Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Waarom zal ik verder gaan aan me eiland als toch niemand hier lots maakt ? Er kan nu immers al langer dan 2 maanden lots verhuurd worden en nog geen enkele is af en ook nog geen enkele wip screen gezien.

Klopt, maar het zou veel helpen om een thema kaart te maken. Zodat de mensen weten wat ze op hun lot moeten bouwen. Ik weet niet wat ik op mijn lot moet bouwen omdat ik niet weet wat de andere gaan bouwen. Als iedereen los bouwd, zonder rekening te houden wat er op de andere lots staan, word het een chaos.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom zal ik verder gaan aan me eiland als toch niemand hier lots maakt ? Er kan nu immers al langer dan 2 maanden lots verhuurd worden en nog geen enkele is af en ook nog geen enkele wip screen gezien.

Klopt, maar het zou veel helpen om een thema kaart te maken. Zodat de mensen weten wat ze op hun lot moeten bouwen. Ik weet niet wat ik op mijn lot moet bouwen omdat ik niet weet wat de andere gaan bouwen. Als iedereen los bouwd, zonder rekening te houden wat er op de andere lots staan, word het een chaos.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Het leuke van lots is dat je nooit rekening kan houden met de lot ernaast, tenzij die van jou is.

Een chaos word het dus zowiezo, dat was en is het ook in GTi.

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, de textures moeten gewoon wat bij mekaar passen. Dus wij kunnen ze aanwijzen dat ze dus het beste van die soort textures kunnen gebruiken (donker ofzo), maar zowiezo worden gele of roze huizen niet geaccepteert.

Maar een goede modder weet wel rekening te houden met zijn omgeving wanneer deze textured. Dus kunnen we zeggen dat hij mafiastijl textures moet gebruiken. Die passen er zowiezo bij.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Bradley heeft wel gelijk mensen.

Daarom heb ik ervoor gekozen om lots groter te maken en dat je er ook langer aan mag werken. Maar als er na 2 maanden nog geen enkele af is laat staan een wip screen klupt er tuch iets niet, in dat geval vrees ik het ergste voor onze mud.

Link to comment
Delen op andere websites

Jorgie, dat is toch niet de bedoeling van deze mod ? Als ik hem zelf ga volbouwen had ik niet eerst het hele eiland gemaakt, dat doe jij immers ook niet bij martineza.

Edit door DaBeast: Laten we nu niet discussiëren in het PP topic. Iedereen gaat nu ontopic. Dank je voor het begrip.

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou jullie graag willen joinen als 3d Modeller en Photoshopper.

Dit is een screen van een huisje, zodat jullie kunnen zien hoe ik 3d models maak :puh: .

picture1pk6.jpg

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Helleu,

Ik zie geen plaatje. :puh:

Maar dat neukt niet want ik weet dat je het kan.

Dabeast had het al gezecht dat je zou joinen dus ik wist het al, maar dat boeit niet.

Je bent dus aangenomen, veel plezier ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al begonnen met me eerste bungalow voor het bungalowpark.

Er komen nog 2 andere soort bungalows. Een 8 personen bungalow en een 14 personen bungalow

*2x img*

Yes Twenty, je brengt leven in de tent. Het ziet er heel goed uit, een lekker donker texturegebruik en je hebt goed gekeken hoe bungalows er in RL uitzien. Als je er een heel park van maakt krijgt dat zeker een soort mafia center parks sfeertje. Ga zo door jongen! Binnenkort kunnen jullie ook screens van mij verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

@Twenty: Mooi huisje, je hebt me geinspireerd om aan mijn LOT te werken :*D .

Ik ben uiteindelijk ook maar eens begonnen aan mijn lot. Er komt een 'Sunshine Auto's' op. Het bord aleen al heefd een dikke 2679 Poly's. Ik weet dat dit redelijk veel is, maar dat mag ook wel denk ik :Y . Ik vind zelf dat de qualiteit redelijk hoog zit.

ssarwc7.jpg

ssar2xz7.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er zeker heel erg mooi uit DaBeast, ik had echt niet gedacht dat je zo'n mooi bord kon maken. :)

20, ook erg leuk gemaakt dat huisje, ga zo voort. :)

Er zit eindelijk wat leven in de lots. :)

Edit door DaBeast: Klopt :7 .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de 14 personen bungalow ook af. Dus nu moet ik alleen de 8 personen bungalow nog maken.

Ik zit nu alleen nog te twijfelen over wat er allemaal in het park moet komen. Want alleen wat bomen en wat bungalow's komt wel leeg over. Ik zat zelf te denken aan een buitenzwembadje. Heeft iemand nog een ander idee?

picture5vt4.jpg

picture6zj5.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...