Michael_Scofield94941 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Hey Kunnen jullie er ook een gevangenis met alles erop en eraan inzetten ( Bewakers, Cellenblok, Ziekenboeg, Gevangenen, Bewakingtorens ) + een missie waarbij het personage uit de gevangenis moet ontsnappen ? ik zou jullie echt eeuwig dankbaar zijn als jullie dit zouden kunnen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 @ Hierboven: Ik weet niet of deze mod nog leeft. De reactie voor jou was namelijk ik 2007 geplaatst, terwijl het nu 2009 is, 2 jaar verder dus. Misschien is deze mod dus al lang dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Wel jammer dat hij niet voor SA wordt, want ik heb helaas geen VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Wel jammer dat hij niet voor SA wordt, want ik heb helaas geen VC Als je de reactie boven je had gelezen had je kunnen lezen dat de mod (waarschijnlijk) dood is. En dat moet eigenlijk ook wel aangezien de laatste reactie in 2007 was. Dus het is misschien jammer dat hij niet voor SA komt, maar hij komt helemaal niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yosata Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 zijn jullie nog steeds op 51% of onderhand al verder, en wanneer verwachten jullie het af te hebben? Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit! Veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 zijn jullie nog steeds op 51% of onderhand al verder, en wanneer verwachten jullie het af te hebben? Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit! Veel succes Lees de reacties hierboven, als je tenminste kunt lezen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
teuntjuh Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 zijn jullie nog steeds op 51% of onderhand al verder, en wanneer verwachten jullie het af te hebben? Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit! Veel succes Lees de reacties hierboven, als je tenminste kunt lezen... Mod is ongeveer klaar, er staat een nieuws topic op GTAForums.com. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wilbert Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2009 De mod is niet dood, hun laatste beta was uitgebracht op 24 oktober. De mod leek mij best stable, nog geen een keer een crash gehad. Kijk maar eens op hun website. Nog geen verhaallijn of zoiets anders maar nog alleen spawnende auto's en slecht gescripte verkeer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.