Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat is denk ik wel duidelijk.

Ik was alvast begonnen. En het resultaat kan je hier zien.

Ook zou ik willen vragen om wat auto's uit te kiezen. Hier kan je wat models kiezen. Let er wel op dat ze niet te gedetaileerd mogen zijn, maar ook niet te low-poly.

Enkele auto's:

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Dieter, zeker mijn complimenten hoor. Maar zou je nou niet eerst even je lot gaan afmaken? Want het is allemaal wel leuk hoor die auto's, maar nieuwe wagens op een leeg eiland is nogal nutteloos. Ook zijn dit nou niet echt van die mafia auto's zoals deze wel is. En als mensen custom cars willen kunnen ze die altijd downloaden en installeren. Er moet eens een beetje tempo in de mod komen, vooral qua bebouwing :Y

Verder, KUTGW :D

Edit door DaBeast: Closed wegens antibump/antispam :slotje: .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal maar een update verschaffen.

Mijn eiland is dus op dit moment ongeveer 64% af, ik weet het, het schiet niet op, maar dat komt omdat ik er niet fulltime aan werk, waardoor ik het soms welleens vergeet.

In iedergeval is mijn eiland nu geschikt voor LOT verhuur (netzoals op blastovs eiland), de dingen die ik nog moet doen voor mijn eiland helemaal af is in 3ds max zijn:

-Het park maken (rechtsbovenaan)

-lot vlakken maken tussen een aantal wegen.

-al mijn bugs fixen die ik tegemoet ben gekomen.

Ook ben ik nog van plan om misschein mijn stoeptexture te vervangen, het probleem is dat ik in mijn geval niet de texture kan veranderen omdat de uvw die dan n**kt. Ik kan er niet voor de tweede keer UVW over alle stoep heengooien want er zijn bochten die dan vern**ken. Blijkbaar zal de stoep dan opnieuw moeten modellen. Ik ben van plan hetzelfde te doen als de Stoep op het industriegebeid (zie PTT)

De havenvlakte is gemaakt. Maar omdat ik geen inspritatie heb naar de dingen (gebouwen enzo) op een haven laat ik andere de dingen erop bouwen. Misschien kan ik de vlakte nog een beetje updaten. hier in iedergeval een kaartje. (met dank aan Dabeast)

Edit door Dieter: Geen dank :7 .

ilsvh2ec9.jpg

De haven is niet alleen maar voor goederen vervoer, maar ook voor Passagiers. Daardoor moet het in iedergeval een gebouw hebben (netzoals op een vliegveld), alleen weet ik niet hoe dit eruit ziet op een haven.

Mijn eiland krijgt geen Indoor parking garages en al dat soort dingen. Ik ben van plan om gewoon oude parkeerplaatsen te maken in de buitenlucht voor de haven.

greets Tim

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat er eindelijk gehuurt kan worden op jou stuk van het eiland. Dat industrie gebied vind ik er inderdaat heel nice uitzien. Tevens vind ik ook dat alle paths moeten worden gefixt. Hoe de haven er uit gaat zien lijkt me ook wel vet. Het zou vet zijn als hij een beetje uitziet als de haven van GTA3. Ik ben trouwens begonnen aan mijn lot, heb even zitten klooien, maar ik heb nu de base af, waar de gebouwen op moeten komen. De rest zal voor morgen worden.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

@ Tim

Je zou een kleinere lot kunnen maken voor een vuurtoren en dit dan een mistig gebied maken.

(kan in een of ander vaag bestand)

ik ga ook nog eens uitzoeken of ik een draaiend objeckt(bijv. Xoomer bord of pepsi blikje)

Kan combineren met een omni

en dan de binnenkant reflecterend maken(bijv. als een spiegel)

Zodat je realistische vuurtorens krijgt.

Grats, Gybrus

PS: Grote kans dat mijn lamp idee kan lukken!!

Ik spreek uit ervaring xD

Edit door Dieter:

en dan de binnenkant reflecterend maken(bijv. als een spiegel)

Dat gaat helaas niet lukken. Dat is namelijk een dynamic reflection (bv spiegel in kleerkast of het big screen tv in het stadion) (dus niet gewoon een plaatje zoals bij de auto's). En helaas hebben ze nog niet gevonden hoe je dit moet maken, zelfs niet met RW Anelise.

Edit door uber p0wner: verdumme

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Dan ga ik maar even een WIPertje posten.

Ik wil dus een soort van hoofdverdeler van Sunshine Auto's maken, zoals jullie al weten. Ik had op voorand al een plannetje gemaakt:

planqn1.png

Legende:

Schroevendraaier: Garage.

Trap met stippellijn (rechts): Eentrap waar je met de auto kan op/afrijden (zoals in VC).

Trap met volle lijnen (links): Gewone trap voor de voetgangers.

Computer: kantoren.

Spuitbus: Pay&Spray.

Leeg driehoekje: Komt waarschijnlijk Transfender.

Renders:

ssar3ib3.jpg

ssar4pg2.jpg

ssar5zr6.jpg

Het ziet er allemaal nog niet fantastisch uit, maar ik heb ook nog maar 1 verdiep af. Het word een 2 verdieps gebouw (ik vind 3 verdieps wat onrealistisch).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er wel goed uit, maar de inrit vindt ik wat hoog, dat moet zeker ietsjes lager. Voor de rest ziet het er goed uit. Komen er ook Showautos te staan ofzo ?

Edit door DaBeast: Ja hoor, de inrit moet langer en dus minder stijl. Tuurlijk komen er auto's in de showroom te staan.

Dieter, je moet altijd editten he ? :engel: er is ook zoiets van : AddReply knop :bonk:

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Hier is nog een updateje van CdC. De havenvlakte heb ik ook al ingame maar deze ziet er afschuwlijk uit, en moet ik meer detail aan hem toe brengen.

Daarentegen ziet dit haventje er wel goed uit. het is een privé pier voor de rijke mensen met een bootje

post-3-1165784207_thumb.jpg

post-3-1165784239_thumb.jpg

post-3-1165784265_thumb.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er netjes uit Tim.

Alleen als ik jou was zou ik of een andere baksteen texture gebruiken of anders UVW'en.

De bakstenen zijn nogal uitegerekt en past niet bij de grond texture naar mijn mening (kwa kwaliteit dan).

Edit door Dieter: Goie, en ik dan? :7

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn inderdaad niet in verhouding. Ik vind de bakstenen niet vloeken bij de grond texture. Maar omdat ze niet iun verhouding zijn is omdat SA ze gaat vern**ken als de UVW te klein is. Maar in ieder geval maakt dat dus hier niet uit. Ook als de stenen goed inverhouding zijn worden ze gen**kt inSA

check maar die achtermuur

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Informatie toegevoegd in het Algemene multiplayer topic :)

Dit topic door mod gelieve te verwijderen.

Grats,Gybrus

Edit door Doctor B. :Mag ik helaas niet doen, sluiten mag ik wel, ik moet eerst toestemming vragen om een topic te verwijderen. Slotje dus... :blauw::slotje:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Gvd Mathias, zet dit dan maar in de blog (hebben we teminste één item) :-(

ms8xb.png

Welkom in het blog van de meest stijlvolle total conversion mod voor GTA: San Andreas!

De Geschiedenis:

Deze mod is een fusie van twee mods voor Vice City, namelijk GTA: Mafia Stories (kortweg GTA MS) en GTA: Unicorn City. Omdat de tweede mod een beetje vage naam had, is de mod Mafia Stories blijven heten. Een tijd later zijn we overgestapt naar San Andreas, omdat we hier meer modding mogelijkheden hebben en omdat er natuurlijk veel meer aandacht voor is. Toch waren we niet helemaal tevreden over de eilanden en de bebouwing. Vandaar dat er is besloten om helemaal overnieuw te beginnen, en de eilanden helemaal opnieuw te moddelen. Door deze restart is het niveau van de mod een stuk omhoog gegaan. Onze eilanden hebben veel meer sfeer, detail en relief. Er zijn tunnels, havens, rijke gedeeltes, arme gedeeltes en verlaten gedeeltes.

Waar zijn we nu mee bezig?

Het Mafia Stories team is nu bezig met het volbouwen en afmaken van het eiland. Alle lots zijn inmiddels verhuurd, wat betekend dat elk lid op een kavel aan het bouwen is. Ons doel is om een zo duister mogelijke mafia sfeer neer te zetten. Dit doen we door vooral donkere textures te gebruiken, en veel oude versleten objecten te plaatsen. Screens zijn te zien in het Picture Preview Topic. We zouden het leuk vinden als je daar eens een berichtje achterlaat. Verder kun je ook je ideeën posten in het Grote Ideeën Topic. Kun je zelf ook modden? Dan ben je vanharte welkom in het team! Meld je hier aan, en als je aangenomen word kun je gelijk meehelpen om Mafia Stories af te krijgen!

Met Vriendeljke groet,

Wazuup - Namens het Mafia Stories Team

En dan nu tussen de ''code'' tags, zodat je niet alle links weer zelf op hoeft te zoeken:

[center][img=http://img433.imageshack.us/img433/9131/ms8xb.png][/center]

Welkom in het blog van de meest stijlvolle total conversion mod voor GTA: San Andreas! 

[u][b]De Geschiedenis:[/b][/u]

Deze mod is een fusie van twee mods voor Vice City, namelijk GTA: Mafia Stories (kortweg GTA MS) en GTA: Unicorn City. Omdat de tweede mod een beetje vage naam had, is de mod Mafia Stories blijven heten. Een tijd later zijn we overgestapt naar San Andreas, omdat we hier meer modding mogelijkheden hebben en omdat er natuurlijk veel meer aandacht voor is. Toch waren we niet helemaal tevreden over de eilanden en de bebouwing. Vandaar dat er is besloten om helemaal overnieuw te beginnen, en de eilanden helemaal opnieuw te moddelen. Door deze restart is het niveau van de mod een stuk omhoog gegaan. Onze eilanden hebben veel meer sfeer, detail en relief. Er zijn tunnels, havens, rijke gedeeltes, arme gedeeltes en verlaten gedeeltes.

[u][b]Waar zijn we nu mee bezig?[/b][/u]

Het Mafia Stories team is nu bezig met het volbouwen en afmaken van het eiland. Alle lots zijn inmiddels verhuurd, wat betekend dat elk lid op een kavel aan het bouwen is. Ons doel is om een zo duister mogelijke mafia sfeer neer te zetten. Dit doen we door vooral donkere textures te gebruiken, en veel oude versleten objecten te plaatsen. Screens zijn te zien in het [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=25794]Picture Preview Topic.[/url] We zouden het leuk vinden als je daar eens een berichtje achterlaat. Verder kun je ook je ideeën posten in het [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=25796]Grote Ideeën Topic[/url]. Kun je zelf ook modden? Dan ben je vanharte welkom in het team! Meld je [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=25795]hier[/url] aan, en als je aangenomen word kun je gelijk meehelpen om Mafia Stories af te krijgen!

Met Vriendeljke groet,
Wazuup - Namens het Mafia Stories Team

Bedankt :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...