Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

hallo,

Hmmm je hebt gelijk maar Bradley kan het nog niet in een moddel naaien..

Hij is namelijk een belangerijk iets in zijn tut vergeten.(waardoor je het moddel dus niet ziet.)

Grats,Gybrus

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

Ik ben nu klaar met het industriegebied, natuurlijk zitten er wat bugs in. Ik ga vanaf nu beginnen aan de haven. Deze word erg groot en neemd een groot deel in beslag van het industrie gebeid. De lots tussen de industriegebeid straten zijn geschikt voor fabrieken (natuurlijk ook verlaten fabrieken), daaromheen ook.

post-3-1165066815_thumb.jpg

post-3-1165066829_thumb.jpg

post-3-1165066885_thumb.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

@Tim: Omg Tim, hoe krijg je het voor elkaar om een leeg eiland te maken die gelijk al een mafia sfeer uitstraalt. Het ziet er erg goed uit, vooral die stoep texture heb je goed uitgekozen. Ik ben benieuwd naar je haven, ga zo door jongen! @LivingMyLife: Goed zo jongen, ik hoop snel mooie screens van je te zien.

Trouwens DaBeast, je weet wat de gevolgen zijn als je dit weekend geen updates van je lot laat zien he? :7

Link to comment
Delen op andere websites

vraag he mijn lot moet een winkelcentrum zijn ,, nu lukt het me wel om te maken heb ontwerpen klaar kan winkels ook maken maar alle accesoires kan ik niet maken halen we die gewoon uit san andreas?

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, van mij hoef je niet een winkelcentrum te maken. Maar zoals je mischien hebt opgemerkt zit er een garage van 3 verdiepingen naast je lot. Maak daar dus goed gebruik van ga daar dus geen huizen bouwen ofzo. De kant van de garage waar je lot zit, zit ook een uitgang.

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost, had iemand maar moeten reageren :sigaar: Het eerste object op het vliegveld is nu een feit:

Ingame:

helideck01rk3.jpg

3dsmax:

overviewvw6.jpg

Zoals je kunt zien is het dus een helicopter platform. Ik heb geen alfa's gebruikt, dus de rekken aan de zijkant zijn helemaal in 3d (dff telde 5000 polygonen). 's Nachts gaat de 2dfx aan in de hoeken van het platform. Ik ga de trap aan de zeikant nog even hertexturen. Bars maar los zou ik zeggen :sigaar:

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil weten wat voor auto stijl jullie willen in MS. Ik vind dat SA style auto's meer waarde aan de mod toevoegd. Ik vind dat RL auto's niet echt in een game als San Andreas passen. Dus wil ik van jullie weten wat ik voor auto's moet maken.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...