Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

ik denk dat dat bij jou niet zosnel zal gebeuren.

laten we ons er nu zo aan houden

1 je post om de 2 weken minstens 1 screen.

2 leden geven plus en minpunten

3 We maken ook maps voor multiplayer!!

4 uhm eigenlijk alles van het oude systeem

5 Geen verdoemde schemas xD

Grats,Gybrus

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Under construction
Hallo,

Na lang overleg zijn we tot de conclusie gekomen dat we gaan fuzen.(MS en Madore)

Het gaat zo gebeuren.

-We maken het pas bekend als MS Ver af is.

-Ik hou me bezig met Madore

-Het blijft nog geheim we kunnen er hier over praten ect.

-Ik post screens hier!!!

Grats,Gybrus

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het zo niet allemaal hoor. Dit betekend nog meer land, nog meer ophouding. Ook weet ik geen enkele manier om de verhaallijn MS aan te sluiten op Madore. Matiscus en Wazuup zijn ook al tegen die fusie

Ik denk dat het problemen met zich mee gaat brengen. Dit moeten we geheel van ons afscheiden, en gewoon verder gaan in de huidige MS. misschien als het model gedeelte over pakweg 1 jaar kompleet is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ja ik begrijp het maar, hierdoor hebben we wel groter land. :O

En ik moet zeggen dat ik in een halfuur al veel heb gemoddeld hoor xD

En op die verhaallijn verzin ik wel iets maar, wat is nou precies het probleem ik probeer zo veel mogelijk mafia in mijn eiland te krijgen (kijk naar het gebouw echts op de screen.)

Ik noem dat nou niet echt anti mafia mischien heb ik dan een verkeerd beeld voorme maare naja.

en in de tijd dat al die mensen met een lot klaar zijn is denk ik met dit tempo niet 1 jaar... :-(

Leg alstublieft nou eens eindelijk uit wat er nou zo erg is :/

Grats,Gybrus

(dat geld ook voor wazuup en Martiscus pardon Matiscus

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Beste Kevin, ik zal je eens uitleggen wat mijn redenen zijn dat ik hier tegen ben. Ten eerste hebben we al twee prachtige eilanden in aanbouw, met daarop meer dan genoeg ruimte om al onze inspiratie op kwijt te kunnen. Nog meer land houdt de mod alleen maar langer op. Ik wil deze mod afmaken, en niet alleen maar uitstellen met dit soort besluiten. Ik vind de stijl van madore ook niet echt in het mafia genre passen. Daarnaast is het ook niet slim als jij je bezig houd met Madore. Hierdoor mist MS dus een lid, en we kunnen je goed gebruiken Gybrus. Ik heb veel liever dat jij een lot volbouwt dan dat je je bezig houdt met nog meer land voor de mod. Wat die verhaal lijn betreft, dat boeit niet zo veel voor zover ik weet hebben we toch geen goede verhaal lijn. Ik hoop dat je mij nu begrijpt ;)

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Nou naja

Echt ophouden zal het niet zijn.

Momenteel maak ik mijn eiland helemaal zelf (alle huisjes dus ook)

Ik kan nu met mijn inspiratie 5 huizen maken ,1 mafia style brug en 200x250 vierkante meter (ei)land.

In de kerstvakantie zal ik verder werken en zal aan het einde meer dan 500x500 vierkante meter hebben en zoals het er nu uitziet MS 75% eiland 3 lots volgebouwd en een hoop gens.

en een airport.

Laten we het nu eerst maar zo doen ik weet zelf namelijk nog niet hoe groot ik mijn eiland ga maken hoe groot de steden worden en hoeveel eilanden ik ga maken ik maak er zeker weten 1.

nou nog een screen helaas zie je de kleine wegen niet :O

(wordt binnenkort verwijderd.)

(staat nu namelijk in de hoofdpost inplaats van de andere screen.)

Grats,Gybrus

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Het is me inderdaad gelukt om het aan te passen, zelf vind ik het nu er veel mooier uitzien. Nog wel zonder genericks.

Ook zit een topdown render bij. Maar die vind ik er slecht uitzien, slechte textures

Alleen weet ik zo geen texture om die stoep texture te vervangen (van de lots)

post-3-1166803879_thumb.jpg

post-3-1166807969_thumb.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat het GTAForums.com topic wat onactief is, ook omdat hier het modding begint uit te sterven.Wil ik dat we ook actief worden op GTAforums.com. En daarom wil ik dat iedereen daar hun WIP/Ingame screens post vanaf nu. Zodat MS een naam krijgt op GTAForums.com. Ook zou ik willen vragen het topic regelmatig te bumpen, als hij weer onderaan de pagina staat...

Dank op voorbaat,

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Long long ago i posted some information about RuneAndreas there :)

I told those guys somwhere in nowhere that RuneAndreas is dead.

[EDIT]

Now i'm going to tell you guys the rest of the story xD

it ended with.

Grats,Gybrus :O

Ik ga nu effe spammen in dat andere topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...