Galiorix Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Nee niet als je een beetje goede hardware heb , het is een geupgrade versie van de VC Engine die alles met gemak aan kan. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 de fouten in de mod heeft iedereen en daar kan ik niks aan doen maar de maker van de mod probeert er alles aan te doen... Reageren
superjetze Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 kan iemand me vertellen hoe je hem instaleert want bij het laden loopt hij vast... Reageren
EXIT Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 kan iemand me zeggen waar ik die kan downloaden en liefst een direct link Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 hellaas is hij voorlopig niet te downloaden omdat de Files niet op de download server staan van hun. misschien als je snel bent als versie 0.49 er aan komt Reageren
joopykoopy Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 hoorde er eigelijk al te zijn volgens mij maar dat maakt nie uit instaleeren van de doghouse is de exe openen en dan gewoon de vc map opzoeken en extract! klikke Reageren
wilbert Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 De Doghouse zit vol met bugs en fouten ELKE KEER weer Unhandled Exeption of het hele zooije loopt vast!! Hoe kan dat Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Dan kan je computer het niet aan. Wat bij mij hielp was de draw-distance omlaag zetten, dan doet hij het waarschijnlijk veel beter. Greetz Reageren
Timske Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Maar kan da wel, da kan toch nooit kloppen met de koördinaten [Geen flauw idee hoe je het schrijft] Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Waar heb je het over en wat voor coordinaten bedoel je? Greetz Reageren
wilbert Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Bedankt voor de info. Ik zal de mod proberen te laten draaien op een Pentium 4 Reageren
joopykoopy Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 waneer zal gta-sol goed werken: als je 2,4 ghz proccessor hebt als je 128 mb grafiche kaart hebt als je 700+ mb ram hebt en veel schijfruimte dit is hoger dan de eisen die X-Sety (gtaforums.com en zijn eigen forum) stelt ik hoop dat ik jullie hier mee geholpen heb Reageren
Timske Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Waar heb je het over en wat voor coordinaten bedoel je?Greetz Ik bedoel de koordinaten van da kompasje Reageren
FerryN Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) waneer zal gta-sol goed werken:als je 2,4 ghz proccessor hebt als je 128 mb grafiche kaart hebt als je 700+ mb ram hebt en veel schijfruimte dit is hoger dan de eisen die X-Sety (gtaforums.com en zijn eigen forum) stelt ik hoop dat ik jullie hier mee geholpen heb Das wel erg veel, Dat heeft een game van nu ook nodig en sommige Next-Gen games ook! Gelukkig dat mijn pc dat met gemak kan draaien. waar kan ik de nieuwste SOL downloaden? Of nu nog alleen de 4.60 versie? Die had ik een jaar geleden ook al Bewerkt: 14 oktober 2007 door feki122 Reageren
joopykoopy Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 de specs zijn mischien wel overdreven en daar zal ik dan over 2 a 3 week wel achter komen dus maar er komt denk ik tot het eind van het j aar geen nieuw versie aan het eind van het jaar hopen ze ook klaar te zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.