Jump to content

wat voor thema heb je in windows xp?


Robin2130

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    10

  • Scott16

    8

  • Spike

    7

  • Bridgeman

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

scott hij doet t nog niej

:huh: :huh: :huh: wat raar ik heb em geupload en via een link gegeven en nog doet ie et niet :huh: :huh: :huh:

EDIT: zelf kan ik em wel zien

Bewerkt: door san_andreas_boy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

grott probleem style xp werkt niet meer ook niet als ik hem opnieuw download :angry: , 30 dagen trail is voorbij nu kan ik er niet meer op :angry: , weet iemand een ander soort proggie? of kan ik deze toch gebruiken om hem te hacken :puh: :lol:? . alvast danku

Link to comment
Delen op andere websites

grott probleem style xp werkt niet meer ook niet als ik hem opnieuw download :angry: , 30 dagen trail is voorbij nu kan ik er niet meer op :angry: , weet iemand een ander soort proggie? of kan ik deze toch gebruiken om hem te hacken :puh: :lol:? . alvast danku

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
grott probleem style xp werkt niet meer ook niet als ik hem opnieuw download :angry: , 30 dagen trail is voorbij nu kan ik er niet meer op  :angry: , weet iemand een ander soort proggie? of kan ik deze toch gebruiken om hem te hacken :puh:  :lol:? . alvast danku

sorry dat ik dubble post maar niemand reageerd op me vraag ik kan geen themas er meer op zetten omdat zie boven maar! :rolleyes: he he <_< .

Bewerkt: door Spike
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou denk ik gewoon moeten lukken om hem opnieuw te downen btw als ik style xp start krijg ik een schermpje om me te registreren, wat geld kost. Ik kan klikken op Uninstall, OK, of Cancel. Op welke knop ik ook druk, hij doet niets. Alleen bij Uninstall de installeerd hij het. Kan iemand mij helpen?

Bewerkt: door Bridgeman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...