007 RoadRunner Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Before I start converting files, I make some folders on the desktop.A folder where I unpacked the SA files. (I'll called this generic), 3 other folders called New_Generic, A Collision files folder called Generic_Cols and somewhere for the TXds. Step 1, Open up Kam's control panel for importing DFFs and select SA mode. Step 2, Load in the DFF model using the Import button from the DFF IO panel, next click on the model in the Prespecive window (Fig 1.) and copy the model name pressing [Ctrl + C] to copy the file name of the model (Fig 2.) Step 3. Paste the name of the model in to the COL IO window (Fig 3.) and select either COLL or COL2 options (Fig 4.) Step 4, Press the Collision Mash button in the COL IO window (Fig 5.), and select the center of the model in the 3dsmax perspective window, You will noitce that the Collision Mash button will change to the name of the model. Allowing you to Export a solid COL under the same name anotherbuild091.col, but you do not have to select the Collision Mash for LOD dffs, just copy the DFF name (anotherbuild091) to the COL window and Export the DFF. Step 5, Select VC on the DFF window (Fig 7.), and Export the DFF (Fig 8.) as anotherbuild091.dff and copy that to your new Generic_Models folder. Bewerkt: 10 juni 2006 door 007 RoadRunner Reageren
clifdon Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Van die wist ik nog niks, ik zal het doorgevenVanaf vandaag wordt SA geconvert! Dus nog even en we hebben hel de GTA3 serie in de mod! moet je echt de orginele cd's hebben want ik heb ze niet ik heb ze op mijn pc staan werkt het dan niet? Reageren
Blastov Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Van die wist ik nog niks, ik zal het doorgeven Vanaf vandaag wordt SA geconvert! Dus nog even en we hebben hel de GTA3 serie in de mod! moet je echt de orginele cd's hebben want ik heb ze niet ik heb ze op mijn pc staan werkt het dan niet? Je hebt alleen VC nodig, daar word de mod voor gemaakt. Verder heb je géén 3 of SA nodig. EDIT: Nu snap ik je vraag, je hoeft ze niet orgineel te hebben met een gekopieerde vc kan het ook. Bewerkt: 29 juni 2006 door Blaster27 Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Maar ik heb vc geinstaleerd met myriad islands. Dus dat wil zeggen dat ik de originele vc niet meer heb alleen myriad islands. En dan is men vraag of het ook zo zal werken??? Reageren
Blastov Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Maar ik heb vc geinstaleerd met myriadislands. Dus dat wil zeggen dat ik de originele vc niet meer heb alleen myriad islands. En dan is men vraag of het ook zo zal werken??? Nee. Bewerkt: 30 juni 2006 door Blaster27 Reageren
Caltson Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Maar ik heb vc geinstaleerd met myriadislands. Dus dat wil zeggen dat ik de originele vc niet meer heb alleen myriad islands. En dan is men vraag of het ook zo zal werken??? als je je gta vice city opnieuw instaleerd,krijg je terug de normale bestanden van gta.dus dan kan je ook GTA:state of liberty instaleren OPGELET:je kan best een nieuwe map bv: vice city aanmaken en daar je gta vice city in instaleren.zo heb je nog je gta myriad islands en kan je ook gta:state of liberty instaleren p.s. dit kan wel dubbele megabytes innemen omdat je gta dubbel instaleert,maar dit is echter geen probleem als je genoeg megabytes over hebt Greetz Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Hoef, ik heb achteraf toch nog tussen al men andere mappen het originele vc gevonden en dat betekent dus een pak van men hart. Ga nu demod instaleren. Ja maar ik had vc van een vriend laaaaaaaaang geleden geleend, dus ik had geen vc sd rom meer Maat ik dacht dat ik men backup van de originele vc ook al had gebruikt voor mafia stories, dat is ook zo maar toch zag ik achteraf na lang zoeken op een verstopd mapje vc staan. Maar ik heb nu sol al 3keer gedownt en dan zegt die stomme winrar altijd dat er geen bestanden zijn om uit te pakken. Kan iemand me helpen??? Bewerkt: 30 juni 2006 door FIRE1BULL Reageren
Blastov Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Hoef,ik heb achteraf toch nog tussen al men andere mappen het originele vc gevonden en dat betekent dus een pak van men hart. Ga nu demod instaleren. Ja maar ik had vc van een vriend laaaaaaaaang geleden geleend, dus ik had geen vc sd rom meer Maat ik dacht dat ik men backup van de originele vc ook al had gebruikt voor mafia stories, dat is ook zo maar toch zag ik achteraf na lang zoeken op een verstopd mapje vc staan. Maar ik heb nu sol al 3keer gedownt en dan zegt die stomme winrar altijd dat er geen bestanden zijn om uit te pakken. Kan iemand me helpen??? Heb ik ook wel is gehad, verwijderen en opnieuw downen. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Ok zon dingen heb ik vaker voor maar na 3keer!!! Reageren
Blastov Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Ok zon dingen heb ik vaker voor maar na 3keer!!! Van welke site download je het ? Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) van gtagarage download ik en gebruik mozila firefox Ja hij werkt is zeer mooi maar waar kan ik een gedetailleerd map zien van wat ze al gemaakt hebben??? Want soms zou i wel willen weten waar ik zit. En welke trainer kan ik gebruiken met gta sol??? Bewerkt: 30 juni 2006 door FIRE1BULL Reageren
Blastov Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 In princiepe zou je gewoon elke trainer die voor vc gemaakt is moeten kunnen gebruiken Reageren
teuntjuh Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 De engine is zodanig veranderd dat de meeste trainers niet werken. Reageren
erterer0 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Wel jammer dat deze mod niet voor San Andreas is Maar ik heb wel VC maar hij doet het op de een of andere manier niet Maarja ik wil de screens wel zien! Reageren
clifdon Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 De engine is zodanig veranderd dat de meeste trainers niet werken. het lijkt me een goed idee dat er weer nieuwe trainers in het spel verwerkt worden met onderandere de jetpack functie van de ultimate trainer tenminste als dit kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.