond. Voor de rest is alles top. Vooral de reflectie, die is echt top.

Ik ben ook maar eens verdergegaan aan die Airboat:

gallery18wr3.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Link to comment
Delen op andere websites

mickey

hij is tof geworden. zou wel leuk zijn om meer te conterteeren.

ik sie aleen nog wel 1 klijn foutje wat denk ik wel makelijk te fixen is. de schaduw. die is 4kant nog van de andere auto. als je de voorkant wat ronder maakt is het beter denk ik :).

DaBeast

het model opsig is zeer goet gelukt. aleen zijn de textures een beetje gaar. het lijkt alsof ze heel erg uitgerekt zijn. dat is wel jammer. mischien kun je andere textures gebruiken.

wel een tof idee om het uit half life the hallen. :)

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

:-( Ik heb een niewe versie (update) van mijn eiland deel ingame. Zelf vind ik het er niet zo mooi uit zien. Dat komt omdat de muurtexture eigenlijk verneukt word ingame, omdat die te klein is, maar wanneer je er dicht bij bent, ziet het er goed uit.

Deze is nog heel erg wip, en stikt van de ingame bugs, naja, hier zijn wat screens, ook moet ik nog ff prelightning verbeteren. In die muur moet ik btw nog wat detail toebrengen, zoals bijvoorbeeld vlakken die naar binnen gaan, dat geeft een chique uitstraling

cdcpic1kx9.jpg

cdcpic2wd4.jpg

cdcpic3oj6.jpg

-parkeerplaats-

cdcpic4wc7.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

even een paar op aanmerkingen.

die auto mickey die pwnd hard!!

zou er zeker meer gaan converten als je er beter in wordt gaat het ook steeds sneller.

2de puntos.

ja die airboat pwnd ook harstikke hard.!!

die replace je met de vortex huvercraft toch??

3de punt

die textures zijn uit half life !!

het kan dat dit de low qualitie textures uit hl zijn i duno(ik weet niet hoe het systeem van HL er een beetje uit ziet)

dus dit is precies zo als in HL {!!Zover ik weet!!}

wat nog meer.....

nu ben ik toch werkelijk vergeten wat ik wou zeggen :puh:

naja mischien kom ik er later weer op

grats

EDIT lawl tim post als ik schrijf.

dat ziet er helemaal niet verkeert uit!!

kleine vraag vanwaar komen die textures??? :O

grats

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

ze hebben allemaal op de zelfdeplaats een fotogemaakt :puh:

maar het ziet allemaal heel goed uit deze mod pwnd nu al heel goed (w8 maar tot die af is )

:bonk:

ehmmm ja...

grats

Edit door DaBeast: We moesten het wel netjes houden hier van PatrickW (dat wil dus zeggen geen onnodige berichten). Pas op, straks ga ik huilen hoor :-( .

EDIT:Dan ben je lekker later aan het huilen dan mij...

ik ook met me onnodigge posts....

van daar ook de nickname Spambitch he..

:-(

voortaan nuttige info pusten

grats

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

mickey, kei fet gewoon.

gybrus, ff rusting mien jong, als dabeast gaat hulen ga ik ook keihard huilen. omg.JPG

Edit door DaBeast: Potverdrikkies Aansteker, een beetje langer en nuttiger mag ook. :-( , straks is Patrick op ons kwaad hoor.omg.JPG

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Vele weten dat ik een mafia blog heb gemaakt. Bij deze waren er problemen bij leden voor het toevoegen van een artikel. Met spijt moet ik ook mededelen dat dit probleem momenteel niet kan verholpen worden. De limiet is namelijk ingestelt dat alleen ML+ iets aan de blogs kunnen veranderen. Dit is bij deze een grote ramp. Aangezien ik zelf niet zo goed ben in artikels schrijven... stel ik voor dat een paar team genoten hier in dit topic steeds posten wat ik moet posten in de blog. Zodat we het hier eerst met z'n allen kunnen overleggen. En daarna post ik het. (Ook zal ik helpen aan de blog).

Vinden jullie dit een goed idee? Anders gaat de blog helaas weg...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...