Matiscus Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Ik voeg het meteen even toe men schatje. Maar ik was het wachtwoord kwijt van ons beveiligd fora... en heb het eindelijk terug gevonden. Men excuses. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Ik voeg het meteen even toe men schatje. Maar ik was het wachtwoord kwijt van ons beveiligd fora... en heb het eindelijk terug gevonden. Men excuses. Edit door Dietrukker: Verdomme Mathiarukker, nou ben je echt wel stout hoor . Lol, nou ben ik geowned door de reply button . Bewerkt: 17 december 2006 door DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sven ebens Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) ey ik ben tijdje nie meer hier geeweest maar ik ben terug en hier begin van zelfgetekent(ja ik kan redelijk goed tekene) (en ja met potlood) maffia gastje ik wil hier nog zoon hele bende agter makuh en ze oog is beetje zlecht maar heb ik al weer gefixed alleen nog nie gescanned update: heb nu weer een gast erbij gdn met honkbal knuppel(comments altijd welkom en tips ook voor bijv wapens en wat voor soort mannetjes) update2: nog mannetje met shotgun update3: weer mannetje erbij en nu ook letters en agtergrond dit is beetje hoe ik hem wil makuh geef is comments please (en tipsss) Ik heb deze er uithaald veel te groot met imageshack update4:hier nu paar gastuh erbijdie regts lijkt beetje op Corleone was ik nie eens van plan nu stuur ik maar link is beter (geef nou is comments of komt er hier nooit iemand meer??//// maffia update4 //> Door Wazuup: Even de plaatjes onder elkaar gezet Bewerkt: 26 februari 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) hey. ik ben een poosje niet aanwezig geweest. maar ik ben er weer. en heb niet stil geseten. ik heb namelijk een soort van huizen gemaakt. en wel in 2 versies. een dat is een rijtjes huis. en een dat is 2 onder 1 dak. hier zie je ze zamen. hier verzie 1 die vint ik zelf het mooist. en dit is dan verzie 2 het rijtjes huiz. helaas moet ik wel eerlijk seggen. heb ik deze huizen met een tut gemaakt. ik weet niet of dat erg is?? zo jha dan helaas en jammer. dan gebruik ik hem niet. zo nee, ben ik heel blij. binnenkort komt ook mijn ultra large xxxl texture pack uit. dit zijn geripte textures uit verschillende games zoals: warrock. guild wars. guild wars factions. guild wars nichtfall. call of duty 2. battlefield 2142 (maar een kijn aantal) battlefield 2 ( nog niet zeker) ik het tog nu toe al 595 textures. dus dat belooft ( hopelijk ) wat Bewerkt: 17 december 2006 door kees1991 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Hey keesje . Ik vind je models er strak uit zien. Erg gaaf om te zien hoe erg je vooruit bent gegaan als we kijken naar je eerste models. Ik vraag me nu alleen even af of het past in het Mafia genre, maar alsnog knap gedaan. De textures passen netjes bij elkaar, netjes low poly gehouden en toch ziet het er niet uit als een box met textures. Klopt trouwens, 595 textures is redelijk wat, maar ik denk niet dat het aan mijn 16.324 textures kan tippen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 tnx jorge. jha je heb mischien wel gelijk. het past eigelijk beter bij een berglandschap met sneew in de alpen of zo. OMG. 16.324 textures :O die heb je ook vast niet zelf gemaakt heb u die textures al gerealiseerd ?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Niemand maakt zoveel textures zelf. En gerealiseerd? Bedoel je gereleased ofzo? . Beesje: Goie, wat ben jij toch een mierenneuker . Neej die zijn alleen van mij . Beesje: Je geeft ze toch wel aan mij he . Bewerkt: 17 december 2006 door DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 aan mijn 16.324 textures kan tippen . Dude, kom ik aan met mijn zielige '13.239' textuurtjes (3,76 GB) . Moet er dan toch maar eens wat gaan ruilen met herr. snorege . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Hallo, Ik heb er maar 4.000.... kunnen jullie mischien vertellen wat voor textures jullie dan allemaal hebebn ;O Grats,Gybrus PS:Nu weer b8 on topuuck Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
livingmylife Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 oke gaste miss een idee inplaats van een netjes winkelcentrum een bouwval maken??? kapotte ruiten omgegooide kleerrekken enzo geef effe commentaar of moet het netjes blijve?? grtzz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Hallo,Ik heb er maar 4.000.... kunnen jullie mischien vertellen wat voor textures jullie dan allemaal hebebn ;O Grats,Gybrus PS:Nu weer b8 on topuuck Ik ben nu al meer dan een jaar bezig met modden en in de loop van die tijd heb ik heel veel textures bij elkaar gevonden op internet. Uit San Andreas, Vice City en GTAIII gehaald. Ze komen werkelijk overal vandaan, dus vraag me niet waar ik ze vandaan heb . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) @living my life. Hmm bouwval is ook leuk. Mischien een deel gewoon goed en een deel in aanbouw!! @Jorgjuh Ok dan doe ik het niet xD @kees hury met dat txd pack ze zien er harny uit xD Grats,Gybrus Edit door Beewst: Stop nou allemaal eens met offtopic te gaan, discusiëren doe je in het discusie topic... Bewerkt: 20 december 2006 door DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) TopicName: Nieuw moddelers Systeem Ik heb al van een aantal meegemaakt, dat ze nog geen screens hebben laten zien in het PPT leden topic in dit forum van hun lot. wat houdt het in? Omdat leden eigenlijk geen schema ofzo hebben gaan ze puur op hun vrijetijd af. Maar niet iedereen modelt in zijn vrije tijd, mensen gaan modellen wanneer ze zelf willen, en dat kan wel heel lang duren. Zelf had ik hierop een soort regeling op bedacht. Namelijk een schema voor de leden. Een Lid van de crewgroep maakt aan de hand van de vrije tijd van de modeller een schema. Op dit schema staat wanneer hij eraan moet werken. We zullen proberen het schema afwisselend te maken, zodat er bijvoorbeeld staat: Maadag: werken aan Lot Dinsdag: screens laten zien Ik weet nog niet hoelang een periode duurt per schema. Het liefst zet ik deze op ongeveer 3 weken. Waneer leden geen tijd hebben om te modellen moeten zij dat melden bij een crewlid, die past dan hun schema aan. Natuurlijk kunnen leden oook voorlopen op schema, dat maakt niet uit. Hoe eerder hoe beter. Maar het schema is eigenlijk om de modeller erop toe te wijzen dat hij moet werken aan zijn Lot. Zoals ik al zei hoeft een modeller zich niet 100% aan zijn schema te houden. Hij mag voorlopen, maar hij mag ook achterlopen, alstie het maar in die preriode screens laat zien van lot aan de hand van zijn schema. Je lot hoeft niet 100% af te zijn in een periode. Wel is de modeller VERPLICHT om screens te laten zien van zijn lot progress. Hoe gaat het in zijn werk? Om de afgesproken periode krijg je als modeller een PM van een van de crew leden. Hierin zal je moeten aangeven wanneer je dus tijd hebt, aan de hand daarvan word je schema samengesteld. Als de PM weer is ontvangen bij een crew lid, maakt deze een schema met de tijden waar wij je het liefst aan het werk willen zien, en natuurlijk screens ontvangen. De screens dien je laten zien in het PPT leden topic (in dit subforum). Het lijkt mij belangrijk dat jullie dan het schema uitprinten, zodat je er altijd op kan kijken -------------------------------- Wat wij heel belangrijk vinden is om je niet het idee te geven dat je bent verplicht om hard te werken, anders kregen jullie erwel voor betaald. Jullie doen dit werk vrijwillig en daar hebben we alle respect voor. Wij willen je niet dwingen er aan te werken, maar je moet wel in de periode meerdere keren screens laten zien, en moet je er natuurlijk wat op vooruit zijn gegaan. Ik vind zelf niet dat we jullie vrijheid tegengaan. Andere vrijwilligers krijgen vaak ook een schema. Wij willen graag dat je in deze topic je mening geeft. Zodat we kunnen bepalen of we het echt willen uitvoeren of niet. gratz: Tim Edit: Dit geld natuurlijk ook voor de crewmembers. Vooral mij Bewerkt: 26 april 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Ik vind niet echt dat we hier de modellers kunnen toe verplichten... modellen en modden blijf je doen in je vrije tijd en als je er zin voor hebt. Ik zit namelijk altijd wel voor de PC, maar soms speel ik ook wel eens graag SA MP dan modden. Of werk ik liever met Photoshop... zoiets verschilt van dag tot dag en van voorkeur tot voorkeur. Ik vind niet dat we een scheme nodig hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
livingmylife Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 vind ik ook dat je niet verplicht moet zijn aan het modellen, het is zowiezo niet al te gemakkelijk vind ik zelf.. en ondanks ik bijna niet actief ben op forum mod ik toch af en toe wel en hetgene wat ik in een week niet af heb haal ik week daarop wel weer in... terug na mijn lot dan maar het vordert goed ik post pas screens als het modding gedeelte af is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts