Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Mafia Stories site up-to-date houden, en een nieuwe template maken.
  • Een nieuw topic openen op GTAForums.com, en deze goed verzorgen.
  • Op meerdere GTA sites/forums promotie maken.
  • ...

Ik heb al een topic op gtaforums.com, wel slecht verzorgt. Naast mij post daar verder ook geen MS lid en ook weinig niet-leden replyen daar.

Het is echt een nadeel dat de Total Conversion forums zo ver weg staan, want nu komt er bijna niemand.

Is niet helemaal waar, Martineza heeft ook veel aandacht van niet-leden.

Ik zal het ook maar is in mijn sig. zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mischien niet steeds een update laten zien van wat je net hebt gemaakt.

Dan denken mensen zow veel verandert.(NOT)

Ik weet het hoor wie het zegt... :-(

Ik ga mijn pictures nu martineza style showen tijd niks posten en de echt grote dingen die veel indrukmaken alleen posten.

Maargoed genoeg over mij.

Ik ben stout ik heb alleen madore in me handtekening staan. :O :O

effe aanpassen dan kom ik met verdere ideeën.

Grats, Gybrus

[EDIT]

Zo handtekening aangepast.

Uhm verder zal het denk ik weinig uitmaken als we in onze teksten vaker "Mafia Stories" zeggen...

Waarom? Nou een hoop leden op het forum kijken alleen naar de plaatjes en voor de rest bekijken ze niks meer..

Voor de rest heb ik geen ideeën.

Grats, Gybrus

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik men blog stop zet. Niemand post hier iets om erin te plaatsen. Ik zou het plezier willen doen... maar dat gaat niet echt goed aflopen vreesik. De blog kan altijd behouden worden met iets te posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Maak nieuws over wat er steeds verandert is en bijgevoegd word. Zoals een lijst met de auto's die vervangen worden/en die al vervangen zijn. Ook denk ik aan exclusieve Blog-screens. En alles het neusje van de zalm te geven. Ik begin alvast met het lijstje, jij en Mickey moeten hun ding ook nog doen.

Groen staat voor bevestigd en Orange voor onbevestigd.

Ik:

  • Vortex>Half Life² Airboat .
  • Moutain Bike>Mijn versie (naam nog onbekend).
  • Sabre>Chevrolet Camaro SS 369 '69 uit NFS MW.
  • [?]>Ford Thunderbird '55 uit Mafia.
  • Mower> Mijn versie van de grasmaaier.
  • [?]>Lowrider/Chopper fiets.
  • [?]>Fiets grasmaaier.

Wazuup:

  • Sanchez>Zijn versie (naam nog onbekend).

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik denk dat het niet echt bij het modellen ligt maar bij het Texturen, vaak vind ik de Textures niet echt denderend, waardoor het model lelijker word, en bij Martineza is dat beter.

Voor derest, veel Topics starten op meerdere sites :D

Edit door DaBeast: Closed wegens antibump/antispam :slotje: .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee Beestje. :)

Dan ik ook maar even mijn ding (groen is bij mij ingame of klaar, Orange is bij mij mee bezig [3ds] of verwacht voor de toekomst):

Ik:

Sentinel -> Mafia Sentinel uit GTA III [klaar]

Cheetah -> 2004 SLR McLaren Uit NFS MW.

Bullet-> 2005 Porsche Cayman S uit NFS MW.

[?]-> Silver Flechter (Mafia naam) uit Mafia

Infernus -> 2004 Porsche Carrera GT uit NFS MW.

Squalo -> Mijn versie (naam onbekend)

Het zijn er niet zo veel, omdat ik ook nog met andere dingen bezig ben. :D

Overigens, de screens van de mafia sentinel zal ik straks even uploaden.

Verzoekjes[over voertuigen] kunnen ook, het liefst via PM of MSN.

EDIT: Ook nog even de verwachte vervanging van de squalo(of andere boot) toegevoegd.

Greets :)

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn vind er weinig bijzonders aan een beetje een geconverteerde auto uit gta 3 met wat texture mods erop so what, dat is niets nieuws. Als je gewoon eens een totale auto maak ofzo dan inplaats alles converteren van games zoals gta3, vice city, of zelfs mafia.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Aad, dit gebeurt niet met alle auto's. De auto's die wij conventeren worden eigenlijk zegmaar verbeterd, wat eerst een lelijke texture was ik nu een 3d model (zoals de motor)

Maar aangezien heb je wel gelijk, Dabeast en Matiscus beschikken over de kennis om auto's te modeleren, en zelfs in GTA te zetten.

Dit zal inderdaad nog mooier zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Aad, dit gebeurt niet met alle auto's. De auto's die wij conventeren worden eigenlijk zegmaar verbeterd, wat eerst een lelijke texture was ik nu een 3d model (zoals de motor)

Maar aangezien heb je wel gelijk, Dabeast en Matiscus beschikken over de kennis om auto's te modeleren, en zelfs in GTA te zetten.

Dit zal inderdaad nog mooier zijn

Sorry hier, ik heb Matsicus nog nooit een auto zien modellen. DaBeast wel, maar daar is die niet meer doorgegaan. Zelf heb ik liever de oude auto's, als mensen een andere auto erin willen zetten, dan downloaden ze die maar.

Edit door DaBeast: :7

Mickey ik vind je NFS MW cars mooi, maar daar blijft het bij, ik vind deze niet qwa textures bij GTA SA passen, wat het zelfde geld voor de Mafia auto's ;)

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoezo passen ze niet bij SA, Mafia Stories gaat toch al niet meer lijken op SA. Kijk allemaal van die hypermoderne getunede wagens vind ik ook een beetje raar, maar ik bedoel, die auto die DaBeast eens een keer uit Mafia had geconventeert past erwel bij.

Natuurlijk zijn de textures uit Mafia bagger *hoewel je er niet zoveel baggerheid in ziet, als ze eennmaal in SA zijn*. Maar lelijke textures voor de grill kan hij vervangen door een zelfgemodeleerde gril.

Maar toch vind ik screens van CdC belangrijker als allemaal screens van autos enzo. Dus Blastov heb je nog wat updates?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar toch vind ik screens van CdC belangrijker als allemaal screens van autos enzo. Dus Blastov heb je nog wat updates?

Dat ben ik met je eens Tim, zometeen hebben we een leeg eiland mét custom vehicles. Dus hebben Lot-huurders misschien ook nog wat mooie screenshots?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus Blastov heb je nog wat updates?

Waarom zal ik verder gaan aan me eiland als toch niemand hier lots maakt ? Er kan nu immers al langer dan 2 maanden lots verhuurd worden en nog geen enkele is af en ook nog geen enkele wip screen gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...