Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Ja, dat lijkt mij een goed idee. Maar het probleem is dat niemand uit de crew megalid is. Wel zijn er volgens mij wat leden geweest in MS die megalid waren. maar volgens mij zijn die al vertrokken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, dat lijkt mij een goed idee. Maar het probleem is dat niemand uit de crew megalid is. Wel zijn er volgens mij wat leden geweest in MS die megalid waren. maar volgens mij zijn die al vertrokken.

Tim, Matiscus bedoelt dat er hier gepost word en dat hij het vervolgens plaatst. Matiscus, dit is inderdaad vervelend, het enigste wat ik niet begrijp is het volgende (uit het SL forum, ik neem aan dat de admins dit niet erg vinden):

Natuurlijk kan je als corp wel een blog aanmaken en dan ook editors aanstellen die bijvoorbeeld superlid zijn.

Kan Joriz dit niet wijzigen of wil hij de instellingen zo houden?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan Joriz dit niet wijzigen of wil hij de instellingen zo houden?

Ik heb er geen flauw benul voor. Lantyz keek gisteren of hij er een mauw kon aanpassen. En hij kon het niet wijzigen. Dus ik veronderstel dat het voorlopig geen andere mogelijkheid op zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Excuses voor de dubbelpost. :-( (maar als ik hem alleen edit, reageerd er niemand, omdat ze het niet merken)

Naja, ik wil even vragen wat jullie de mooiste boven en onder tekst vinden:

plate1vf0.jpg

plate2vn2.jpg

plate3hs6.jpg

Greets,

Mickey

@Tim: Ja, dit worden inderdaad nummerplaten.

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Tim, fet cool gewoon mien jong=D

Mickey, ik weet het ik ben kut maar ik vind bij de 3de de Cita di Corruzione letters het mooist en bij plaat 1 en 2 het kenteken-nummer. :puh: Een mix zou dus kei geil zijn gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, ik heb even het kenteken goed gemaakt en op de auto gezet:

1vb8.jpg

Greets :D

PS: Iedereen die aan cars werkt voor MS (DaBeast alleen [correct me if I'm wrong :puh:] volgens mij)

kan van mij dit kenteken krijgen voor zijn car.

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er tuf uit, alleen hij is een beetje uitegrekkt, of ligt dat aan mij ?

Oja, matiscus doet ook mw cars, volgens mij dan.

Zal ook wel fet zijn als je meer nummerplaten maakt dus niet alleen MS118.

Verder kei fet gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat nummerbord ziet er echt geweldig uit hoor mickey.

En ik sta gewoon te kwijlen voor de Porsch die je hebt geconferteerd. Petje af!

Ga vooral zo door iedereen. De mod word prachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Blastov en Twenty Eyes. :)

Hier een klein updatetje, spreekt voor zich denk ik:

2zj0.jpg

En wil ik graag nog even weten, welke jullie de mooiste koplampen vinden (links of rechts):

3zq5.jpg

De een is geextrude en is meshsmooth erover heen gedaan, en de ander is gewoon een getextuurde 'plane' van Rockstar zelf.

Greets :D

Link to comment
Delen op andere websites

Beste MS leden,

Tim en ik hadden het er laatst over dat we eigenlijk veel te weinig aandacht krijgen van niet-leden van de mod. Als je bijvoorbeeld in het PTT topic kijkt, is 80% van de post gemaakt door MS leden. Ik vind dat we hier iets aan moeten doen. Ten eerste wil ik aan alle leden vragen of zijn een link naar het MS subforum in hun handtekening willen zetten. Noem ook Mafia Stories iets vaker in je posts, zodat meerdere mensen er bekend mee raken. Heb jij verder nog goede ideeën, post ze dan aub hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, niet zo moeilijk eigenlijk.

  • Mafia Stories site up-to-date houden, en een nieuwe template maken.
  • Een nieuw topic openen op GTAForums.com, en deze goed verzorgen.
  • Op meerdere GTA sites/forums promotie maken.
  • ...

Maar gaan we dit allemaal halen dan? :sigaar:

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal zeggen begin er nu mee!, Maar het probleem is dat onze eilanden er nog te W.I.P. uitzien, mensen zullen het niet mooi vinden.

Voor Gtaforums, moeten we de mooiste screens doen, Al deze screens moet dezelfde kwaliteit hebben (in het modellen) dan in GTA martineza, alleen weetik niet of mijn pier veel indruk maakt.

Dabeast misschien kun jij al wat doen, het probleem is wel dat we al meerdere topices hebben gehad op GTAforums.

En het probleem is, dit subforum is slecht up to date, hierdoor zien niet-leden het niet, De leden die hier in posten willen dat MS nog blijft bestaan, of wat actiever word

p.s. check mijn singature

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf (en ik heb het hier ook al met Blastov over gehad) dat we de mod iets exclusiefs moeten geven.(bijv. [waar ik nu zelf mee bezig ben] Most Wanted cars)

Ook denk ik, zoals Dabeast al zei, dat we het topic en de site goed up-to-date moeten houden.

Het is echt een nadeel dat de Total Conversion forums zo ver weg staan, want nu komt er bijna niemand.

Een link in de Signature is geen slecht idee, zoals ik nu ook al gedaan heb.

Greets,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...