Ken-D Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 een programma waarmee je kunt inloggen op chatboxen etca. Postaldude Reageren
Scott16 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 *Stoft dit topic af* Ik heb een nieuwe theme. Ben benieuwd naar wat voor theme jullie gebruiken. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 die had je toch al laten zien in het topic wat voor achtergrond heb jij? :huh: Maar zijn die themes dan niet hetzelfde als je achtergrond? of zijn die themes standaard in je windows opgenomen? Reageren
Scott16 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Themes zijn andere taakbalk etc. Die achtergrond die ik gepost had hoort bij deze theme. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Ik had hetzelfde thema als apple maar nu is me trial van stylexp verlopen en moest ik weer de normale van XP aannemen . Reageren
Froop Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 hehe check de mijnedie vind ik echt gaaaf :lol: Hoe heet die stijl? :blink: Ik vind hem wel mooi :rolleyes: Reageren
marcelheerde Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Ik heb gewoon een achtergrond van neophyte! Ik zal hem hier wel neer willen zetten alleen dan moet ik wel eerst weten hoe het moet! Reageren
Timos Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Ik heb gewoon een achtergrond van neophyte!Ik zal hem hier wel neer willen zetten alleen dan moet ik wel eerst weten hoe het moet! Waarom.. Waarom.. Reageren
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Ik heb gewoon een achtergrond van neophyte!Ik zal hem hier wel neer willen zetten alleen dan moet ik wel eerst weten hoe het moet! Waarom.. Waarom.. Dankje! Reageren
-R-R- Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Ik gebruik vaak onderwater, surf, avontuur of landschappen thema's. Vroeger had ik een Xbox thema maar dat was niet duidelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.