Robin2130 Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 (bewerkt) Ik heb een leuke thema van stylexp en welke hebben jullie??? Bewerkt: 2 september 2004 door Gta Freak Reageren
Trax Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Ik gebruik als ik er een wil WindowBlinds, lekker simpel. Nu gebruik ik ff het standaard thema Reageren
GTAistheFuture Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Ik gebruik XP AMP wel een geinig thema Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2004 heb je daar ook een paar screens van?? Reageren
GTAistheFuture Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Nou ik heb geen flauw idee hoe je hier een plaatje op moet zetten maar ik heb hem gedownload op Theme XP Dan kun je aan de rechterkant zoeken. Typ daar xpamp in, selcteer bij "by" "title" aan dan vind ie 2 thema's en daar heb ik de rechter van Veel suc6 Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Als normaal lid moet je eerst ff een plaatje uploaden naar een site en dan als je een bericht post op de IMG knop klikken en de adres waar het plaatje staat. je kan een screen maken om op de print screen toets te drukken en dan paint opstarten en dan op bewerken en dan plakken klikken en dan opslaan Reageren
Ironfist Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 ik heb het default theme maar ik heb een vraagje: als je een theme kiest,geld dat dan voor alle gebruikers of kan je het alleen op jouw account neerpoten zodat de rest er geen van last heeft? Reageren
Timovich Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Alleen voor je zelf... Alleen als je een bootscreen of login veranderd voor ieder1 natuurlijk... Ook als je de icoontjes veranderd Reageren
Scott16 Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Alleen voor je zelf...Alleen als je een bootscreen of login veranderd voor ieder1 natuurlijk... Ook als je de icoontjes veranderd dat is niet waar ik heb een paar maanden geleden nog een pc gedeeld met men 2 zusjes en we hadden alledrie een eigen theme,bootscreen en logon screen hoe ik het gedaan heb is me effe ontschoten maar ik weet wel dat ik in de systeem mappen heb zitte snuffelen ik heb nogal veel computer kennis ben er elke dag mee aan de gang maar ik heb dus ook gemerkt dat als je alledrie een eigen ''pc'' zeg maar hebt dat het veel van je processor vraagt Reageren
TubS Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 ik heb gewoon windows 98 styl das t makkelijkste en style xp vreet veel mbram das zonde want dat gaat ten koste van het snel laden van programma's Reageren
Marius Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Ik heb wel een mooie ik weet alleen niet hoe die heet want ik heb hem van een vriend gehad maar hij hoort nij bij styleXP Reageren
fructis_5tyL3! Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 ik snap nog steeds niet: 1. Waar je themes kan downloaden! 2. Hoe instaleer je ze? Kan iemand mij helpen? B) Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2004 hehe check de mijne die vind ik echt gaaaf :lol: Reageren
fructis_5tyL3! Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 LAL das tog firefox logo?? B) Reageren
Marius Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 LAL das tog firefox logo?? B) Ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.