GTA Fanaat Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Hallo, Ik had net even een nieuw domein toegevoegd bij www.dot.tk en dat lukt allemaal nog, maar hoe haal ik die reclame weg? Ik kan het nergens vinden Wie kan me even helpen? Groet Ronnie, Reageren
Grove St. Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) zie mijn topic: Mijn topic En gebruik voortaam de zoekfunctie geen dank Greets Grove St. Bewerkt: 13 januari 2006 door Grove St. Reageren
X-TX Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Dat is onmogelijk omdat het reclame niet in de script van de site zit maar via het domein naam gaat. Ja maar hij wilt het gratis neem ik aan. Dat kan dus niet, dan heb ik als nog gelijk. Bewerkt: 13 januari 2006 door X-TX Reageren
Grove St. Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Dat is onmogelijk omdat het reclame niet in de script van de site zit maar via het domein naam gaat. Als je mijn topic leest, dan zie je dat dat tegen betaling kan. het kan dus wel. Reageren
X-TX Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Zie post hier boven. Ik zou gewoon domein naam nemen want .tk is 3 keer nix. Bij mijn host kun je heel goedkoop hosting krijgen PM mij als je de link nodig hebt. Domein-naam kreeg je bij hun eerst gratis maar de feestdagen zijn nu voorbij. En Grove St. jou topic heb ik al eerder gelezen. Op de manier waarop hij het reclame weg wil hebben kan het niet. Reageren
Grove St. Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Zie post hier boven.Ik zou gewoon domein naam nemen want .tk is 3 keer nix. Bij mijn host kun je heel goedkoop hosting krijgen PM mij als je de link nodig hebt. Domein-naam kreeg je bij hun eerst gratis maar de feestdagen zijn nu voorbij. En Grove St. jou topic heb ik al eerder gelezen. Op de manier waarop hij het reclame weg wil hebben kan het niet. Het kan wel zoals ik al zij, maar je moet even sms-en voor 1,25 ofzo en dan is het weg. Reageren
X-TX Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 .Ik zeg op de manier waarop hij het wilt (gratis) kan het niet. Ik zeg niet dat het helemaal niet kan, ik zeg. Op de manier. Klaar. Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) .Ik zeg op de manier waarop hij het wilt (gratis) kan het niet. Ik zeg niet dat het helemaal niet kan, ik zeg. Op de manier. Klaar. en hij vroeg niet naar de manier die Gratis is Bewerkt: 14 januari 2006 door Grove St. Reageren
X-TX Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 :tOok niet om ervoor te betalen. Hij heeft mij gister al een PM gestuurd en de vraag is allang verleden tijd. Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Waarom steld hij de vraag hier dan niet zoals jij zegt, zijn fout niet de mijne. en nu weer ontopic Reageren
Matiscus Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Het kan wel gratis. Je logt je gewoon in op dot.tk dan ga je naar my marketing, daar vink je No Banners aan. En dan Continue. En dan een minuut of 10 wachten. De reclame is verwijderd. Reageren
X-TX Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Dus jij wilt zeggen dat ze gratis domeinen leveren? Dan maken ze te groot verlies om nog domeinen te geven. Bovendien als je beetje goed computer hebt dan zie je het reclame niet eens. Bij mij word alle reclame van o.a. Google, pop-ups, java-script etc. allemaal geblokt. Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Dus jij wilt zeggen dat ze gratis domeinen leveren? Dan maken ze te groot verlies om nog domeinen te geven. Bovendien als je beetje goed computer hebt dan zie je het reclame niet eens. Bij mij word alle reclame van o.a. Google, pop-ups, java-script etc. allemaal geblokt. Daar hoef je geen goede computer voor te hebben hoor en nee Matiscus, het kan niet gratis. Als je bij my promoot ofzo kijkt zie je dat het NU betaald moet worden, misschien toen nog niet, omdat ze het net op internet hadden gezet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.