gybrus Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Hallo, Om maar weer eens on-topic te gaan. Ik was vandaag een beetje aan het kloten met MTA : MS beter gezegd de Map editor van MTA. (Nu moeten we wel toestemming vragen!!!) Klik om te vergroten. Grats,Gybrus Bedankt PatrickW Dankzij hem heb ik nu een nieuwe naam namelijk Dhr.Gybrus Dus voortaan staat er, Grats,Dhr.Gybrus PS: Meer in het modding showroom topic Bewerkt: 22 december 2006 door Dhr.Gybrus
Nickonly Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Hallo, Bij deze wil ik me ook graag aanmelden bij MS. Hier wat voorbeelden van wat ik kan: ^ Een villa, helemaal alleen gemaakt om te laten zien wat ik kan, en is eigenlijk nog niet klaar. ^ Een brug, had ik al eerder gemaakt. Komt misschien in GLD. ^ Simpel modelletje, ik had ooit een vangrails nodig. ^ Een wagen waar ik nog mee bezig ben, voor GLD, en misschien ook voor MS. http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=556841 ^ Een shotgun die ook al ingame staat dus. Ik werk dus ook nog mee met GLD, dat blijf ik ook doen, en behoud m'n positie daar, maar wil dus ook aan MS mee gaan doen. Voor mij gaat GLD oof voor MS. Maar dan nog, ik wil wel met MS mee werken. Mag dat? Edit door de gestoorde Belg: Mij viel je al een tijdje op dat je meer modelling skills begint te krijgen. Je hebt pas die villa gemaakt, deze vind ik erg mooi. Je ging dat dak ook laten oversteken. Daarom heb ik je gevraagd voor MS. Welkom, en veel plezier. Aangenomen. Bewerkt: 6 januari 2007 door DaBeast
gangster28 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ik heb alvast wat voor op me lot gemaakt. Maar ik moet me Sa nog installeren en me lot downloaden.
Tim Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ziet er nice uit, maar ook erg appart. ik vind die uitsteksels van de kozijnen rondom de garage niet mooi. Het idee is wel mooi, maar ze mogen wat minder uitsteken. Maar voorderest ziet het er goed uit KUTGW gangster!!
gangster28 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Zo beter? (met kritiek kan ik wat)
Tim Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Yep perfecto! Dit ziet er inderdaad veel mooier uit, wat realistischer. kutgw gangster!
gangster28 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ik kom er vandaag voor het eerst in een lange tijd in dit sub forum maar ik sta versteld.
gybrus Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Als je daar een auto in wilt stoppen moet dat gebouw wat langer. btw nog iemand coments tips aan op merkingen voor mta map editor. grats,gybrus
Tim Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 is dit nou 4 keer zo groot als blastovs eiland :/naja kutgw Grat,Gybrus Nee het valt reuze mee. Het is gewoon groot. ongeveer net zo groot als blastovs eiland. Maar die is nog niet af. Alleen zit ik wel te twijfelen of ik wel genoeg weg heb
gybrus Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ik moet wel zeggen dat er nou niet veel snelhijd in MS zit. En als je het nog niet wist ik maak het hele eiland zelf en bouw het ook vol dus als ik 75% af heb. Is CDC waarschijnlijk net af.(als het zo door gaat) En de mafia style zal niet zo moeilijk overtebrengen zijn hoor. mijn eiland heeft alleen een beetje meer natuur en recreatie dan CDC maar ik weet eigenlijk nog steeds het probleem niet. als jullie nou een envoudig lijstje maken. [list] [*] punt 1 [*] punt 2 [*] punt 3 [/list] punt 1 punt 2 punt 3 dus zo is makkelijker te lezen Grats,Gybrus
Twenty Eyes Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 De laatste bungalow is af. Nu kan ik alles gaan indelen en kan ik er leuke voorzieningen bij bouwen. Dus nu kan er alleen nog maar vaart in het project komen .
Tim Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 @twenty Eyes: Het ziet er geweldig uit. Kijk zo komt er leven in MS, als leden screens posten. Alleen ik zit nog wel met een ding. Die houten huisjes zijn leuk en aardig alleen niet echt Mafia (dat is jammer). Misschien kun je die hout texture in steentexture veranderen. Ook vind ik wel dat je er ook wat hoge gebouwen op je lot moet maken, want anders word het eiland zo laag (laag aanzicht doordat er weinig hoge gebouwen zijn) Ik hoop dat je iets met deze kritiek kunt. KUTGW!! grats: Tim
Wazuup Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Ik vind ze best wel mafia hoor, kijk bungalows opzich zijn natuurlijk niet echt mafia (ik vind het wel een erg goed idee). Maar onze twenty heeft een donkere hout texture gebruik. Wat mij betreft is het prima zo, alleen de raam texture van het grote raam op de eerste screen vind ik niets. KUTGW Twenty, good to have you back //> Edit: Voor het vliegveld gebruik ik ID's 6500 t/m 6600, aub daarmee rekening houden. Bewerkt: 23 december 2006 door Wazuup
Tim Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 beste mensen. Ik heb nu ook weer paths aangebracht op mijn eiland. De auto's rijden nu over de hoofdweg en de weg van het industrie gebied:
.Sharingan Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Ziet er heel erg goed uit, Tim. Alleen de eerste screen is wat onduidelijk. Maar hoe heb je die path's geinstalleerd ? Is er al een tool voor, of heb je het handtmatig moeten doen. @ MScrew, komen er ook garages in MS. Ik bedoel waar je echt autos in kan zetten ? Kan er dan geen lot worden gemaakt, waar alleen garages zijn ? Bijvoorbeeld zoals Sunshine Autos. Maar dan gewoon 1 rondtje met garages waar 1 of 2 autos in passen. Ik edit als ik een voorbeeldje klaar heb met Paint! ~Whoop Edit : Bewerkt: 23 december 2006 door .WhoopDiDoo.
Recommended Posts