Tim Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ik ben in de tussentijd bezig geweest aan het industriegebeid op mijn deel van CdC, hier wat Wipjes
Blastov Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Verdomme, waarom kan ik nu geen berichten editen. Nou, dan moet ik aar posten hoor... Appie, Leuke nickname, doet me meteen denken aan me werk. Volgens mij is het al gezecht maar goed, Aangenomen Wat een prachtig stel renders heb je daar, Je models zijn eigenlijk te mooi voor sa. Ik zie het al helemaal voor me om met CJ door dat huis te lopen. Je kunt waarschijnlijk geen models in sa naaien, maar dat maakt niet uit. Dat doe ik of een van de andere ms leden wel voor je. Wat ik wel meteen even moet zeggen want dat weet je mischien nog niet, is dat je textures difuse maps moeten zijn en je difuse color moet wit zijn, meer hoef je niet te weten geloof ik. Edit door Beesje: Waarom moet je hem nou voor de derde keer aannemen , heefd geen nut hoor . Bewerkt: 29 november 2006 door DaBeast
DaBeast Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Tim, dat ziet er zeer goed uit. Goed gebruik gemaakt van de textures en lekker gedetaileerde models. Als alles in het leven nou eens zo mooi was . Normaal zou ik dit nog even geheim houden, maar ik kan het echt niet laten. Ik ben begonnen aan de normale Sentinel van San Andreas de Mafia Sentinel of Léone sentinel van GTA3/LCS te maken. Is alles goed afgelopen. Aleen moet ik de spoiler aan de achterkant nog modelen en de Grunge (het vuil) op de bumpers mappen. Zodat de vorm beter uitkomt (wat nu helemaal niet het geval is). Let trouwens ook niet op dat goud, dat was een testje, dat word nog naar chroom verandert denk ik . Edit: Bijna klaar . Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 29 november 2006 door DaBeast
livingmylife Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) dit weekend zal er dan eindelijk weer door mij gemod worden, ik zal dit weekend proberen mijn hele lot (5) af te maken dit zal volgens de lijst een groot winkelterrein worden plaatjes zullen dit weekend dus komen . De week erop zal de lot pas getextuurt worden. Edit door DaBeast: Je zal niet aleen zijn, ik ga ook in het weekend aan mijn lot werken. Aleen ga ik daar vast nog niet mee klaar zijn, want er is veel werk aan Sunshine Auto's. Edit door Frank (Wazuup): Zal ik jullie dan ook maar joinen? In het weekend ga ik verder met het vliegveld. Edit door DaBeast: Sinds waneer kan jij berichten editen? . Bewerkt: 29 november 2006 door DaBeast
Blastov Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Who, eng hier zeg. Sinds wanneer kan Wazuup bercihten editen ? Hij is tuch geen muderator van dit fora ? Dit weekend word helaas weer druk voor mij (school...) dus geen mudding tijd. Oja, netjes die auto dieter. Edit door Wazuup: sinds dat ik een truukje heb gevonden. Edit door DaBeast: Niettes . Bewerkt: 1 december 2006 door DaBeast
gybrus Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Hallo, Ik doe ook weer even mee Iemand van het team heeft mij gevraagt of ik dit. In-Game kon zetten ik doe dit natuurlijk met genoegen dus. Ik even wat proberen. Alleen is er 1 ding van de 5 fout gegaan.(LET OP 1 VAN DE 5 IS FOUT ) Werkend tot nu toe. -Lamp brand bij nacht -game crasht niet bij startup of bij laden van moddel. -textures werken -col werkt Wat doet het niet -Dff is fucked up xD De polys zijn nog een beetje misplaatst. ben denk ik iets vergeten Ik ga nu even ermee verder En post zometeen vervolg Huidige status in MTA .:Deleted 2dfx is af:. Het ziet er tot nu toe goed uit moet ik zeggen Ooh ja Team lid dat mij vroeg of ik dit ingame kon plakken. Jij moet zelf even de textures uitkiezen. Alles is al ge uvwed en alfa is op een apparte plek nu aan jou nog om mij even textures toe te sturen Grats, Gybrus Bewerkt: 30 november 2006 door gybrus
Wazuup Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Lol Gybrus, je mag me ook gewoon bij mijn naam noemen hoor Ik wil gewoon even dat jij dit ingame neukt, omdat ik al te druk bezig ben met het MS airport (weet jij een goede naam? PB!). Beslis zelf maar wat voor textures je erop plakt, ik vertrouw je daar wel op. Owja andere teamleden wat vinden jullie btw an dit model? Ik vond hem wel stijl hebben, met glas bovenin Bewerkt: 30 november 2006 door Wazuup
gybrus Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Hallo, Sorry Wazuup was vergeten wie me dit toestuurde :/ UPDATE: .:Deleted 2dfx is af:. Grats, Gybrus Hallo, Ik weet het ik bump.... Maar dit is toch wel lollig na 5 min een update. UPDATE: .:Deleted 2dfx is af:. Helaas is nu mijn lampje weg :O Iets teveel vervangen Grats, Gybrus Bewerkt: 1 december 2006 door gybrus
gybrus Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Hallo, Het is me dan bijna gelukt. Nu nog het raadsel van de verdwijnende raampjes ontrafelen .:Deleted 2 dfx is af:. Grats, Gybrus Bewerkt: 1 december 2006 door gybrus
Wazuup Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Goed gedaan Gybrus, de 2dfx ziet er erg goed uit! Er zijn alleen nog een paar dingen die je moet fixen: - Doorzichtige plekken fixen (bijv. in de bovenkant) - Scalen tot ongeveer 1.5x de player (nu is hij nog te groot) - Texturen Keep it up
gybrus Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Hallo, Ik ga hem niet scalen Why? -Moet ik weer bestanden vervangen waarvan ik geen eens weet welke :/ Dus ik moet overnieuw beginnen. en in 3dsmax is die maar 1 cm groter dan de orginele. :O Zometeen daar een screen van. Daarna ook nor even cj ernaast neuken :O :O Grats, Gybrus PS:Die raampjes ligt er geloof ik aan omdat het alfa is. EDIT: Zat net even na te denken ik ga hem mischien toch scalen even kijken hoe het met cj ernaast uit ziet Bewerkt: 30 november 2006 door gybrus
gybrus Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Hallo, Ooooh wat P0wn ik toch weer De alfa is fixed alles doet het groote is helemaal niet slecht de gebouwtjes van denet wel xD Hier is dan mijn beina final Grats, Gybrus Bewerkt: 1 december 2006 door gybrus
Wazuup Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Gybrus, het ziet er zeker goed uit hoor, maar toch nog even over dat scalen. Je zegt dat hij één centimeter groter is dan de orginele SA lantaarnpaal? Dat is dus veels te groot, het is een stijlvolle lantaarnpaal, die moet lang niet net zo groot worden als zo'n moderne SA lantaarnpaal, maar ongeveer twee keer CJ. Ik zou het op prijs stellen als je dit aan zou passen, we gaan met MS tenslotte voor perfectie //> Edit@Gybrus Hieronder: ...dat is dus veels te groot, het is een stijlvolle lantaarnpaal, die moet lang niet net zo groot worden als zo'n moderne SA lantaarnpaal, maar ongeveer twee keer CJ. Ik zou het op prijs stellen als je dit aan zou passen, we gaan met MS tenslotte voor perfectie Wat die omni betreft, probeer het maar gewoon we kunnen altijd nog terug. Verder KUTGW! Bewerkt: 30 november 2006 door Wazuup
gybrus Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 hallo, Naja mischien heb je gelijk... Maar jij moet hem scalen ik weet niet echt wat jouw perfecte grote is. LET OP de omi past er net in :O grats, gybrus
gybrus Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Hallo, Ben ik dan weer ik heb de paal gerescaled en hij ziet er nu nog beter uit Screenie BTW: 1na laatste screen hier als die getexd is en ik weet al welke ik erop ga flikkeren komt die in ppt. (en nog ergens :O :O ) Grats,Gybrus
Recommended Posts