Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tim, hoe kunnen er nou hoge gebouwen in een bungalowpark zitten? Dat verpest het hele idee :puh: .

Ik denk dat het lot er met hoge bomen ook hoog genoeg gaat uitzien. En als dat niet zo is zal ik wel een hoog gebouw maken aan een hoek van mijn lot. Een klein kantoorgebiedje bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me een mooi idee. Ik weet alleen niet of het haalbaar is.

Want zodra je bij SA een ticket koopt kan je het vliegtuig volgen, en kan je uit je vliegtuig springen etc.

Als je dat met een boot hebt weet ik niet hoe je het deel kunt maken waarop je de boot volgt.

Je zou er bijvoorbeeld ook niet kunnen uitspringen ofzo, dat heeft namelijk geen nut.

Naja, ik vind het eigenlijk gewoon een super idee. Ik hoop dat er mensen zijn die het mogelijk kunnen maken ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Er is inderdaad een Tool voor. Maar deze tool is nog niet Commercieel downloadbaar. Wij en Martineza hebben er al wel gebruik van mogen maken.

Dat van die garages is geen slecht idee. Het moet dan wel een lot zijn tussen twee andere lots.

Link to comment
Delen op andere websites

Tim, hoe kunnen er nou hoge gebouwen in een bungalowpark zitten? Dat verpest het hele idee :puh: .

Ik denk dat het lot er met hoge bomen ook hoog genoeg gaat uitzien. En als dat niet zo is zal ik wel een hoog gebouw maken aan een hoek van mijn lot. Een klein kantoorgebiedje bijvoorbeeld.

Ja dat bedoelde ik. Maar wat ik bedoel is eigenlijk dat ik niet zo'n voorstander ben van die huisjes omdat er al te veel gebeiden op CdC zijn ingedeelt voor huisjes. Dat verpest de Mafia sfeer. Hoge gebouwen vind ik inderdaad beter uitzien. Maar ik kan me voorstellen dat jou lot ergens in het midden van Citá Di Corruzione rechts is. In het midden van een eiland kleine huisjes ziet er echt niet uit. Wanneer we over een mafioso stadssfeer gaan praten.

Link to comment
Delen op andere websites

hoi

ik heb nu 2 weeken vakantie dus heb ik lkkr veel tijd om te modden. maar 1 probleem, ik weet niet goet wat.

dus ik vraag aan jullie hebben jullie een GOET idee ?? het moet niet al te moeilijk zijn maar ik moet er wel wat moois van kunnen maken.

grz martijn

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een Groot warenhuis? Zoals de V&D misschien :O. Of een parkeer garage.

Welk deel ligt die lot waar je op wilt bouwen Kees? Als je dat zegt, kan ik je misschien wat meer ideetjes geven !

Groetjes

~Whoop

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook een goed idee (wat ik zeker ga doen) dat je dus een gebouwe maakt in Mafia stijl. De onderste verdieping is dan een interieur (deze zit niet in de hidden interiors universe (blue hell). Je kunt er zo naar binnen lopen direct vanuit de speelwereld.

De onderste verdieping (begane grond) kan dan een winkel zijn ofzo. :cya:

Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog geen screens ben wel druk aan mijn lot bezig maar heb mijn windows moeten herinstalleren wat een druk gedoe was (me eerste keer) dus vandaar.. dit weekend zijn screens klaar !! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik me aan de regel van minstens één screen per week wil houden, post ik nu maar even een screenshotje. Ik heb niet zoveel gedaan ivm de feestdagen, maar ik ben wel begonnen met een idee uit te werken. Ik zet namelijk een vliegtuig in de stijgers, met de daarbij horende potten verf enzo.

hangarcd9.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...