Tim Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 jah, dat ziet er echt vet uit, leer mij het eens. Ik weet het nog steeds niet. P.s. ik zal hem wel gaan texturen vanaf nu dan wordtie nog mooier
gybrus Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Hallo, Hier is die dan helemaal klaar Grats, Gybrus PS: ik stuur hem binnenkort op naar blastov zodat die hem in de nieuwe download kan zetten.
Wazuup Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Gybrus, dikke pwnage, ga zo door jongen!
gybrus Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Hallo, Hier dan onze nieuwe lantaarnpaal. Grats, Gybrus
Tim Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Nice super Nice. oja kijk ff naar je singature, er staat dat MS de eerste mod is met 2dfx, maar martineza was eerder . Niet dat ik Mafia Stories maar vind zuigen.
gybrus Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 hallo, Hmmm je hebt gelijk maar Bradley kan het nog niet in een moddel naaien.. Hij is namelijk een belangerijk iets in zijn tut vergeten.(waardoor je het moddel dus niet ziet.) Grats,Gybrus
Tim Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Beste mensen, Ik ben nu klaar met het industriegebied, natuurlijk zitten er wat bugs in. Ik ga vanaf nu beginnen aan de haven. Deze word erg groot en neemd een groot deel in beslag van het industrie gebeid. De lots tussen de industriegebeid straten zijn geschikt voor fabrieken (natuurlijk ook verlaten fabrieken), daaromheen ook. Bewerkt: 2 december 2006 door Tim
livingmylife Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 zoals gezegd zal ik beginnen met mijn mod
Wazuup Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 @Tim: Omg Tim, hoe krijg je het voor elkaar om een leeg eiland te maken die gelijk al een mafia sfeer uitstraalt. Het ziet er erg goed uit, vooral die stoep texture heb je goed uitgekozen. Ik ben benieuwd naar je haven, ga zo door jongen! @LivingMyLife: Goed zo jongen, ik hoop snel mooie screens van je te zien. Trouwens DaBeast, je weet wat de gevolgen zijn als je dit weekend geen updates van je lot laat zien he?
kees1991 Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 hoi. ik heb deze link al eerder gepost. maar toen heeft er bijna niemand ze gezien. dus drm zet ik ze hier nog een keer neer. http://rapidshare.com/files/4916371/textures.rar.html het zijn textures uit het spel warock. dit is een oorlog spel maar de textures zijn heel goet te gebruiken voor mafia stijl.
livingmylife Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 vraag he mijn lot moet een winkelcentrum zijn ,, nu lukt het me wel om te maken heb ontwerpen klaar kan winkels ook maken maar alle accesoires kan ik niet maken halen we die gewoon uit san andreas?
Blastov Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Nouja, van mij hoef je niet een winkelcentrum te maken. Maar zoals je mischien hebt opgemerkt zit er een garage van 3 verdiepingen naast je lot. Maak daar dus goed gebruik van ga daar dus geen huizen bouwen ofzo. De kant van de garage waar je lot zit, zit ook een uitgang.
Wazuup Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Dubbelpost, had iemand maar moeten reageren Het eerste object op het vliegveld is nu een feit: Ingame: 3dsmax: Zoals je kunt zien is het dus een helicopter platform. Ik heb geen alfa's gebruikt, dus de rekken aan de zijkant zijn helemaal in 3d (dff telde 5000 polygonen). 's Nachts gaat de 2dfx aan in de hoeken van het platform. Ik ga de trap aan de zeikant nog even hertexturen. Bars maar los zou ik zeggen Bewerkt: 3 december 2006 door Wazuup
.Sharingan Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Dat ziet er Uber uit Wazuup, Ingame en in 3DS, KUTFHGW Keep Up The Fucking Hell Good Work Bewerkt: 3 december 2006 door .WhoopDiDoo.
DaBeast Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik wil weten wat voor auto stijl jullie willen in MS. Ik vind dat SA style auto's meer waarde aan de mod toevoegd. Ik vind dat RL auto's niet echt in een game als San Andreas passen. Dus wil ik van jullie weten wat ik voor auto's moet maken. Vriendelijke groeten, DaBeast
Recommended Posts