Jump to content

GTA: State of Liberty


007 RoadRunner

Recommended Posts

de specs zijn mischien wel overdreven en daar zal ik dan over 2 a 3 week wel achter komen ^_^

dus maar er komt denk ik tot het eind van het j aar geen nieuw versie

aan het eind van het jaar hopen ze ook klaar te zijn ^_^

Dat hoop ik ook,

Als je dan alles hebt uitgespeelt, ben je Master of Grand Theft Auto :D

Ik ben aan een kant blij dat ie op Vice city is, dat vind ik een coolere spel dan SA.

Andere kant ook weer jammer, vanwege de kleren,tuning en het zwemmen bij 4.60 is meer springen op het water.

Maar met nieuwe missies lijkt het me wel cool ^_^

Greetz Ferryn

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 263
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 007 RoadRunner

    38

  • Crappy-Apple

    35

  • Blastov

    28

  • joopykoopy

    16

dat zwemmen is een afknapper ja

maar er zullen dacht ik z'n 200 missies in komen en dat zijn mij al genoeg want ze gaan over heel sol heen XD

overigens lijkt mij het tunen niet eens onmogelijk in vc...

als ik kijk dat veel mensen zeiden dat swemmen onmogelijk was... en dat de boundarys verweideren onmogelijk was... de draw distance supper verhogen is ook zo iets...

dat hebben zij daar allemaal gedaan 0.o

die mensen zijn geweldig

als ik meer ram geheugen heb kan ik het ook weer spelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

oke maar ik heb hem geinstleerd enzo maar ik speel het met een enorme LAGGGGGG.

20fps en soms heeeel soms 30fps

ik 256mb vid en 1024 ram

en orginal vc cd

en windows vista....kan het daar aan liggen i dont know.........................

help me AUB :N:N:Y:Y:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Uum ik heb heb gedownload en open dus GTA-SOL, maar jij zegt dat hij bestand mss32.dll mist.

Ik heb hem dus gedownload (die mss32.dll) maar nu zegt hij dat hij _AIL_set_stream_volume@8 in mss32.dll niet kan vinden :(

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een paar antwoorden op dingen

oke maar ik heb hem geinstleerd enzo maar ik speel het met een enorme LAGGGGGG.

20fps en soms heeeel soms 30fps

ik 256mb vid en 1024 ram

en orginal vc cd

en windows vista....kan het daar aan liggen i dont know.........................

help me AUB :N:N:Y:Y:Y

wat is de clock van je proccessor?

en je moet de drawdistance op low zetten anders laad hij teveel gebouwen (doordat ze de drawdistance gehackt hebben)

Krijgen ze nooit af. 200 missie's scripten. De map zal wel lukken, maar de missie's echt niet.

ze zijn een paar jaar bezig geweest maar of die missies lukken? ik weet het niet mischien wel

oja en er komen 7 online modusen in ;)

Uum ik heb heb gedownload en open dus GTA-SOL, maar jij zegt dat hij bestand mss32.dll mist.

Ik heb hem dus gedownload (die mss32.dll) maar nu zegt hij dat hij _AIL_set_stream_volume@8 in mss32.dll niet kan vinden :(

je moet hem over gta-vc installeeren (wel een schone instalatie)

en een tip voor alle mensen

zet de HUD uit

dat scheelt zeer veel foutjes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik wed dat ze gta III en VC de maps zo hebben gemaakt dat je het gewoon in SA kan zetten en ik denk dat ze het ook met de missies doen als je de codes goed vertaald en alles in een goede volgorde zet dan heb je binnen een maar wel 200 missies

Link to comment
Delen op andere websites

ik wed dat ze gta III en VC de maps zo hebben gemaakt dat je het gewoon in SA kan zetten en ik denk dat ze het ook met de missies doen als je de codes goed vertaald en alles in een goede volgorde zet dan heb je binnen een maar wel 200 missies

Volgens mij heb jij geen benul hoe veel werk dit is en hoe moeilijk dit is, ooit Ge'SCM't toevallig?

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

ik wed dat ze gta III en VC de maps zo hebben gemaakt dat je het gewoon in SA kan zetten en ik denk dat ze het ook met de missies doen als je de codes goed vertaald en alles in een goede volgorde zet dan heb je binnen een maar wel 200 missies

Volgens mij heb jij geen benul hoe veel werk dit is en hoe moeilijk dit is, ooit Ge'SCM't toevallig?

Greetz,

Black Force

nee nog nooit @_@ weet ik veel.... kon toch

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...