Jump to content

Wat is het leukste dat je hebt gedaan?


Toni Caprioni

Recommended Posts

Ik vind dit wel erg veel lijken op dit topic, ook door jou geopend: *KLIK*

En deze lijkt ook op deze:*KLIK*

Wil je voortaan de zoekfunctie gebruiken? Anders zijn er straks 20 van dit soort topics... ;)

Om toch nog even ontopic te blijven: Het mooiste moment voor mij was het moment toen ik Vice City 100% had uitgespeeld. Ik heb de Paramedic Mission toen een aantal keer opnieuw moeten doen, wat erg veel frustratie met zich meebracht. Ik was dan ook erg blij toen het eindelijk gelukt was.

De 'Frankie Outfit' die je dan krijgt in de Vercetti Estate lijkt dan een kleine beloning, maar het gaf me erg veel voldoening dat ik het spel zonder cheats en zonder hulp 100% heb uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Net zo lang mensen overhoop rijden tot dat ik drie sterren of meer krijg en dan net zo lang door proberen te rijden totdat de politie me te pakken heeft.. Daarna spel opnieuw laden en dan begint het verhaal van voor af aan.. Dat doe ik drie keer ofzo en dan ben ik er flauw van.....

Geld interesseert me geen hol in vc, hoef toch niets te kopen :D

Groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, zoiets had ik ook een keer 4 sterren op een PCJ-600, wel een kwartier volgehouden. Op een gegeven moment begon m'n motor een beetje te roken, toen ben ik naar de Greasy Chopper gegaan en daar een Angel gepakt, hoewel deze een slechtere besturing had heb ik het daarmee ook nog eens een minuut of 10 volgehouden, dat was wel grappig opzich. Niet gedacht dat het zó goed zou lukken!

Link to comment
Delen op andere websites

mijn leukste dingen op vc:

Ik ben dikke stunter dus ja uhh dan doe i khet over stunts :puh: :::

1.packer 2 AG 2 gring

2.packer to grind

3.grind

4.AG to grind

5.1500 graden 2 grind

6.krail 2 AG

7.Corckscrew 2 grind

zo kan ik nog wel effe door gaan 8)8)8)8)

Link to comment
Delen op andere websites

mijn leukste dingen op vc:

Ik ben dikke stunter dus ja uhh dan doe i khet over stunts :puh: :::

1.packer 2 AG 2 gring

2.packer to grind

3.grind

4.AG to grind

5.1500 graden 2 grind

6.krail 2 AG

7.Corckscrew 2 grind

zo kan ik nog wel effe door gaan 8)8)8)8)

Kan je die één voor één uitleggen, want ik snap er echt waar helemaal níks van.

Link to comment
Delen op andere websites

nou kijk de packer 2 AG 2 grind betekent dus een packer pakken met de voor kant tegen een muurtje en naast een hekje dan rijd je met je pcj 600 volop de packer tegen de muur voor je de muurraakt heel gouw op ENTER drukken en dan 10x dan zorgen dat het hekje precies tussen jou voorwiel en het motorblok komt dan kun je grinden.

de packer 2 grind is het selfde alss ik net zei bijna dan je zet de packer naast een rail rijd op de pakcer leunt naar achter en naar de zijkant je zorgt dat je precies op de ral komt en balanceerd met naar voor en achter leunen.

de grind is heel gemakkelijk zoek een rail iets lager dan je motor en dan trek een wheelie leeun naar de zijkant (naar de rail toe) en leun naar voren en balanceer weer.

de AG 2 grind zoek een muur met er naast een laag railtje rijd volop de muur af en druk net voor je de muur raakt volop de ENTER en dan zorgen dat je op de rail land en dan grinden.

1500 graden 2 grind zoek een trapje met een rail er naast plaats een auto boven op het trapje dat hij net er boven uit steekt en dan ene pcj pakken vol naar het trapje rijden een wheelie maken net voor je op het trapje komt en de knop inhouden en dan draai je heel snel en dan sorgen dat je op de rail komt.

krail 2 AG eerst zoek een mooie schans met een stukje verder op een muurtje dan rijd vol naar de schans leun naar de zijkant en naar achter maar niet te ver naar achter anders val je heb je dat gedaan dan zorg je dat als je net een stukej voor de muur bent je weer vol op de ENTER ragt en zorg dan dat je netjes land.

Carckscrew 2 grind eerst vind een goede schans zorg dat er een eindje verder op een railtje staat dan rijd vol op de schans af maar letop houd de knop naar vooren leunen in en net voor je de schans raakt stuur e naar 1 bepaalde kant en dan zorg dat je hem weer netjes draait heb je dat gedaan zorg dat je op de rail land en hem grind.

dat was toch wel een goeie uitleg nou voor meer info kijk is op :: www.gtastunting.com :cya::*D

oja de uitleg voor de namen:

1. de packer is een ramp achtige vrachtwagen.

2.de AG is een afkorting van airgrab.

3.grind ja da is als je met je motor over een rail glijd laat ik het zo zeggen.

4.krail is een soort 360.

5.de corckscrew is een omgekeerde krail.

oja dit zijn nog lange niet alle stunts dus als je meer stunts wilt leren of info wil add me on msn.

Bewerkt: door qaiz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...